Kraków: usługi drukowania/poligraficzne świadczone w ramach Gustav Mahler Festival 2011 (ZG.215-ZP2/11)


Numer ogłoszenia: 57924 - 2011; data zamieszczenia: 29.03.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Filharmonia im. Karola Szymanowskiego w Krakowie , ul. Zwierzyniecka 1, 31-103 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0048 12 4229477, faks 0048 12 4224312.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.filharmonia.krakow.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
usługi drukowania/poligraficzne świadczone w ramach Gustav Mahler Festival 2011 (ZG.215-ZP2/11).


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi drukowania/poligraficzne świadczone w ramach Gustav Mahler Festival 2011. Punkt 6 niniejszej siwz zawiera szczegółowy wykaz usług oraz ich przewidywane ilości. Z uwagi na charakter i specyfikę przedmiotowych usług zostały one podzielone na sześć następujących części: 1. Druk plakatów citylight (65 szt.) i billboardowych (112 szt.). 2. Druk plakatu (500 szt.) oraz afiszy koncertowych (1650 szt.) GMF 2011. 3. Druk ulotek (2500 szt.), mini folderu (4000 szt.) i blankietów zaproszeń (2000 szt.). 4. Druk programów koncertowych (3850 szt.) i katalogu festiwalowego (2000 szt.). 5. Druk blankietów biletów wstępu na papierze termicznym (110000 szt.). 6. Druk banerów (3 szt.). Szczegółowy opis w SIWZ..


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
79.81.00.00-5, 79.82.00.00-8, 79.82.30.00-9.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 6.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 19.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
wadium nie jest wymagane.


III.2) ZALICZKI


  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca w tym zakresie złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena nastąpi według formuły spełnia/ nie spełnia.


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca w tym zakresie złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena nastąpi według formuły spełnia/ nie spełnia.


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca w tym zakresie złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena nastąpi według formuły spełnia/ nie spełnia.


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca w tym zakresie złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena nastąpi według formuły spełnia/ nie spełnia.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca w tym zakresie złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena nastąpi według formuły spełnia/ nie spełnia.


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:


  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania Oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 3. Formularz oferty sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
nie


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.filharmonia.krakow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Filharmonia im. Karola Szymanowskiego w Krakowie, ul. Zwierzyniecka 1, 31-103 Kraków, pokój nr 2.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
06.04.2011 godzina 10:30, miejsce: Kancelaria (pokój nr 5) Filharmonii im. Karola Szymanowskiego w Krakowie - ul. Zwierzyniecka 1, 31-103 Kraków..


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
1. Postępowanie nie dotyczy zawarcia umowy ramowej. 2. Postępowanie nie dotyczy ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 3. Tytuł projektu: Gustav Mahler Festival 2011 Umowa nr MRPO.03.03.02-12-157/10-00-XVI/566/FE/10 Schemat 3.3 B Organizacja imprez kulturalnych o znaczeniu regionalnym i ponadregionalnym Małopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2007-2013 Projekt finansowany w 50% środków kwalifikowalnych ze środków Unii Europejskiej..


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
Druk plakatów citylight i billboardowych..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Druk plakatów citylight (65 szt.) i billboardowych (112 szt.). Szczegółowy opis w SIWZ..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    79.81.00.00-5, 79.82.00.00-8, 79.82.30.00-9.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 08.05.2011.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
Druk plakatu oraz afiszy koncertowych GMF 2011..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Druk plakatu (500 szt.) oraz afiszy koncertowych (1650 szt.) GMF 2011. Szczegółowy opis w SIWZ..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    79.81.00.00-5, 79.82.00.00-8, 79.82.30.00-9.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 10.06.2011.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
3
NAZWA:
Druk ulotek, mini folderu i blankietów zaproszeń..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Druk ulotek (2500 szt.), mini folderu (4000 szt.) i blankietów zaproszeń (2000 szt.). Szczegółowy opis w SIWZ..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    79.81.00.00-5, 79.82.00.00-8, 79.82.30.00-9.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 04.05.2011.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
4
NAZWA:
Druk programów koncertowych i katalogu festiwalowego..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Druk programów koncertowych (3850 szt.) i katalogu festiwalowego (2000 szt.). Szczegółowy opis w SIWZ..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    79.81.00.00-5, 79.82.00.00-8, 79.82.30.00-9.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 19.06.2011.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
5
NAZWA:
Druk blankietów biletów wstępu na papierze termicznym..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Druk blankietów biletów wstępu na papierze termicznym (110000 szt.). Szczegółowy opis w SIWZ..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    79.81.00.00-5, 79.82.00.00-8, 79.82.30.00-9.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 09.05.2011.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
6
NAZWA:
Druk banerów..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Druk banerów (3 szt.). Szczegółowy opis w SIWZ..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    79.81.00.00-5, 79.82.00.00-8, 79.82.30.00-9.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 29.04.2011.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



Kraków: usługi drukowania/poligraficzne świadczone w ramach Gustav Mahler Festival 2011 (ZG.215-ZP2/11).


Numer ogłoszenia: 80752 - 2011; data zamieszczenia: 15.04.2011

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 57924 - 2011r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Filharmonia im. Karola Szymanowskiego w Krakowie, ul. Zwierzyniecka 1, 31-103 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0048 12 4229477, faks 0048 12 4224312.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
usługi drukowania/poligraficzne świadczone w ramach Gustav Mahler Festival 2011 (ZG.215-ZP2/11)..


