Kraków: Wykonywanie usług polegających na przenoszeniu i transporcie mebli, wyposażenia biurowego, dokumentów bieżących, dokumentacji archiwalnej oraz innych ładunków na terenie miasta Krakowa - zamówienie uzupełniające do postępowania OR-10.271.62.2015


Numer ogłoszenia: 338568 - 2015; data zamieszczenia: 10.12.2015

OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych, pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6161230, faks 12 6161217 , strona internetowa www.krakow.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie usług polegających na przenoszeniu i transporcie mebli, wyposażenia biurowego, dokumentów bieżących, dokumentacji archiwalnej oraz innych ładunków na terenie miasta Krakowa - zamówienie uzupełniające do postępowania OR-10.271.62.2015.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług polegających na przenoszeniu i transporcie mebli, wyposażenia biurowego, dokumentów bieżących, dokumentacji archiwalnej oraz innych ładunków na terenie miasta Krakowa. Wykonawca jest zobowiązany do: a) podstawiania środka transportu i personelu ładującego na miejsce wykonania zlecenia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, b) pakowania sprzętów znajdujących się w pokojach biurowych, korytarzach itp., c) przenoszenia ruchomości, dokumentów bieżących i dokumentacji archiwalnej, przewiezienia ich do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, d) rozładowania i złożenia oraz ewentualnego ustawienia ruchomości w sposób wskazany przez osobę nadzorującą prace (przedstawiciel Wydziału Obsługi Urzędu lub obsługiwanego Wydziału). Wykonawca dysponuje minimum dwoma sprawnymi środkami transportu tj. specjalistycznymi samochodami ciężarowymi przystosowanymi do przewozu mebli o pojemności skrzyni ładunkowej minimum 26 m3 oraz co najmniej 6 osobami personelu ładującego. Wykonawca dysponuje samochodem ciężarowym o ładowności od 0,9 do 3,5 tony wraz z 1 osobą personelu ładującego do przewozu mniejszych ładunków. Wykonawca posiada środki i materiały niezbędne do prawidłowego przeprowadzania sprzętów biurowych i dokumentacji, w szczególności: a) kontenery plastykowe (w liczbie co najmniej 150 szt.), b) pasy do przenoszenia mebli ciężkich i innych ruchomości, c) co najmniej jeden telefon, fax oraz adres e-mail, pod którym będzie przyjmował zlecenia Zamawiającego w godzinach pracy Urzędu Miasta Krakowa (tj. poniedziałek- piątek godz. 73° - 153°). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć kontenery konieczne do wykonania usługi najpóźniej w dniu poprzedzającym wykonanie zlecenia. Osoby wykonujące usługi będą ubrane w jednolite ubrania robocze z identyfikatorami firmy. Usługi zostaną zrealizowane w oparciu o odrębne zlecenia telefoniczne lub faksem lub pocztą elektroniczną i będą wynikały z aktualnych potrzeb Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy wraz z załącznikiem, stanowiącym załącznik nr 1 do Zaproszenia.


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
60.18.00.00-3, 60.00.00.00-8.


II.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA


Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki


  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.


  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    a. zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego zawartego w trybie przetargu nieograniczonego (postępowanie OR-10.271.62.2015), b. nie minął okres 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego (umowa z dnia 04.05.2015 r. nr W/I/2224/OU/71/2015), c. zamówienia uzupełniające były przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, d. wartość zamówienia nie przekracza 50 % wartości zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Sławomir Siadek EUROMAX, ul. Józefa Wybickiego 7, 31-261 Kraków, kraj/woj. małopolskie.


Kraków: Wykonywanie usług polegających na przenoszeniu i transporcie mebli, wyposażenia biurowego, dokumentów bieżących, dokumentacji archiwalnej oraz innych ładunków na terenie miasta Krakowa - zamówienie uzupełniające do postępowania OR-10.271.62.2015.


Numer ogłoszenia: 9893 - 2016; data zamieszczenia: 28.01.2016

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 338568 - 2015r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych, pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6161230, faks 12 6161217.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie usług polegających na przenoszeniu i transporcie mebli, wyposażenia biurowego, dokumentów bieżących, dokumentacji archiwalnej oraz innych ładunków na terenie miasta Krakowa - zamówienie uzupełniające do postępowania OR-10.271.62.2015..


