Rzeszów: Kontynuacja zadania pn. Budowa obwodnicy Ropczyc w ciągu drogi krajowej Nr 4 (E-40) Jędrzychowice-Korczowa od km 561+357 do km 565+454


Numer ogłoszenia: 84961 - 2011; data zamieszczenia: 15.03.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie , ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8534071, faks 017 8623915, 8537395.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.gddkia.gov.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kontynuacja zadania pn. Budowa obwodnicy Ropczyc w ciągu drogi krajowej Nr 4 (E-40) Jędrzychowice-Korczowa od km 561+357 do km 565+454.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
roboty budowlane.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Kontynuacja zadania pn. Budowa obwodnicy Ropczyc w ciągu drogi krajowej Nr 4 (E-40) Jędrzychowice-Korczowa od km 561+357 do km 565+454 w sytuacji, kiedy część robót została wykonana przez innego Wykonawcę. Realizacja robót na przedmiotowym odcinku rozpoczęła się w czerwcu 2008r. Realizacja robót została przerwana w grudniu 2010r. przed ich ukończeniem. W ramach kontraktu należy wykonać roboty nie zakończone lub nie wykonane przez poprzedniego Wykonawcę obejmujące: - prace przygotowawcze - kontynuacja, - kontynuacja robót drogowych (przy uwzględnieniu robót wykonanych i odebranych, wykonanie robót rozbiórkowych dla elementów wykonanych przez poprzedniego Wykonawcę, a nie nadających się do odbioru ) - wykonanie frezowania nawierzchni bitumicznych w ilości pomniejszonej o ilość wynikającą z inwentaryzacji po poprzednim Wykonawcy, - wykonanie wykopów w ilości pomniejszonej o ilość wynikającą z inwentaryzacji po poprzednim Wykonawcy, - wykonanie nasypów w ilości pomniejszonej o ilość wynikającą z inwentaryzacji po poprzednim Wykonawcy, - wykonanie kanalizacji deszczowej - odwodnienia korpusu drogowego w ilości pomniejszonej o ilość wynikającą z inwentaryzacji po poprzednim Wykonawcy, - wykonanie umocnień wlotów i wylotów przepustów, - wykonanie warstw odsączających i odcinających z geowłókniny w ilości pomniejszonej o ilość wynikającą z inwentaryzacji po poprzednim Wykonawcy, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie w ilości pomniejszonej o ilość wynikającą z inwentaryzacji po poprzednim Wykonawcy, - wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego cementem w ilości pomniejszonej o ilość wynikającą z inwentaryzacji po poprzednim Wykonawcy, - wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego w ilości pomniejszonej o ilość wynikającą z inwentaryzacji po poprzednim Wykonawcy, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego w ilości pomniejszonej o ilość wynikającą z inwentaryzacji po poprzednim Wykonawcy, - wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego w ilości pomniejszonej o ilość wynikającą z inwentaryzacji po poprzednim Wykonawcy, - wykonanie nawierzchni z SMA w ilości pomniejszonej o ilość wynikającą z inwentaryzacji po poprzednim Wykonawcy, - wykonanie umocnienia poboczy w ilości pomniejszonej o ilość wynikającą z inwentaryzacji po poprzednim Wykonawcy, - wykonanie umocnienia skarp i dna rowów oraz humusowania w ilości pomniejszonej o ilość wynikającą z inwentaryzacji po poprzednim Wykonawcy, - wykonanie oznakowania poziomego jezdni materiałami grubowarstwowymi, chemoutwardzalnymi w ilości pomniejszonej o ilość wynikającą z inwentaryzacji po poprzednim Wykonawcy, - wykonanie oznakowania pionowego w ilości pomniejszonej o ilość wynikającą z inwentaryzacji po poprzednim Wykonawcy, - wykonanie barier ochronnych stalowych w ilości pomniejszonej o ilość wynikającą z inwentaryzacji po poprzednim Wykonawcy, - wykonanie ekranów akustycznych na słupach z panelami dźwiękochłonnymi, w ilości pomniejszonej o ilość wynikającą z inwentaryzacji po poprzednim Wykonawcy - ustawienie krawężników i obrzeży betonowych w ilości pomniejszonej o ilość wynikającą z inwentaryzacji po poprzednim Wykonawcy, - wykonanie chodników z kostki brukowej wraz z ustawieniem obrzeży w ilości pomniejszonej o ilość wynikającą z inwentaryzacji po poprzednim Wykonawcy, - ułożenie ścieków prefabrykowanych w ilości pomniejszonej o ilość wynikającą z inwentaryzacji po poprzednim Wykonawcy, - wykonanie odmulenia przepustów, - wykonanie przepustów pod zjazdami, - nasadzenie zieleni w ilości pomniejszonej o ilość wynikającą z inwentaryzacji po poprzednim Wykonawcy, - wykonanie zjazdów do posesji w ilości pomniejszonej o ilość wynikającą z inwentaryzacji po poprzednim Wykonawcy, - regulacja wysokościowa urządzeń uzbrojenia podziemnego w ilości pomniejszonej o ilość wynikającą z inwentaryzacji po poprzednim Wykonawcy - wykonanie wybranych elementów oświetlenia ulicznego - odbudowa osuniętych skarp nasypu w ilości pomniejszonej o ilość wynikającą z inwentaryzacji po poprzednim Wykonawcy - wykonanie rozbiórki budynków w ilości pomniejszonej o ilość wynikającą z inwentaryzacji po poprzednim Wykonawcy - wykonanie osłon przeciwolśnieniowych.