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi drukowania/poligraficzne świadczone w ramach Gustav Mahler Festival 2011. Punkt 6 niniejszej siwz zawiera szczegółowy wykaz usług oraz ich przewidywane ilości. Z uwagi na charakter i specyfikę przedmiotowych usług zostały one podzielone na sześć następujących części: 1. Druk plakatów citylight (65 szt.) i billboardowych (112 szt.). 2. Druk plakatu (500 szt.) oraz afiszy koncertowych (1650 szt.) GMF 2011. 3. Druk ulotek (2500 szt.), mini folderu (4000 szt.) i blankietów zaproszeń (2000 szt.). 4. Druk programów koncertowych (3850 szt.) i katalogu festiwalowego (2000 szt.). 5. Druk blankietów biletów wstępu na papierze termicznym (110000 szt.). 6. Druk banerów (3 szt.). Szczegółowy opis w SIWZ..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
79.81.00.00-5, 79.82.00.00-8, 79.82.30.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Tytuł projektu: Gustav Mahler Festival 2011 Umowa nr MRPO.03.03.02-12-157/10-00-XVI/566/FE/10 Schemat 3.3 B Organizacja imprez kulturalnych o znaczeniu regionalnym i ponadregionalnym Małopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2007-2013 Projekt finansowany w 50% środków kwalifikowalnych ze środków Unii Europejskiej..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


Część NR:
1   


Nazwa:
Druk plakatów citylight i billboardowych.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14.04.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
10.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Globart Print A. Gołębicki, M. Horba, T. Łaski, M. Stachowiak Spółka Jawna, {Dane ukryte}, 15-545 Białystok, kraj/woj. podlaskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 11119,31 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    8382,20


  • Oferta z najniższą ceną:
    8382,20
    / Oferta z najwyższą ceną:
    19305,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
2   


Nazwa:
Druk plakatu oraz afiszy koncertowych GMF 2011.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14.04.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
11.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
2.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Drukarnia LEYKO Sp. z o.o., {Dane ukryte}, 30-702 Kraków, kraj/woj. małopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 9790,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    8161,50


  • Oferta z najniższą ceną:
    1998,75
    / Oferta z najwyższą ceną:
    29618,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
3   


Nazwa:
Druk ulotek, mini folderu i blankietów zaproszeń.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14.04.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
16.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRINT MANAGEMENT Wojciech Pietrzak, {Dane ukryte}, 87-100 Toruń, kraj/woj. lubelskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 2285,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    1835,90


  • Oferta z najniższą ceną:
    1835,90
    / Oferta z najwyższą ceną:
    8118,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
4   


Nazwa:
Druk programów koncertowych i katalogu festiwalowego.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14.04.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
5.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Drukarnia VACAT Barbara Łętocha, {Dane ukryte}, 30-399 Kraków, kraj/woj. małopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 27740,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    29606,10


  • Oferta z najniższą ceną:
    29606,10
    / Oferta z najwyższą ceną:
    50380,80


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
5   


Nazwa:
Druk blankietów biletów wstępu na papierze termicznym.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14.04.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pro Acta Łukanowski i Wspólnicy Spółka Jawna, {Dane ukryte}, 02-017 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 16500,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    14936,90


  • Oferta z najniższą ceną:
    14936,90
    / Oferta z najwyższą ceną:
    14936,90


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
6   


Nazwa:
Druk banerów.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14.04.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
6.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CITY SERVICE Stopa, Wróblewski, Zamorski - Spółka Jawna, {Dane ukryte}, 30-633 Kraków, kraj/woj. małopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 2480,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    1231,23


  • Oferta z najniższą ceną:
    814,75
    / Oferta z najwyższą ceną:
    2118,00


  • Waluta:
    PLN.

Adres: ul. Zwierzyniecka 1, 31-103 Kraków
woj. małopolskie
Dane kontaktowe: email: administracja@filharmonia.krakow.pl
tel: +48 12 4229477
fax: +48 12 4224312
Termin składania wniosków lub ofert:
2011-04-05
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 5792420110
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2011-03-28
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 74 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 6
Kryterium ceny: 0%
WWW ogłoszenia: www.filharmonia.krakow.pl
Informacja dostępna pod: Filharmonia im. Karola Szymanowskiego w Krakowie, ul. Zwierzyniecka 1, 31-103 Kraków, pokój nr 2
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
79810000-5 Usługi drukowania
79820000-8 Usługi związane z drukowaniem
79823000-9 Usługi drukowania i dostawy
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Druk plakatów citylight i billboardowych. Globart Print A. Gołębicki, M. Horba, T. Łaski, M. Stachowiak Spółka Jawna
Białystok
2011-04-15 8 382,00
Druk plakatu oraz afiszy koncertowych GMF 2011. Drukarnia LEYKO Sp. z o.o.
Kraków
2011-04-15 8 161,00
Druk ulotek, mini folderu i blankietów zaproszeń. PRINT MANAGEMENT Wojciech Pietrzak
Toruń
2011-04-15 1 835,00
Druk programów koncertowych i katalogu festiwalowego. Drukarnia VACAT Barbara Łętocha
Kraków
2011-04-15 29 606,00
Druk blankietów biletów wstępu na papierze termicznym. Pro Acta Łukanowski i Wspólnicy Spółka Jawna
Warszawa
2011-04-15 14 936,00
Druk banerów. CITY SERVICE Stopa, Wróblewski, Zamorski - Spółka Jawna
Kraków
2011-04-15 1 231,00