Warszawa: Przygotowanie do druku, druk, dostawa i dystrybucja publikacji Instytutu Badań Edukacyjnych oraz zapis elektroniczny i produkcja płyt publikacji Instytutu Badań Edukacyjnych - drugi przetarg


Numer ogłoszenia: 64006 - 2015; data zamieszczenia: 23.03.2015

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Badań Edukacyjnych , ul. Górczewska 8, 01-180 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 241 71 00, faks 22 241 71 11.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.ibe.edu.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie do druku, druk, dostawa i dystrybucja publikacji Instytutu Badań Edukacyjnych oraz zapis elektroniczny i produkcja płyt publikacji Instytutu Badań Edukacyjnych - drugi przetarg.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Realizacja przedmiotu zamówienia polega na przygotowaniu do druku, druku, dostawie i dystrybucji publikacji Instytutu Badań Edukacyjnych oraz zapisie elektronicznym i produkcji płyt publikacji Instytutu Badań Edukacyjnych. Szczegółowe wymagania związane z realizacją zamówienia zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ oraz w załącznikach 1-4 do tego OPZ..


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
79.80.00.00-2, 79.82.00.00-8, 79.82.10.00-5, 32.35.31.00-3, 79.82.11.00-6, 79.82.20.00-2, 79.82.30.00-9, 79.82.40.00-6.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 15.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1.500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SIWZ. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy nr 18 1500 1012 1210 1000 1077 0000 z dopiskiem: >>druk publikacji IBE 2015 - dwa<<. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert.


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 1 do SIWZ).


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku, Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywaniem w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usługami, które (łącznie lub każda z osobna) obejmują lub obejmowały: A. wykonanie prac redakcyjnych oraz prac związanych ze składem graficznym przy co najmniej 4 różnych publikacjach, tj. o różnych tytułach, przy czym: - każda z wykazanych publikacji musi mieć objętość nie mniejszą niż 200 stron; - minimum 30% objętości każdej z publikacji stanowiły wykresy. B. wydrukowanie co najmniej 4 publikacji, przy czym: - objętość co najmniej 2 z nich wynosiła minimum 200 stron oraz, - nakład co najmniej 2 z nich wynosił nie mniej niż 1500 egzemplarzy oraz, - minimum 10% objętości 4 publikacji stanowiły formy graficzne (wykresy, rysunki, tabele, mapy, zdjęcia). Za wystarczające Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę realizacją prac w wyżej wskazanym zakresie przy co najmniej 4 publikacjach.


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 1 do SIWZ).


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 1 do SIWZ).


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 1 do SIWZ).


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Stosownie do dyspozycji zawartej w § 1 ust. 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 2013 r., poz. 231) Zamawiający wymaga uwzględnienia w wykazie co najmniej usług określonych w pkt. III.3.2) niniejszego ogłoszenia, załączając jednocześnie dowody potwierdzające czy zostały one wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa przynajmniej jeden z nich. a) Dowodami, o których mowa powyżej, z zastrzeżeniem zapisów §9 ust. 2 Rozporządzenia są: i. poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert; ii. w przypadku zamówień na dostawy lub usługi - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt i) powyżej; b) W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy lub usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w ust. 4 zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w lit. a) powyżej.;


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.3) ZMIANA UMOWY


przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian treści zawartej umowy w następujących okolicznościach: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Zamówienia, w szczególności w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT; 2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w ramach którego realizowane jest Zamówienie; 3) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości; 4) zmian dotyczących parametrów druku publikacji związanych z potrzebą zmniejszenia poszczególnych pozycji przekraczającą 30% uwzględnionych w zamówieniu, dotyczących objętości publikacji, nakładu druku, nakładu DVD, wielkości dostawy i dystrybucji oraz zmniejszenia liczby pozycji, którym zostanie nadany nr ISBN, podyktowanej bieżącą realizacją projektu i zadań Instytutu; 5) konieczne okaże się wydłużenie terminu realizacji umowy, z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie ZAMAWIAJĄCEGO, w związku z niemożliwością realizacji przedmiotu zamówienia w zakładanym terminie; 6) konieczne okaże się wydłużenie terminu realizacji umowy w przypadku przedłużenia realizacji umowy o dofinansowanie projektu Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego 7) konieczna okaże się zmiana: a) liczby publikacji przewidzianych do druku w zakresie 30%; b) liczby stron w publikacjach w zakresie 30% odnośnie każdej publikacji; c) liczby tabel, wykresów, mapek i zdjęć w publikacjach w zakresie 30% odnośnie każdej publikacji; d) nakładu poszczególnych publikacji w zakresie 30% odnośnie każdej publikacji; e) nakładu dvd poszczególnych publikacji w zakresie 30% odnośnie każdej publikacji; f) dystrybucji (zmiana liczby publikacji oraz liczby i typów adresatów) w zakresie 50% odnośnie każdej publikacji; g) terminów przekazania poszczególnych publikacji lub ich części do WYKONAWCY; h) polegająca na rezygnacji z przygotowania do druku, druku, dostawy lub dystrybucji niektórych publikacji, i) zmiany zapotrzebowania na sztywną, tekturową okładkę dla co najwyżej 10% publikacji. z zastrzeżeniem, iż powyższe zmiany nie wpłyną na zwiększenie wysokości wynagrodzenia WYKONAWCY; 2. Zmiany określone w ust. 1 pkt 5 - 7 nie są zmianami istotnymi postanowień Umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie wymagają sporządzenia aneksu do Umowy.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.ibe.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Instytut Badań Edukacyjnych, ul. Górczewska 8, 01-180 Warszawa, Zespół Zamówień Publicznych.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
31.03.2015 godzina 09:30, miejsce: Instytut Badań Edukacyjnych, ul. Górczewska 8, 01-180 Warszawa, Recepcja.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Zamówienie jest finansowane w ramach projektu: >>Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego<<. Jest to projekt systemowy realizowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III: Wysoka jakość systemu oświaty, Poddziałanie 3.1.1 Tworzenie warunków i narzędzi do monitorowania, ewaluacji i badań systemu oświaty. Celem głównym projektu jest wzmocnienie systemu edukacji w zakresie badań edukacyjnych oraz zwiększenie wykorzystywania wyników badań naukowych w polityce i praktyce edukacyjnej oraz w zarządzaniu oświatą..