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
tak.


  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.23.31.30-9.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 250.000,00 PLN (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych)


III.2) ZALICZKI


  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. III.6)1 ogłoszenia


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu /zakończeniu/, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 2 zadań polegających na budowie lub przebudowie drogi klasy min. G o wartości nie mniejszej niż 9 627 700,00 PLN brutto, Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia Świadectwa Przejęcia (dla Kontraktów realizowanych zgodnie z Warunkami FIDIC) lub na dzień podpisania Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawiono Świadectwa Przejęcia).


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. III.6)1 ogłoszenia


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca na każdą funkcję wymienioną poniżej wskaże osoby, które spełniają następujące wymagania: 1) osoba proponowana do pełnienia funkcji Dyrektora Kontraktu/ Przedstawiciel Wykonawcy /1 osoba/: co najmniej 5 letnie doświadczenie na stanowisku Dyrektor Kontraktu / Przedstawiciel Wykonawcy przy realizacji zadań polegających na budowie, przebudowie dróg klasy min. /G/, w tym co najmniej na 1 zakończonym zadaniu obejmującym budowę lub przebudowę drogi klasy min. G, o wartości nie mniejszej niż 9 627 700,00 PLN brutto oraz prawo jazdy kat. B. 2) osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownik budowy (1 osoba): posiada minimum 3- letni staż pracy na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika Robót przy realizacji robót związanych z budową lub przebudową dróg klasy min. G, w tym co najmniej 1 zakończonym zadaniu obejmującym budowę lub przebudowę drogi klasy min. G oraz prawo jazdy kat. B. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia Świadectwa Przejęcia (dla Kontraktów realizowanych zgodnie z Warunkami FIDIC) lub na dzień podpisania Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia). Zamawiający nie dopuszcza przestawienia tej samej osoby do pełnienia kilku funkcji (więcej niż jednej) z wymienionych powyżej.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać: a) średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres (na podstawie /Rachunku zysków i strat/ pozycja /Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów/ lub /Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi/) w wysokości nie mniejszej niż 29 352 000,00 PLN b) posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 4 890 000,00 PLN Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy: - dla /przychodu/ według średniego kursu NBP na dzień zakończenia roku obrotowego. - dla posiadanych /środków finansowych lub zdolności kredytowej/ wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu.


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.


  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. Jeżeli Wykonawca Wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp i opisanego w pkt III.3.5)b) ogłoszenia, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Zamawiający wymaga przedłożenia informacji, o której mowa w pkt III.4.1) ogłoszenia dotyczącej tych podmiotów. 4. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1) i pkt III.4.3.2) ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione w pkt III.6)1. ogłoszenia powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b) dokumenty wymienione w pkt III.4.1) składa dowolny Wykonawca/dowolni Wykonawcy wykazujący spełnianie warunków, spośród Wykonawców składających wspólną ofertę. c) oświadczenie wymienione w pkt III. 4.2) ogłoszenia oraz dokumenty wymienione w pkt III. 4.2) albo odpowiadające im określone w pkt III.4.3.1), III.4.3.2) i III.6)4. ogłoszenia, powinny być złożone przez każdego Wykonawcę


