Sierpc: Zakup sprzętu do utrzymania urządzeń służących zabezpieczeniu przeciwpowodziowemu


Numer ogłoszenia: 331122 - 2012; data zamieszczenia: 05.09.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Związek Spółek Wodnych w Sierpcu , ul.Tadeusza Kościuszki 8, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 24 275 29 93, faks 24 275 29 93.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Związek Spółek Wodnych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup sprzętu do utrzymania urządzeń służących zabezpieczeniu przeciwpowodziowemu.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
dostawy.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego sprzętu do utrzymania urządzeń służących zabezpieczeniu przeciwpowodziowemu. Zamówienie obejmuje dostawę: część pierwsza: ciągnik rolniczy - szt. 1 Podstawowe wymagania dotyczące ciągnika rolniczego: 1. Moc ciągnika rolniczego (wersja drogowa) min 100 KM, silnik czterocylindrowy (wg normy ECE R24.03), 2. Skrzynia biegów synchronizowana, prędkość transportowa min. 40 km/h z półbiegami pod obciążeniem i rewersem elektrohydraulicznym, 3. Szybkozłącza hydrauliczne minimum 4 pary, 4. WOM tylny - 540/1000 obr/min. 5. Pompa hydrauliczna o wydajności min 50 l/min 6. Tylny TUZ o udźwigu - min 4200 kg, 7. Masa własna ciągnika min. 4.500 ton z możliwością dociążenia balastem, 8. Zaczep transportowy regulowany automatyczny, 9. Napęd na 4 koła 4x4, 10. Dodatkowe siedzenie dla pasażera - homologacja na 2 osoby, 11. Błotniki kół przednich, 12. Hamulce tarczowe niezależne 4 koła, 13. Szerokie ogumienie: przód min. 420, Tyl. 520 niskoprofilowe z bieżnikiem rolniczym, 14. Udokumentowanie danych fabrycznych 15. Okres gwarancji - 24 m-ce bez limitu godzin. Wykonawca złoży oświadczenie, że oferowany ciągnik jest przystosowany (wyposażony w odpowiedni sprzęt) do współpracy z kosiarką opisaną w części drugiej niniejszego opisu tj. bijakową boczną Ciągnik musi posiadać homologację zgodnie z art. 68 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.). część druga: kosiarka bijakowa boczna - szt. 1 Podstawowe wymagania dotyczące sprzętu: 1. niezbędny osprzęt do zamontowania kosiarki na ciągniku rolniczym (z tyłu), 2. szerokość robocza kosiarki min 180 cm, głowica tnąca, pływająca, wyposażona w przeciwnóż, 3. wysów hydrauliczny w 2-ch płaszczyznach, 4. mechaniczny bezpiecznik najazdowy, 5. wieszaki na bijaki do trawy, sitowia i krzaków oraz noże tnące typu Y, 6. znak bezpieczeństwa CE producenta. Dla w/w sprzętu Wykonawca załączy do oferty opis techniczny oraz foldery (opis) producenta, potwierdzające spełnienie wymagań opisanych przez Zamawiającego. Wymienione urządzenia mają być fabrycznie nowe i mają posiadać pisemną gwarancję minimum na okres 24 miesięcy bez limitu godzin oraz certyfikaty bezpieczeństwa CE (deklaracje zgodności) oraz zapewni pełen serwis części zamiennych w okresie gwarancji. Dostarczenie przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego: Związek Spółek Wodnych w Sierpcu przy ul. Kościuszki 8. W ramach dostawy urządzeń Wykonawca przeprowadzi szkolenie wyznaczonych osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia w uzgodnionym terminie jednak nie później niż 14 dni od daty dostarczenia w/w przedmiotów. Od Wykonawcy wymaga się zapewnienia serwisu w okresie gwarancji w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wskazać w formularzu ofertowym podmiot odpowiedzialny za zapewnienie usług serwisowych i naprawczych. Wraz ze sprzętem Wykonawca dostarczy gwarancję, dokumentację techniczno - eksploatacyjną (instrukcję obsługi) w języku polskim oraz wymagane przez prawo dokumenty umożliwiające rejestrację ciągnika..


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
16.70.00.00-2, 34.39.00.00-7.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 2.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
Nie dotyczy


III.2) ZALICZKI


  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowo warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale VI SIWZ


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga w szczególności: wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch dostaw nowego ciągnika rolniczego wyposażonego w przystawkę roboczą wymienioną w specyfikacji. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale VI SIWZ


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowo warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale VI SIWZ


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowo warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale VI SIWZ


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowo warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale VI SIWZ


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem ewentualnych kopii składanych wraz z ofertą


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
nie


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Nie dotyczy

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Związek Spółek Wodnych w Sierpcu, ul. Kościuszki 8, 09 - 200 Sierpc, tel. /fax (024) 275 - 29 - 93, e-mail: zsw@plo.pl.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
13.09.2012 godzina 09:45, miejsce: Związek Spółek Wodnych w Sierpcu, ul. Kościuszki 8, 09 - 200 Sierpc, pok. nr 6.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Zadanie finansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie


Sierpc: Zakup sprzętu do utrzymania urządzeń służących zabezpieczeniu przeciwpowodziowemu


