Opole: Organizacja i przeprowadzenie imprezy sportowo-integracyjnej OLIMPIADA DROGOWCÓW w Pokrzywnej w terminie 10.09 - 12.09.2010 r


Numer ogłoszenia: 211184 - 2010; data zamieszczenia: 15.07.2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu , ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, faks 077 4544468.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.gddkia.gov.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja i przeprowadzenie imprezy sportowo-integracyjnej OLIMPIADA DROGOWCÓW w Pokrzywnej w terminie 10.09 - 12.09.2010 r.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest : Organizacja i przeprowadzenie imprezy sportowo-integracyjnej OLIMPIADA DROGOWCÓW w Pokrzywnej w terminie 10.09-12.09.2010 r b) opis i zakres zamówienia Ogólnopolska Olimpiada Drogowców to impreza sportowo-rekrecyjno-integracyjna organizowana po raz trzeci dla pracowników Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. W ciągu jednego dnia 17 drużyn rywalizować będzie w dwunastu konkurencjach sportowych: piłce nożnej, siatkówce plażowej, streetballu, tenisie ziemnym, biegu przełajowym, pływaniu, szachach, brydżu, darcie, przeciąganiu liny, ping pongu, piłkarzykach. Zorganizowane zostaną też zawody sprawności kierowania samochodami osobowymi oraz turniej wiedzy. W sumie w imprezie udział weźmie ponad 400 osób. Olimpiada rozpoczyna się i kończy uroczystymi ceremoniami z udziałem wszystkich sportowców. Po ceremonii dekoracyjnej planowany jest wieczorny piknik z koncertem. Celem imprezy jest wyłonienie i nagrodzenie najlepszych zawodników indywidualnie oraz drużyn, a także zintegrowanie pracowników GDDKiA. W ramach Olimpiady odbędą się następujące turnieje : ==> w Pokrzywnej : - Turniej wiedzy - Turniej szachowy lub Turniej brydżowy - Turniej siatkówki plażowej - Turniej sprawności samochodowej - Turniej darta - Bieg przełajowy - Turniej przeciągania liny - Turniej tenisa stołowego - Turniej piłkarzyków ==> w Prudniku : - Turniej piłki nożnej - Turniej streetballa - Turniej tenisa ziemnego kobiet i mężczyzn ==> w CZESKIEJ WSI (REPUBLIKA CZESKA) : - Turniej pływacki c). W ramach zamawianej usługi Wykonawca będzie miał obowiązek m.in. : 1. Montaż elementów scenograficznych i informacyjnych Olimpiady Drogowców w miejscach rozgrywania Olimpiady. 2. Zaprojektowania i wykonania materiałów informacyjnych dla uczestników zawodów (mapy, informatory, karty startu). 3. Przygotowania miejsc rozgrywek poszczególnych dyscyplin. 4. Przygotowania i obsługi punktu informacyjnego dla uczestników zawodów oraz imprezy. 5. Przeprowadzenia recepcji drużyn i zawodników (za wyjątkiem recepcji hotelowej). 6. Przygotowania tablicy świetlnej wyników. 7. Przygotowania inauguracji, zakończenia i imprezy wieczornej 8. Dokonania ubezpieczenia NNW uczestników rozgrywek (listy uczestników - minimum 430 osób przedstawi Zamawiający) oraz ubezpieczenia OC wykonawcy. 9. Zapewnienia transportu na miejscu imprezy (3 busy min 9 osób każdy) przez cały dzień Olimpiady, w godzinach 8.00-20.00 10. Zapewnienia ochrony imprezy przez w dniu zawodów (w godzinach 7.00 - 24.00) min. 2 osoby i zapewnienie fachowego punktu medycznego (lekarz + fizjoterapeuta). 11. Zapewnienia cateringu. 12. Zorganizowania dozorowanej szatni w Pokrzywnej 13. Zapewnienia dostępu do pryszniców w Pokrzywnej.


