TI Tytuł Polska-Lublin: Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
ND Nr dokumentu 419359-2014
PD Data publikacji 10/12/2014
OJ Dz.U. S 238
TW Miejscowość LUBLIN
AU Nazwa instytucji Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
OL Język oryginału PL
HD Nagłówek - - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
CY Kraj PL
AA Rodzaj instytucji 6 - Podmiot prawa publicznego
HA EU Institution -
DS Dokument wysłany 06/12/2014
DD Termin składania wniosków o dokumentację 15/01/2015
DT Termin 15/01/2015
NC Zamówienie 4 - Usługi
PR Procedura 1 - Procedura otwarta
TD Dokument 3 - Ogłoszenie o zamówieniu
RP Legislacja 4 - Unia Europejska
TY Rodzaj oferty 1 - Oferta całościowa
AC Kryteria udzielenia zamówienia 2 - Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie
PC Kod CPV 48000000 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
80510000 - Usługi szkolenia specjalistycznego
OC Pierwotny kod CPV 48000000 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
80510000 - Usługi szkolenia specjalistycznego
IA Adres internetowy (URL) www.up.lublin.pl
DI Podstawa prawna Dyrektywa klasyczna (2004/18/WE)

10/12/2014    S238    - - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 

Polska-Lublin: Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

2014/S 238-419359

Ogłoszenie o zamówieniu

Usługi

Dyrektywa 2004/18/WE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe

Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
ul. Akademicka 13 pok. 55
Punkt kontaktowy: Biuro Projektu Katedra Epizootiologii i Klinika Chorób Zakaźnych, 20-612 Lublin, ul. Głęboka 30
Osoba do kontaktów: Marta Staniec
20-950 Lublin
POLSKA
Tel.: +48 814456234
E-mail: stanislaw.winiarczyk@up.lublin.pl
Faks: +48 814456006

Adresy internetowe:

Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.up.lublin.pl

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej
Podmiot prawa publicznego
I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Edukacja
I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Usługa opracowania, wdrożenia, rozwoju i uaktualniania oprogramowania zintegrowanego systemu informatycznego (OZSI), udzielenie licencji OZSI i na OZSI oraz dostawa pozostałych licencji niezbędnych do korzystania z ZSI, a także usługi szkoleniowe w zakresie korzystania, obsługi ZSI oraz usługi z zakresu pakietu gwarancyjnego.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Usługi
Kategoria usług: nr 7: Usługi komputerowe i usługi z nimi związane
Kod NUTS
II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu
Usługa opracowania, wdrożenia, rozwoju i uaktualniania oprogramowania zintegrowanego systemu informatycznego (OZSI) będącego podstawą Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI), wspomagającego obsługę wymiany informacji medycznych w przeciwdziałaniu epidemiom oraz wspomagania edukacyjnego strony ukraińskiej i polskiej w tym zakresie, udzielenie licencji OZSI i na OZSI oraz dostawa pozostałych licencji niezbędnych do korzystania z ZSI, a także usługi szkoleniowe w zakresie korzystania, obsługi ZSI oraz usługi z zakresu pakietu gwarancyjnego na ZSI oraz na utrzymanie ZSI w ramach projektu pt. „Utworzenie Weterynaryjnej Szkoły Zaawansowanych Technik Diagnostycznych wraz ze specjalistycznymi laboratoriami”.
II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

48000000, 80510000

II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.1.8)Części
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.1.9)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres:
Poniżej 207 000 EUR (jest to część zamówienia powyżej kwot wskazanych na podstawie art. 11 ust. 8 ).
II.2.2)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.3)Informacje o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
w dniach: 150 (od udzielenia zamówienia)