Numer ogłoszenia: 388720 - 2012; data zamieszczenia: 09.10.2012

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 331122 - 2012r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Związek Spółek Wodnych w Sierpcu, ul.Tadeusza Kościuszki 8, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 24 275 29 93, faks 24 275 29 93.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Związek Spółek Wodnych w Sierpcu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup sprzętu do utrzymania urządzeń służących zabezpieczeniu przeciwpowodziowemu.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego sprzętu do utrzymania urządzeń służących zabezpieczeniu przeciwpowodziowemu. Zamówienie obejmuje dostawę: część pierwsza: ciągnik rolniczy - szt. 1 Podstawowe wymagania dotyczące ciągnika rolniczego: 1. Moc ciągnika rolniczego (wersja drogowa) min 100 KM, silnik czterocylindrowy (wg normy ECE R24.03), 2. Skrzynia biegów synchronizowana, prędkość transportowa min. 40 km/h z półbiegami pod obciążeniem i rewersem elektrohydraulicznym, 3. Szybkozłącza hydrauliczne minimum 4 pary, 4. WOM tylny - 540/1000 obr/min. 5. Pompa hydrauliczna o wydajności min 50 l/min 6. Tylny TUZ o udźwigu - min 4200 kg, 7. Masa własna ciągnika min. 4.500 ton z możliwością dociążenia balastem, 8. Zaczep transportowy regulowany automatyczny, 9. Napęd na 4 koła 4x4, 10. Dodatkowe siedzenie dla pasażera - homologacja na 2 osoby, 11. Błotniki kół przednich, 12. Hamulce tarczowe niezależne 4 koła, 13. Szerokie ogumienie: przód min. 420, Tyl. 520 niskoprofilowe z bieżnikiem rolniczym, 14. Udokumentowanie danych fabrycznych, 15. Okres gwarancji - 24 m-ce bez limitu godzin. Wykonawca złoży oświadczenie, że oferowany ciągnik jest przystosowany (wyposażony w odpowiedni sprzęt) do współpracy z kosiarką opisaną w części drugiej niniejszego opisu tj. bijakową boczną Ciągnik musi posiadać homologację zgodnie z art. 68 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.). część druga: kosiarka bijakowa boczna - szt. 1 Podstawowe wymagania dotyczące sprzętu: 1. niezbędny osprzęt do zamontowania kosiarki na ciągniku rolniczym (z tyłu), 2. szerokość robocza kosiarki min 180 cm, głowica tnąca, pływająca, wyposażona w przeciwnóż, 3. wysów hydrauliczny w 2-ch płaszczyznach, 4. mechaniczny bezpiecznik najazdowy, 5. wieszaki na bijaki do trawy, sitowia i krzaków oraz noże tnące typu Y, 6. znak bezpieczeństwa CE producenta. Dla w/w sprzętu Wykonawca załączy do oferty opis techniczny oraz foldery (opis) producenta, potwierdzające spełnienie wymagań opisanych przez Zamawiającego. Wymienione urządzenia mają być fabrycznie nowe i mają posiadać pisemną gwarancję minimum na okres 24 miesięcy bez limitu godzin oraz certyfikaty bezpieczeństwa CE (deklaracje zgodności) oraz zapewni pełen serwis części zamiennych w okresie gwarancji. Dostarczenie przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego: Związek Spółek Wodnych w Sierpcu przy ul. Kościuszki 8. W ramach dostawy urządzeń Wykonawca przeprowadzi szkolenie wyznaczonych osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia w uzgodnionym terminie jednak nie później niż 14 dni od daty dostarczenia w/w przedmiotów. Od Wykonawcy wymaga się zapewnienia serwisu w okresie gwarancji w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wskazać w formularzu ofertowym podmiot odpowiedzialny za zapewnienie usług serwisowych i naprawczych. Wraz ze sprzętem Wykonawca dostarczy gwarancję, dokumentację techniczno - eksploatacyjną (instrukcję obsługi) w języku polskim oraz wymagane przez prawo dokumenty umożliwiające rejestrację ciągnika.


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
16.70.00.00-2, 34.39.00.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


Część NR:
2   


Nazwa:
kosiarka bijakowa boczna szt.1


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26.09.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
4.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OZAMET Sp. z o.o., {Dane ukryte}, 10-467 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 210000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    22017,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    22017,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    28167,00


  • Waluta:
    PLN.

Adres: ul.Tadeusza Kościuszki 8, 09-200 Sierpc
woj. mazowieckie
Dane kontaktowe: email: zsw@plo.pl
tel: 24 275 29 93
fax: 24 275 29 93
Termin składania wniosków lub ofert:
2012-09-12
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 33112220120
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2012-09-04
Rodzaj zamówienia: dostawy
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 30 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 2
Kryterium ceny: 0%
WWW ogłoszenia: Nie dotyczy
Informacja dostępna pod: Związek Spółek Wodnych w Sierpcu, ul. Kościuszki 8, 09 - 200 Sierpc, tel. /fax (024) 275 - 29 - 93, e-mail: zsw@plo.pl
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
16700000-2 Ciągniki
34390000-7 Akcesoria do ciągników
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
kosiarka bijakowa boczna szt.1 OZAMET Sp. z o.o.
Olsztyn
2012-10-09 22 017,00