Kraków: Opracowanie graficzne, skład, wydruk i dostawa publikacji dla projektów PFK, PPP, KONB.


Numer ogłoszenia: 205908 - 2015; data zamieszczenia: 12.08.2015

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:

V
zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie , pl. Na Stawach 1, 30-107 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 4227110, faks 12 4229785.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.wup-krakow.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie graficzne, skład, wydruk i dostawa publikacji dla projektów PFK, PPP, KONB..


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie graficzne, skład, wydruk i dostawa publikacji dla projektów PPP, PFK, KONB w 3 częściach. Część 1.Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie graficzne, skład, wydruk i dostawę publikacji albumowej, listu stanowiącego załącznik do publikacji oraz wykonanie nadruku, nagranie materiału oraz dostawę zakupionych przez Wykonawcę pendriveów, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego w ramach projektu PFK podmiotowe finansowanie kształcenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4a do SIWZ. Część 2. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie graficzne, skład, wydruk i dostawę publikacji zawierającej podsumowanie realizacji projektu oraz publikacji zawierającej opis modelu wypracowanego w ramach projektu 50 plus dojrzali, potrzebni, kompetentni zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4b do SIWZ. Część 3: Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie graficzne, skład, wydruk i dostawę publikacji albumowej w ramach projektu KONSERWATOR Bis program aktywizacji zawodowej osób pozostających bez zatrudnienia, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4c do SIWZ.


II.1.5)

   przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających


  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
79.80.00.00-2, 79.82.30.00-9, 79.82.25.00-7.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 3.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 15.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;


III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

pełnomocnictwo, jeśli dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Zaproponowanie dodatkowego projektu graficznego layoutów okładki oraz środka każdej publikacji - 5


IV.2.2)

   przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,
adres strony, na której będzie prowadzona:


IV.3) ZMIANA UMOWY


przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umów w następujących przypadkach:a)zmiana terminu wykonania i dostawy materiałów jest możliwa w przypadku zaistnienia wydarzeń uniemożliwiających realizację umowy, tj. wojna, klęski żywiołowe, strajki itp. (tzw. siła wyższa), do czasu ich występowania i możliwości zrealizowania zamówienia po ich ustaniu,b)zmiana terminu wykonania i dostawy materiałów jest możliwa w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających lub w znacznym stopniu opóźniających realizację umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, a leżących po stronie Zamawiającego (np. przedłużający się termin nadsyłania materiałów wyjściowych, przedłużający się czas trwania procedury wykonania zamówienia) o liczbę dni, w których trwała przeszkoda uniemożliwiająca realizację umowy. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie określonym w art. 145 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.wup-krakow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Plac na Stawach 1, 30-107 Kraków, pok. 608..


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
20.08.2015 godzina 12:00, miejsce: Plac na Stawach 1, 30-107 Kraków, pok. 608..


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Częsć 1: Wynagrodzenie Wykonawcy jest finansowane z budżetu projektu PFK- Podmiotowe finansowanie kształcenia współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Działania 8.1 2007-2013 Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z Europejskiego Funduszu Społecznego (85%) oraz z budżetu państwa (15%). Część 2: Wynagrodzenie Wykonawcy jest finansowane z budżetu projektu 50 plus dojrzali, potrzebni, kompetentni współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, realizowanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie. Część 3: Wynagrodzenie Wykonawcy jest finansowane z budżetu projektu KONSERWATOR Bis program aktywizacji zawodowej osób pozostających bez zatrudnienia współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie Poddziałanie 6.1.1. Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy..


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
Opracowanie graficzne, skład, wydruk i dostawa publikacji dla projektu PFK..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie graficzne, skład, wydruk i dostawę publikacji albumowej, listu stanowiącego załącznik do publikacji oraz wykonanie nadruku, nagranie materiału oraz dostawę zakupionych przez Wykonawcę pendriveów, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego w ramach projektu PFK podmiotowe finansowanie kształcenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4a do SIWZ..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    79.80.00.00-2, 79.82.30.00-9, 79.82.25.00-7.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 14.09.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Zaproponowanie dodatkowego projektu graficznego layoutów okładki oraz środka publikacji - 5


CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
Opracowanie graficzne, skład, wydruk i dostawa publikacji dla projektu PPP..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie graficzne, skład, wydruk i dostawę publikacji zawierającej podsumowanie realizacji projektu oraz publikacji zawierającej opis modelu wypracowanego w ramach projektu 50 plus dojrzali, potrzebni, kompetentni zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4b do SIWZ.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    79.80.00.00-2, 79.82.30.00-9, 79.82.25.00-7.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.09.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Zaproponowanie dodatkowego projektu graficznego layoutów okładki oraz środka każdej publikacji - 5