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje:
Należy wnieść wadium w wysokości 9 000 PLN.
III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Projekt pt. Utworzenie Weterynaryjnej Szkoły Zaawansowanych Technik Diagnostycznych, wraz ze specjalistycznymi laboratoriami realizowany w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska – Białoruś – Ukraina 2007–2013.
Finansowanie projektu:
— środki Unii Europejskiej w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska – Białoruś – Ukraina 2007–2013,
— wkład własny – Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie (w tym środki z Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego) i Lwowski Narodowy Uniwersytet Medycyny Weterynaryjnej i Biotechnologii.
III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) Wykonawcy składający ofertę wspólną, mają obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. Umowa musi zawierać co najmniej:
1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia;
2) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy;
3) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi za wady.
III.1.4)Inne szczególne warunki
III.2)Warunki udziału
III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania – w prowadzonym postępowaniu nie zachodzi taka okoliczność;
b) posiadania wiedzy i doświadczenia.
Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek wiedzy i doświadczenia, jeśli wykaże się należytym wykonaniem:
b1) przynajmniej 2 zamówień obejmujących dostawę, instalację i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego – każde o wartości minimum 300 000 PLN brutto oraz
b2) przynajmniej 2 zamówień obejmujących dostawę, instalację i wdrożenie systemu PACS wraz z integracją z urządzeniami DICOM o wartości sumarycznej dwóch zamówień nie mniejszej niż 300 000 PLN brutto
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku do udokumentowania w tym zakresie;
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej– Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek, jeśli jednocześnie:
d1) posiada środki finansowe w banku lub kasie oszczędnościowo-kredytowej lub zdolność kredytową w wysokości minimum 300 000 PLN;
d2) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości sumy ubezpieczenia minimum 300 000 PLN;
e) oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 Pzp.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia – nie spełnia, w oparciu o dokumenty/ zaświadczenia/oświadczenia/wykazy przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w pkt. V SIWZ na potwierdzenie warunków określonych powyżej.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie po uprzednim zbadaniu, czy Wykonawcy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp.
Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 Pzp (z uwzględnieniem regulacji zawartej w art. 26 ust. 3 Pzp).
Złożenie dokumentu, z którego będzie wynikała przynależność Wykonawców do tej samej grupy kapitałowej będzie skutkowało wykluczeniem ich z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 5) ustawy Pzp, chyba że wykażą oni, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy Wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zgodnie z art. 26 ust. 2b Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
VI. Dokumenty/oświadczenia jakie mają przedłożyć wykonawcy na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 ust. 1 Pzp – załącznik nr 4 do SIWZ;
2. wykaz wykonanych głównych *) usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
*) wykaz musi uwzględniać co najmniej zamówienia (co do ilości i rodzaju) spełniające cechy zamówień referencyjnych określonych jako warunek udziału w postępowaniu w pkt. V ppkt b)
3. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
Uwaga: Jeśli informacja banku będzie potwierdzała, że środki finansowe lub zdolność kredytowa wykonawcy są kwotą: ….. (ilość) cyfrową, to Zamawiający uzna, że jest to kwota najmniejsza z danego przedziału cyfrowego
4. opłacona polisa, a w przypadku jej braku – inny dokument potwierdzający, iż Wykonawca jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Uwaga: Jeżeli kwoty w dokumentach będą w walucie innej niż PLN, Zamawiający w celu sprawdzenia spełnienia warunków przez Wykonawców dokona przeliczenia na PLN wg średniego kursu walut NBP na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
Wymagane oświadczenia i dokumenty, jakie mają złożyć wykonawcy w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp.
1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – złożone na podst. art. 24 ustawy Pzp – zał. nr 3 do SIWZ.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu — wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4) Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu — wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4–8, 10 i 11 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7) Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5–8, 10 i 11 Pzp, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5–8, 10 i 11 Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń — zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem.
8) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty o których mowa w § 4 ust. 1 pkt 1 lub § 4 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19.2.2013 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 2013, poz. 231). Do dokumentów tych ma zastosowanie § 4 ust. 2 i ust. 4 w/w rozporządzenia.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia, oferta powinna zawierać dokumenty, o których mowa w niniejszym punkcie SIWZ, w odniesieniu do każdego z Wykonawców osobno.
IV. Inne dokumenty związane z wykluczeniem wykonawcy:
1. lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 lub oświadczenie Wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SIWZ.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia, oferta powinna zawierać dokumenty, o których mowa w niniejszym punkcie SIWZ, w odniesieniu do każdego z Wykonawców osobno.
III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Dla udokumentowania zdolności ekonomicznej i finansowej należy złożyć:
1. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
Uwaga: Jeśli informacja banku będzie potwierdzała, że środki finansowe lub zdolność kredytowa wykonawcy są kwotą: ….. (ilość) cyfrową, to Zamawiający uzna, że jest to kwota najmniejsza z danego przedziału cyfrowego.
2. opłacona polisa, a w przypadku jej braku – inny dokument potwierdzający, iż Wykonawca jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej – Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek, jeśli jednocześnie:
d1) posiada środki finansowe w banku lub kasie oszczędnościowo-kredytowej lub zdolność kredytową w wysokości minimum 300 000 PLN;
d2) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości sumy ubezpieczenia minimum 300 000 PLN.
III.2.3)Kwalifikacje techniczne
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
Ocena spełnienia warunku w zakresie kwalifikacji technicznych nastąpi w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Dla udokumentowania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia należy złożyć wykaz wykonanych głównych *) usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
*) wykaz musi uwzględniać co najmniej zamówienia (co do ilości i rodzaju) spełniające cechy zamówień referencyjnych określonych jako warunek udziału w postępowaniu.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
W zakresie kwalifikacji technicznych Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku i progu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia,
Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek wiedzy i doświadczenia, jeśli wykaże się należytym wykonaniem:
b1) przynajmniej 2 zamówień obejmujących dostawę, instalację i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego – każde o wartości minimum 300 000 PLN brutto
oraz
b2) przynajmniej 2 zamówień obejmujących dostawę, instalację i wdrożenie systemu PACS wraz z integracją z urządzeniami DICOM o wartości sumarycznej dwóch zamówień nie mniejszej niż 300 000 PLN brutto.
III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia

Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów kryteria określone poniżej

1. Cena. Waga 90

2. Czas realizacji. Waga 5

3. Okres gwarancji. Waga 5

IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
WDz/PN/3/2014/PLBYUA
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie
IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów: 15.1.2015 - 14:00
Dokumenty odpłatne: nie
IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
15.1.2015 - 15:00
IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)Warunki otwarcia ofert
Data: 15.1.2015 - 15:30

Miejscowość:

Lublin, Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul. Głęboka 30, Biuro Projektu Katedra Epizootiologii i Klinika Chorób Zakaźnych Budynek Wiwarium, pokój 110.

Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
VI.2)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Podać odniesienie do projektu (projektów) i/lub programu (programów): Projekt pt. „Utworzenie Weterynaryjnej Szkoły Zaawansowanych Technik Diagnostycznych wraz ze specjalistycznymi laboratoriami” realizowany przez Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie w partnerstwie z Lwowskim Narodowym Uniwersytetem Medycyny Weterynaryjnej i Biotechnologii jest współfinansowany z środków Unii Europejskiej w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska – Białoruś – Ukraina 2007–2013, Priorytet 3. Współpraca sieciowa oraz inicjatywy społeczności lokalnych, Działanie 3.1. Rozwój regionalnych i lokalnych możliwości współpracy transgranicznej.
VI.3)Informacje dodatkowe
Miejsce składania i otwarcia Ofert:
Biuro Projektu, Katedra Epizootiologii i Klinika Chorób Zakaźnych, Budynek Wiwarium pokój 110, Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul. Głęboka 30, 20-612 Lublin.
Projekt jest realizowany przez Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie w partnerstwie z Lwowskim Narodowym Uniwersytetem Medycyny Weterynaryjnej i Biotechnologii. W związku z powyższym zakupy są dokonywane zarówno dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, jak i Lwowskiego Narodowego Uniwersytetu Medycyny Weterynaryjnej i Biotechnologii we Lwowie (Ukraina), i w związku z tym odpowiednie miejsca dostaw i realizacji usług.
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach:
a. zmiany danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć itp.);
b. zmiany stawki podatku VAT – cena netto nie ulega zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny brutto;
c. zmiany harmonogramu wdrożenia wynikającego z pisemnej prośby Zamawiającego lub gdy Wykonawca wykaże, iż usprawni ona dalszą realizację przedmiotu umowy;
d. gdy Zamawiający we wskazanej przez siebie lokalizacji instalacji oprogramowania nie dysponował w odpowiednim czasie infrastrukturą dedykowaną dla OZSI, w takiej sytuacji Zamawiający wskaże termin, w którym instalacja będzie możliwa a bieg harmonogramu wydłuża się o odpowiedni czas opóźnienia;
e. w sytuacji określonej w § 2 ust. 3 Umowy w zakresie terminów cząstkowych poszczególnych etapów (par. 2 ust. 3 ma brzmienie: „3. W przypadku, gdy po wykonaniu Analizy Przedwdrożeniowej okaże się, iż terminy cząstkowe poszczególnych etapów nie mogą zostać dotrzymane z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, a uzasadnionych wykonaniem Przedmiotu Umowy, Strony uprawnione są do zawarcia aneksu do Umowy zmieniającego terminy poszczególnych etapów, z zastrzeżeniem, że ewentualne zmiany terminów poszczególnych etapów nie mogą spowodować zmiany terminu zakończenia wskazanego w ust. 1.”);
f. w przypadku, gdy rzeczowa realizacja Projektu przedłuży się na mocy aneksu do umowy o dofinansowanie Projektu – termin realizacji Umowy może ulec przedłużeniu w zakresie utrzymania OZSI w ten sposób, by utrzymanie to trwało przez okres 5 lat od dnia następnego po dniu zakończenia rzeczowej realizacji Projektu.
A. Obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Wykonawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzenia aneksu.
B. Zmiana osób wykonujących określone funkcje w trakcie realizacji umowy jest dopuszczalna pod warunkiem posiadania przez nowe osoby nie niższych kwalifikacji i doświadczenia, co osoby wskazane w umowie i na podstawie jej zapisów. Zmiany takie będą dokonywane w formie pisemnych powiadomień i nie wymagają zawierania aneksu do Umowy.
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17A
02-676 Warszawa
POLSKA
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl

VI.4.2)Składanie odwołań
VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

Urząd Zamówień Publicznych
ul Postępu 17A
20-676 Warszawa
POLSKA
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
6.12.2014
TI Tytuł Polska-Lublin: Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
ND Nr dokumentu 50882-2015
PD Data publikacji 12/02/2015
OJ Dz.U. S 30
TW Miejscowość LUBLIN
AU Nazwa instytucji Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
OL Język oryginału PL
HD Nagłówek - - Usługi - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - Procedura otwarta
CY Kraj PL
AA Rodzaj instytucji 6 - Podmiot prawa publicznego
HA EU Institution -
DS Dokument wysłany 10/02/2015
NC Zamówienie 4 - Usługi
PR Procedura 1 - Procedura otwarta
TD Dokument 7 - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
RP Legislacja 4 - Unia Europejska
TY Rodzaj oferty 9 - Nie dotyczy
AC Kryteria udzielenia zamówienia 2 - Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie
PC Kod CPV 48000000 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
80510000 - Usługi szkolenia specjalistycznego
OC Pierwotny kod CPV 48000000 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
80510000 - Usługi szkolenia specjalistycznego
IA Adres internetowy (URL) www.up.lublin.pl
DI Podstawa prawna Dyrektywa klasyczna (2004/18/WE)

12/02/2015    S30    - - Usługi - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - Procedura otwarta 

Polska-Lublin: Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

2015/S 030-050882

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Usługi

Dyrektywa 2004/18/WE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe

Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
ul. Akademicka 13 pok. 54
Punkt kontaktowy: Biuro Projektu, Katedra Epizootiologii i Klinika Chorób Zakaźnych, Budynek Wiwarium, pokój 110, Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul. Głęboka 30, 20-612 Lublin
Osoba do kontaktów: Marta Staniec
20-950 Lublin
POLSKA
Tel.: +48 814456234
E-mail: stanislaw.winiarczyk@up.lublin.pl
Faks: +48 814456006

Adresy internetowe:

Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.up.lublin.pl

I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej
Podmiot prawa publicznego
I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Edukacja
I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu
Usługa opracowania, wdrożenia, rozwoju i uaktualniania oprogramowania zintegrowanego systemu informatycznego (OZSI), udzielenie licencji OZSI i na OZSI oraz dostawa pozostałych licencji niezbędnych do korzystania z ZSI, a także usługi szkoleniowe w zakresie korzystania, obsługi ZSI oraz usługi z zakresu pakietu gwarancyjnego.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Usługi
Kategoria usług: nr 7: Usługi komputerowe i usługi z nimi związane
Kod NUTS
II.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
II.1.4)Krótki opis zamówienia lub zakupu
Usługa opracowania, wdrożenia, rozwoju i uaktualniania oprogramowania zintegrowanego systemu informatycznego (OZSI) będącego podstawą Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI), wspomagającego obsługę wymiany informacji medycznych w przeciwdziałaniu epidemiom oraz wspomagania edukacyjnego strony ukraińskiej i polskiej w tym zakresie, udzielenie licencji OZSI i na OZSI oraz dostawa pozostałych licencji niezbędnych do korzystania z ZSI, a także usługi szkoleniowe w zakresie korzystania, obsługi ZSI oraz usługi z zakresu pakietu gwarancyjnego na ZSI oraz na utrzymanie ZSI w ramach projektu pt. „Utworzenie Weterynaryjnej Szkoły Zaawansowanych Technik Diagnostycznych wraz ze specjalistycznymi laboratoriami”.
II.1.5)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