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
92.62.20.00-7.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 12.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
Wadium nie jest wymagane


III.2) ZALICZKI


  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań , których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , co najmniej : - dwóch Usług polegających na organizacji imprezy sportowej lub rozrywkowej z udziałem minimum 400 osób każda


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań , których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować osobami ( na każde stanowisko inna osoba ) , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi , doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do stanowisk jakie im zostaną powierzone - zgodnie z poniższym wykazem : a) Kierownik - 1 osoba - - - doświadczenie - wykazać się doświadczeniem w organizacji co najmniej dwóch imprez sportowych lub rozrywkowych z udziałem min. 400 osób każda b) z-ca Kierownika - 1 osoba - - - doświadczenie - wykazać się doświadczeniem w organizacji co najmniej dwóch imprez sportowych lub rozrywkowych z udziałem min. 400 osób każda


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań , których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty wymagane w przypadku , gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów : 1) pisemne zobowiązanie podmiotu ( podmiotów ) , na którego wiedzy i doświadczeniu polega Wykonawca , wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu - do zrealizowania części zamówienia, zawierające zakres czynności , które te podmioty zobowiązują się wykonać , 2) pisemne zobowiązanie podmiotu ( podmiotów ) , na którego osobach zdolnych do wykonania zamówienia polega Wykonawca , wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu - do oddania do dyspozycji Wykonawcy osób na okres ich udziału w wykonywaniu zamówienia, zawierające także listę osób, które zostaną przez ten podmiot udostępnione


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu określonego w umowie, w przypadku wystąpienia okoliczności, których w dniu podpisania umowy nie można było przewidzieć, a w szczególności: a. zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy ; b. zwiększeniu uległ zakres usługi lub wystąpiła potrzeba wykonania usług zamiennych których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia i które mają wpływ na termin realizacji zamówienia; c. wystąpiły zamówienia dodatkowe niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia i które mają wpływ na termin realizacji zamówienia; d. wystąpiły okoliczności niezależne od stron umowy, których nie można było przewidzieć w momencie podpisywania umowy , a które mają wpływ na termin realizacji przedmiotu zamówienia; e. z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie usługi , które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. 2. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności, o której mowa w pkt. 1 zmiana terminu określonego w Umowie następuje tylko o taką ilość dni, jaką wynosi rzeczywisty czas trwania tej okoliczności. 3. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia określonego w Umowie, w przypadku wystąpienia okoliczności, których w dniu podpisania umowy nie można było przewidzieć, a w szczególności: a. zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy ; wystąpiły okoliczności niezależne od stron umowy, powstałe w wyniku zmian ustaleń organów biorących udział w procesie powodujących zmiany w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia. 4. W przypadku zmiany wysokości wynagrodzenia, o której mowa w pkt. 3 , do jej wyliczenia stosuje się zasady określone w umowie .


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.gddkia.gov.pl/article/oddzialy/gddkia_opole/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu , ul. Niedziałkowskiego 6 , 45-085 Opole - pok. 307 , 308 ( III piętro )..


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
27.07.2010 godzina 10:50, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu , ul. Niedziałkowskiego 6 , 45-085 Opole - pok. 101 ( sekretariat - I piętro ).


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
GDDKiA-O/Op-R-2/52-417-26/10.


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie


Opole: Organizacja i przeprowadzenie imprezy sportowo-integracyjnej OLIMPIADA DROGOWCÓW w Pokrzywnej w terminie 10.09 - 12.09.2010 r.


Numer ogłoszenia: 256034 - 2010; data zamieszczenia: 18.08.2010

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 211184 - 2010r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, faks 077 4544468.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja i przeprowadzenie imprezy sportowo-integracyjnej OLIMPIADA DROGOWCÓW w Pokrzywnej w terminie 10.09 - 12.09.2010 r..