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie


Warszawa: Przygotowanie do druku, druk, dostawa i dystrybucja publikacji Instytutu Badań Edukacyjnych oraz zapis elektroniczny i produkcja płyt publikacji Instytutu Badań Edukacyjnych - drugi przetarg.


Numer ogłoszenia: 92776 - 2015; data zamieszczenia: 23.04.2015

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 64006 - 2015r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Badań Edukacyjnych, ul. Górczewska 8, 01-180 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 241 71 00, faks 22 241 71 11.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie do druku, druk, dostawa i dystrybucja publikacji Instytutu Badań Edukacyjnych oraz zapis elektroniczny i produkcja płyt publikacji Instytutu Badań Edukacyjnych - drugi przetarg..


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Realizacja przedmiotu zamówienia polega na przygotowaniu do druku, druku, dostawie i dystrybucji publikacji Instytutu Badań Edukacyjnych oraz zapisie elektronicznym i produkcji płyt publikacji Instytutu Badań Edukacyjnych. Szczegółowe wymagania związane z realizacją zamówienia zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ oraz w załącznikach 1-4 do tego OPZ..79.


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
79.80.00.00-2, 79.82.00.00-8, 79.82.10.00-5, 32.35.31.00-3, 79.82.11.00-6, 79.82.20.00-2, 79.82.30.00-9, 79.82.40.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego<<. Jest to projekt systemowy realizowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach POKL, Priorytet III: Wysoka jakość systemu oświaty, Poddziałanie 3.1.1 Tworzenie warunków i narzędzi do monitorowania, ewaluacji i badań systemu oświaty. Celem głównym projektu jest wzmocnienie systemu edukacji w zakresie badań edukacyjnych oraz zwiększenie wykorzystywania wyników badań.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16.04.2015.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pracownia C&C Sp. z o.o., {Dane ukryte}, 01-864 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 131128,08 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    131711,88


  • Oferta z najniższą ceną:
    131711,88
    / Oferta z najwyższą ceną:
    145126,72


  • Waluta:
    PLN.

Adres: ul. Górczewska 8, 01180 Warszawa
woj. mazowieckie
Dane kontaktowe: email: zamowienia@ibe.edu.pl
tel: 22 241 71 00
fax: 22 241 71 11
Termin składania wniosków lub ofert:
2015-03-30
Dane postępowania

ID postępowania BZP/TED: 6400620150
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2015-03-22
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 76 dni
Wadium: 1 ZŁ
Szacowana wartość* 33 PLN  -  50 PLN
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1
Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia: www.ibe.edu.pl
Informacja dostępna pod: Instytut Badań Edukacyjnych, ul. Górczewska 8, 01-180 Warszawa, Zespół Zamówień Publicznych
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
32353100-3 Płyty
79800000-2 Usługi drukowania i powiązane
79820000-8 Usługi związane z drukowaniem
79821000-5 Drukarskie usługi wykańczalnicze
79821100-6 Usługi korektorskie
79822000-2 Usługi składu
79823000-9 Usługi drukowania i dostawy
79824000-6 Usługi drukowania i dystrybucji
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Przygotowanie do druku, druk, dostawa i dystrybucja publikacji Instytutu Badań Edukacyjnych oraz zapis elektroniczny i produkcja płyt publikacji Instytutu Badań Edukacyjnych - drugi przetarg. Pracownia C
Warszawa
2015-04-23 131 711,00