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku zmiany przez władze ustawodawczą określonej w umowie procentowej stawki podatku VAT, kwota brutto wynagrodzenia zostanie odpowiednio dostosowana aneksem do umowy. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści Kontraktu mogą być wprowadzone wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę, pod rygorem nieważności.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.gddkia.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
SIWZ można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego lub nabyć w Siedzibie zamawiającego - pok. nr 25. SIWZ na wniosek Wykonawcy może być przesłana pocztą. Cena brutto:4652,00 PLN + koszty przesyłki.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
30.03.2011 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego GDDKiA Oddział w Rzeszowie ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, kancelaria.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w niniejszym ogłoszeniu, na zasadzie spełnia - nie spełnia. 2. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne lub konsorcja). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków wskazanych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, i których opis sposobu dokonania oceny spełniania został zamieszczony w pkt III.3) ogłoszenia, Wykonawcy wykazują łącznie. 3. Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 5% zaoferowanej ceny brutto.


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie


Numer ogłoszenia: 99111 - 2011; data zamieszczenia: 28.03.2011


OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA


Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.


Informacje o zmienianym ogłoszeniu:
84961 - 2011 data 15.03.2011 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie, ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8534071, fax. 017 8623915, 8537395.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU


II.1) Tekst, który należy zmienić:


  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
    IV.4.4).

  • W ogłoszeniu jest:
    Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2011 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego GDDKiA Oddział w Rzeszowie ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, kancelaria.

  • W ogłoszeniu powinno być:
    Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2011 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego GDDKiA Oddział w Rzeszowie ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, kancelaria.


Rzeszów: Kontynuacja zadania pn. Budowa obwodnicy Ropczyc w ciągu drogi krajowej Nr 4 (E-40) Jędrzychowice-Korczowa od km 561+357 do km 565+454