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest : Organizacja i przeprowadzenie imprezy sportowo-integracyjnej OLIMPIADA DROGOWCÓW w Pokrzywnej w terminie 10.09-12.09.2010 r b) opis i zakres zamówienia Ogólnopolska Olimpiada Drogowców to impreza sportowo-rekrecyjno-integracyjna organizowana po raz trzeci dla pracowników Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. W ciągu jednego dnia 17 drużyn rywalizować będzie w dwunastu konkurencjach sportowych: piłce nożnej, siatkówce plażowej, streetballu, tenisie ziemnym, biegu przełajowym, pływaniu, szachach, brydżu, darcie, przeciąganiu liny, ping pongu, piłkarzykach. Zorganizowane zostaną też zawody sprawności kierowania samochodami osobowymi oraz turniej wiedzy. W sumie w imprezie udział weźmie ponad 400 osób. Olimpiada rozpoczyna się i kończy uroczystymi ceremoniami z udziałem wszystkich sportowców. Po ceremonii dekoracyjnej planowany jest wieczorny piknik z koncertem. Celem imprezy jest wyłonienie i nagrodzenie najlepszych zawodników indywidualnie oraz drużyn, a także zintegrowanie pracowników GDDKiA. W ramach Olimpiady odbędą się następujące turnieje : ==> w Pokrzywnej : - Turniej wiedzy - Turniej szachowy lub Turniej brydżowy - Turniej siatkówki plażowej - Turniej sprawności samochodowej - Turniej darta - Bieg przełajowy - Turniej przeciągania liny - Turniej tenisa stołowego - Turniej piłkarzyków ==> w Prudniku : - Turniej piłki nożnej - Turniej streetballa - Turniej tenisa ziemnego kobiet i mężczyzn ==> w CZESKIEJ WSI (REPUBLIKA CZESKA) : - Turniej pływacki c). W ramach zamawianej usługi Wykonawca będzie miał obowiązek m.in. : 1. Montaż elementów scenograficznych i informacyjnych Olimpiady Drogowców w miejscach rozgrywania Olimpiady. 2. Zaprojektowania i wykonania materiałów informacyjnych dla uczestników zawodów (mapy, informatory, karty startu). 3. Przygotowania miejsc rozgrywek poszczególnych dyscyplin. 4. Przygotowania i obsługi punktu informacyjnego dla uczestników zawodów oraz imprezy. 5. Przeprowadzenia recepcji drużyn i zawodników (za wyjątkiem recepcji hotelowej). 6. Przygotowania tablicy świetlnej wyników. 7. Przygotowania inauguracji, zakończenia i imprezy wieczornej 8. Dokonania ubezpieczenia NNW uczestników rozgrywek (listy uczestników - minimum 430 osób przedstawi Zamawiający) oraz ubezpieczenia OC wykonawcy. 9. Zapewnienia transportu na miejscu imprezy (3 busy min 9 osób każdy) przez cały dzień Olimpiady, w godzinach 8.00-20.00 10. Zapewnienia ochrony imprezy przez w dniu zawodów (w godzinach 7.00 - 24.00) min. 2 osoby i zapewnienie fachowego punktu medycznego (lekarz + fizjoterapeuta). 11. Zapewnienia cateringu. 12. Zorganizowania dozorowanej szatni w Pokrzywnej 13. Zapewnienia dostępu do pryszniców w Pokrzywnej..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
92.62.20.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09.08.2010.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ESKANDER Krzysztof Grzegocki, {Dane ukryte}, 45-030 Opole, kraj/woj. opolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 119016,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    144570,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    144570,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    287798,00


  • Waluta:
    PLN.

Adres: ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole
woj. opolskie
Dane kontaktowe: email: przetargi@opole.gddkia.gov.pl
tel: 077 4016344; 4545505, 4016330
fax: 077 4544468
Termin składania wniosków lub ofert:
2010-07-26
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 21118420100
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2010-07-14
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 47 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1
Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia: www.gddkia.gov.pl
Informacja dostępna pod: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu , ul. Niedziałkowskiego 6 , 45-085 Opole - pok. 307 , 308 ( III piętro ).
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
92622000-7 Usługi w zakresie organizowania wydarzeń sportowych
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Organizacja i przeprowadzenie imprezy sportowo-integracyjnej OLIMPIADA DROGOWCÓW w Pokrzywnej w terminie 10.09 - 12.09.2010 r. ESKANDER Krzysztof Grzegocki
Opole
2010-08-18 144 570,00