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług polegających na przenoszeniu i transporcie mebli, wyposażenia biurowego, dokumentów bieżących, dokumentacji archiwalnej oraz innych ładunków na terenie miasta Krakowa. Wykonawca jest zobowiązany do: a) podstawiania środka transportu i personelu ładującego na miejsce wykonania zlecenia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, b) pakowania sprzętów znajdujących się w pokojach biurowych, korytarzach itp., c) przenoszenia ruchomości, dokumentów bieżących i dokumentacji archiwalnej, przewiezienia ich do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, d) rozładowania i złożenia oraz ewentualnego ustawienia ruchomości w sposób wskazany przez osobę nadzorującą prace (przedstawiciel Wydziału Obsługi Urzędu lub obsługiwanego Wydziału). Wykonawca dysponuje minimum dwoma sprawnymi środkami transportu tj. specjalistycznymi samochodami ciężarowymi przystosowanymi do przewozu mebli o pojemności skrzyni ładunkowej minimum 26 m3 oraz co najmniej 6 osobami personelu ładującego. Wykonawca dysponuje samochodem ciężarowym o ładowności od 0,9 do 3,5 tony wraz z 1 osobą personelu ładującego do przewozu mniejszych ładunków. Wykonawca posiada środki i materiały niezbędne do prawidłowego przeprowadzania sprzętów biurowych i dokumentacji, w szczególności: a) kontenery plastykowe (w liczbie co najmniej 150 szt.), b) pasy do przenoszenia mebli ciężkich i innych ruchomości, c) co najmniej jeden telefon, fax oraz adres e-mail, pod którym będzie przyjmował zlecenia Zamawiającego w godzinach pracy Urzędu Miasta Krakowa (tj. poniedziałek- piątek godz. 73° - 153°). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć kontenery konieczne do wykonania usługi najpóźniej w dniu poprzedzającym wykonanie zlecenia. Osoby wykonujące usługi będą ubrane w jednolite ubrania robocze z identyfikatorami firmy. Usługi zostaną zrealizowane w oparciu o odrębne zlecenia telefoniczne lub faksem lub pocztą elektroniczną i będą wynikały z aktualnych potrzeb Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w umowie wraz z załącznikiem..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
60.18.00.00-3, 60.00.00.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie z wolnej ręki


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28.12.2015.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sławomir Siadek EUROMAX, {Dane ukryte}, 31-261 Kraków, kraj/woj. małopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 48780,48 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    60000,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    60000,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    60000,00


  • Waluta:
    PLN .


ZAŁĄCZNIK I


Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę


  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.


  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    a. zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego zawartego w trybie przetargu nieograniczonego (postępowanie OR-10.271.62.2015), b. nie minął okres 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego (umowa z dnia 04.05.2015 r. nr W/I/2224/OU/71/2015), c. zamówienia uzupełniające były przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, d. wartość zamówienia nie przekracza 50 % wartości zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

Adres: Walerego Sławka 10, 30-633 Kraków
woj. małopolskie
Dane kontaktowe: email: aszczechowicz@zis.krakow.pl
tel: 0-12 616-64-40
fax: 0-12 616-64-00
Termin składania wniosków lub ofert:
- brak -
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 33856820150
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2015-12-09
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [WR]: Zamówienia z wolnej ręki
Czas na realizację: -
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1
Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia: www.krakow.pl
Informacja dostępna pod:
Okres związania ofertą: 0 dni
Kody CPV
60000000-8 Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
60180000-3 Wynajem pojazdów do transportu towarów wraz z kierowcą
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Wykonywanie usług polegających na przenoszeniu i transporcie mebli, wyposażenia biurowego, dokumentów bieżących, dokumentacji archiwalnej oraz innych ładunków na terenie miasta Krakowa - zamówienie uzupełniające do postępowania OR-10.271.62.20 Sławomir Siadek EUROMAX
Kraków
2016-01-28 60 000,00