Numer ogłoszenia: 140123 - 2011; data zamieszczenia: 17.05.2011

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 84961 - 2011r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie, ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8534071, faks 017 8623915, 8537395.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kontynuacja zadania pn. Budowa obwodnicy Ropczyc w ciągu drogi krajowej Nr 4 (E-40) Jędrzychowice-Korczowa od km 561+357 do km 565+454.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Kontynuacja zadania pn. Budowa obwodnicy Ropczyc w ciągu drogi krajowej Nr 4 (E-40) Jędrzychowice-Korczowa od km 561+357 do km 565+454 w sytuacji, kiedy część robót została wykonana przez innego Wykonawcę. Realizacja robót na przedmiotowym odcinku rozpoczęła się w czerwcu 2008r. Realizacja robót została przerwana w grudniu 2010r. przed ich ukończeniem. W ramach kontraktu należy wykonać roboty nie zakończone lub nie wykonane przez poprzedniego Wykonawcę obejmujące: - prace przygotowawcze - kontynuacja, - kontynuacja robót drogowych (przy uwzględnieniu robót wykonanych i odebranych, wykonanie robót rozbiórkowych dla elementów wykonanych przez poprzedniego Wykonawcę, a nie nadających się do odbioru ) - wykonanie frezowania nawierzchni bitumicznych w ilości pomniejszonej o ilość wynikającą z inwentaryzacji po poprzednim Wykonawcy, - wykonanie wykopów w ilości pomniejszonej o ilość wynikającą z inwentaryzacji po poprzednim Wykonawcy, - wykonanie nasypów w ilości pomniejszonej o ilość wynikającą z inwentaryzacji po poprzednim Wykonawcy, - wykonanie kanalizacji deszczowej - odwodnienia korpusu drogowego w ilości pomniejszonej o ilość wynikającą z inwentaryzacji po poprzednim Wykonawcy, - wykonanie umocnień wlotów i wylotów przepustów, - wykonanie warstw odsączających i odcinających z geowłókniny w ilości pomniejszonej o ilość wynikającą z inwentaryzacji po poprzednim Wykonawcy, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie w ilości pomniejszonej o ilość wynikającą z inwentaryzacji po poprzednim Wykonawcy, - wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego cementem w ilości pomniejszonej o ilość wynikającą z inwentaryzacji po poprzednim Wykonawcy, - wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego w ilości pomniejszonej o ilość wynikającą z inwentaryzacji po poprzednim Wykonawcy, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego w ilości pomniejszonej o ilość wynikającą z inwentaryzacji po poprzednim Wykonawcy, - wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego w ilości pomniejszonej o ilość wynikającą z inwentaryzacji po poprzednim Wykonawcy, - wykonanie nawierzchni z SMA w ilości pomniejszonej o ilość wynikającą z inwentaryzacji po poprzednim Wykonawcy, - wykonanie umocnienia poboczy w ilości pomniejszonej o ilość wynikającą z inwentaryzacji po poprzednim Wykonawcy, - wykonanie umocnienia skarp i dna rowów oraz humusowania w ilości pomniejszonej o ilość wynikającą z inwentaryzacji po poprzednim Wykonawcy, - wykonanie oznakowania poziomego jezdni materiałami grubowarstwowymi, chemoutwardzalnymi w ilości pomniejszonej o ilość wynikającą z inwentaryzacji po poprzednim Wykonawcy, - wykonanie oznakowania pionowego w ilości pomniejszonej o ilość wynikającą z inwentaryzacji po poprzednim Wykonawcy, - wykonanie barier ochronnych stalowych w ilości pomniejszonej o ilość wynikającą z inwentaryzacji po poprzednim Wykonawcy, - wykonanie ekranów akustycznych na słupach z panelami dźwiękochłonnymi, w ilości pomniejszonej o ilość wynikającą z inwentaryzacji po poprzednim Wykonawcy - ustawienie krawężników i obrzeży betonowych w ilości pomniejszonej o ilość wynikającą z inwentaryzacji po poprzednim Wykonawcy, - wykonanie chodników z kostki brukowej wraz z ustawieniem obrzeży w ilości pomniejszonej o ilość wynikającą z inwentaryzacji po poprzednim Wykonawcy, - ułożenie ścieków prefabrykowanych w ilości pomniejszonej o ilość wynikającą z inwentaryzacji po poprzednim Wykonawcy, - wykonanie odmulenia przepustów, - wykonanie przepustów pod zjazdami, - nasadzenie zieleni w ilości pomniejszonej o ilość wynikającą z inwentaryzacji po poprzednim Wykonawcy, - wykonanie zjazdów do posesji w ilości pomniejszonej o ilość wynikającą z inwentaryzacji po poprzednim Wykonawcy, - regulacja wysokościowa urządzeń uzbrojenia podziemnego w ilości pomniejszonej o ilość wynikającą z inwentaryzacji po poprzednim Wykonawcy - wykonanie wybranych elementów oświetlenia ulicznego - odbudowa osuniętych skarp nasypu w ilości pomniejszonej o ilość wynikającą z inwentaryzacji po poprzednim Wykonawcy - wykonanie rozbiórki budynków w ilości pomniejszonej o ilość wynikającą z inwentaryzacji po poprzednim Wykonawcy - wykonanie osłon przeciwolśnieniowych.


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.23.31.30-9.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13.05.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
4.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Skanska S.A., {Dane ukryte}, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 9784257,34 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    7654346,58


  • Oferta z najniższą ceną:
    7654346,58
    / Oferta z najwyższą ceną:
    11888743,58


  • Waluta:
    PLN.

Adres: ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów
woj. podkarpackie
Dane kontaktowe: email: sekretariat_rzeszow@gddkia.gov.pl
tel: 178 534 071
fax: 017 8623915, 8537395
Termin składania wniosków lub ofert:
2011-03-29
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 8496120110
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2011-03-14
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 4 miesięcy
Wadium: -
Oferty uzupełniające: TAK
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1
Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia: www.gddkia.gov.pl
Informacja dostępna pod: SIWZ można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego lub nabyć w Siedzibie zamawiającego - pok. nr 25. SIWZ na wniosek Wykonawcy może być przesłana pocztą. Cena brutto:4652,00 PLN + koszty przesyłki
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
45233130-9 Roboty budowlane zakresie dróg krajowych
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Kontynuacja zadania pn. Budowa obwodnicy Ropczyc w ciągu drogi krajowej Nr 4 (E-40) Jędrzychowice-Korczowa od km 561+357 do km 565+454 Skanska S.A.
Warszawa
2011-05-17 7 654 346,00