CZĘŚĆ Nr:
3
NAZWA:
Opracowanie graficzne, skład, wydruk i dostawa publikacji dla projektu KONB..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie graficzne, skład, wydruk i dostawę publikacji albumowej w ramach projektu KONSERWATOR Bis program aktywizacji zawodowej osób pozostających bez zatrudnienia, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4c do SIWZ.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    79.80.00.00-2, 79.82.30.00-9, 79.82.25.00-7.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 15.10.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Zaproponowanie dodatkowego projektu graficznego layoutów okładki oraz środka każdej publikacji - 5


Kraków: Opracowanie graficzne, skład, wydruk i dostawa publikacji dla projektów PFK, PPP, KONB.


Numer ogłoszenia: 256754 - 2015; data zamieszczenia: 30.09.2015

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 205908 - 2015r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie, pl. Na Stawach 1, 30-107 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 4227110, faks 12 4229785.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie graficzne, skład, wydruk i dostawa publikacji dla projektów PFK, PPP, KONB..


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Część I Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie graficzne, skład, wydruk i dostawę publikacji albumowej, listu stanowiącego załącznik do publikacji oraz wykonanie nadruku, nagranie materiału oraz dostawę zakupionych przez Wykonawcę pendriveów, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego w ramach projektu PFK - podmiotowe finansowanie kształcenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4a do SIWZ. Część II Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie graficzne, skład, wydruk i dostawę publikacji zawierającej podsumowanie realizacji projektu oraz publikacji zawierającej opis modelu wypracowanego w ramach projektu 50+ dojrzali, potrzebni, kompetentni zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4b do SIWZ. Część III Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie graficzne, skład, wydruk i dostawę publikacji albumowej w ramach projektu KONSERWATOR Bis - program aktywizacji zawodowej osób pozostających bez zatrudnienia, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4c do SIWZ..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
79.80.00.00-2, 79.82.30.00-9, 79.82.25.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Cz1 projekt PFK- Podmiotowe finansowanie kształcenia Działanie 8.1 Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z Europejskiego Funduszu Społecznego. Cz2 projekt 50 plus dojrzali, potrzebni, kompetentni Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej POKL. Cz 3 projekt KONSERWATOR Bis program aktywizacji zawodowej osób pozostających bez zatrudnienia Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich POKL..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


Część NR:
1   


Nazwa:
Opracowanie graficzne, skład, wydruk i dostawa publikacji dla projektu PFK


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09.09.2015.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
5.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Oficyna Drukarska Jacek Chmielewski, {Dane ukryte}, 01-142 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 55899,96 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    23380,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    23380,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    45904,00


  • Waluta:
    PLN .



Część NR:
2   


Nazwa:
Opracowanie graficzne, skład, wydruk i dostawa publikacji dla projektu PPP


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24.09.2015.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
5.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
2.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grafpol Agnieszka Blicharz-Krupińska, {Dane ukryte}, 53-650 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 55899,96 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    29900,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    14836,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    141978,00


  • Waluta:
    PLN .



Część NR:
3   


Nazwa:
Opracowanie graficzne, skład, wydruk i dostawa publikacji dla projektu KONB


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09.09.2015.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
5.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Oficyna Drukarska Jacek Chmielewski, {Dane ukryte} 01-142 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 55899,96 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    3892,50


  • Oferta z najniższą ceną:
    3892,50
    / Oferta z najwyższą ceną:
    14175,00


  • Waluta:
    PLN .


Adres: pl. Na Stawach 1, 30-107 Kraków
woj. małopolskie
Dane kontaktowe: email: ecud@wup-krakow.pl
tel: +48124227110
fax: +48124229785
Termin składania wniosków lub ofert:
2015-08-19
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 20590820150
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2015-08-11
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 56 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 3
Kryterium ceny: 95%
WWW ogłoszenia: www.wup-krakow.pl
Informacja dostępna pod: Plac na Stawach 1, 30-107 Kraków, pok. 608.
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
79800000-2 Usługi drukowania i powiązane
79822500-7 Usługi projektów graficznych
79823000-9 Usługi drukowania i dostawy
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Opracowanie graficzne, skład, wydruk i dostawa publikacji dla projektu PFK Oficyna Drukarska Jacek Chmielewski
Warszawa
2015-09-30 23 380,00
Opracowanie graficzne, skład, wydruk i dostawa publikacji dla projektu PPP Grafpol Agnieszka Blicharz-Krupińska
Wrocław
2015-09-30 29 900,00
Opracowanie graficzne, skład, wydruk i dostawa publikacji dla projektu KONB Oficyna Drukarska Jacek Chmielewski
Warszawa
2015-09-30 3 892,00