48000000, 80510000

II.1.6)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.2)Całkowita końcowa wartość zamówienia (zamówień)
II.2.1)Całkowita końcowa wartość zamówienia (zamówień)
Wartość: 440 000 PLN
Bez VAT

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów
1. Cena. Waga 90
2. Czas realizacji. Waga 5
3. Okres gwarancji. Waga 5
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystano aukcję elektroniczną: nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą
WDz/PN/3/2014/PLBYUA
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia

Ogłoszenie o zamówieniu

Numer ogłoszenia w Dz.U.: 2014/S 238-419359 z dnia 10.12.2014

Sekcja V: Udzielenie zamówienia

Zamówienie nr: 1 Część nr: 1 - Nazwa:
V.1)Data decyzji o udzieleniu zamówienia:
9.2.2015
V.2)Informacje o ofertach
Liczba otrzymanych ofert: 1
V.3)Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówienia

CompuGroup Medical Polska Sp. z o.o.
{Dane ukryte}
20-149 Lublin
POLSKA
Tel.: +48 814442015
Faks: +48 814442018

V.4)Informacje na temat wartości zamówienia
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia:
Wartość: 423 070,84 PLN
Bez VAT
Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Wartość: 440 000 PLN
Bez VAT
V.5)Informacje na temat podwykonawstwa
Przewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia: nie

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Podać odniesienie do projektu (projektów) i/lub programu (programów): Projekt pt. „Utworzenie Weterynaryjnej Szkoły Zaawansowanych Technik Diagnostycznych wraz ze specjalistycznymi laboratoriami” realizowany przez Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie w partnerstwie z Lwowskim Narodowym Uniwersytetem Medycyny Weterynaryjnej i Biotechnologii jest współfinansowany z środków Unii Europejskiej w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska–Białoruś–Ukraina 2007–2013, Priorytet 3. Współpraca sieciowa oraz inicjatywy społeczności lokalnych, Działanie 3.1. Rozwój regionalnych i lokalnych możliwości współpracy transgranicznej.
VI.2)Informacje dodatkowe:
VI.3)Procedury odwoławcze
VI.3.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17A
02-676 Warszawa
POLSKA
Adres internetowy: www.uzp.gov.pl

VI.3.2)Składanie odwołań
VI.3.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

Urząd Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17A
20-676 Warszawa
POLSKA
Adres internetowy: www.uzp.gov.pl

VI.4)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
10.2.2015

Adres: ul. Akademicka 13 pok.55, 20-950 Lublin
woj. LUBELSKIE
Dane kontaktowe: email: zamowienia@up.lublin.pl
tel: +48 814456253
fax: +48 814456730
Termin składania wniosków lub ofert:
2015-01-15
Dane postępowania

ID postępowania BZP/TED: 41935920141
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2014-12-10
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: -
Wadium: 9000 ZŁ
Szacowana wartość* 300 000 PLN  -  450 000 PLN
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 0
Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia: www.up.lublin.pl
Informacja dostępna pod: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
ul. Akademicka 13, 20-950 Lublin, woj. lubelskie
Dokumentacja dostępna na wniosek. Termin składania wniosków o dokumentację: 15/01/2015
Okres związania ofertą: 60 dni
Kody CPV
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
80510000-2 Usługi szkolenia specjalistycznego
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Wykonanie badań lekarskich i psychologicznych osób posiadających licencje pracownika ochrony fizycznej podległych RWT RBlog Żurawica CompuGroup Medical Polska Sp. z o.o.
Lublin
2015-02-09 440 000,00