Szczecin: usługi turystyczne polegające na zorganizowaniu pikników rodzinnych


Numer ogłoszenia: 134340 - 2012; data zamieszczenia: 26.04.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
"Przewozy Regionalne" sp. z o.o., Zachodniopomorski Zakład Przewozów Regionalnych w Szczecinie , ul. Czarnieckiego 9, 70-221 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 665 912 216, 665 912 226, faks 91 471 14 36.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.przewozyregionalne.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
usługi turystyczne polegające na zorganizowaniu pikników rodzinnych.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługi turystyczne polegające na zorganizowaniu pikników rodzinnych dla pracowników Zamawiającego: 1) w Trzebieży - dla 72 osób, 2) w miejscowości położonej nad morzem na terenie województwa Zachodniopomorskiego - dla 250 osób..


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
63.51.10.00-4.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 2.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w dniach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.2) ZALICZKI


  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    tak


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada: a) koncesję organizatora turystyki lub, b) decyzję właściwego organu zezwalającego na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie świadczenia usług turystycznych lub wypoczynku zorganizowanego albo organizacji imprez turystycznych.


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym zrealizowaniem co najmniej 2 usług odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia (zorganizowanie imprez rekreacyjno-wypoczynkowych - nie dotyczy kolonii i obozów), na wartość nie mniejszą niż: 30.000,00 zł brutto każda, lub 4 usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (zorganizowanie imprez rekreacyjno-wypoczynkowych - nie dotyczy kolonii i obozów), każda na wartość nie mniejszą niż: 15.000,00 zł brutto każda.


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że zatrudnia-zatrudni osoby zdolne do wykonania zamówienia.


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że zatrudnia-zatrudni osoby zdolne do wykonania zamówienia.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, wykupi ubezpieczenie dla każdego uczestnika imprezy na czas jej trwania. Wykonawca na 5 dni przed rozpoczęciem się imprezy dostarczy -prześle potwierdzone -za zgodność z oryginałem- kopie dokumentu potwierdzającego wykupienie ubezpieczenia oraz ogólne warunki ubezpieczenia


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    Oświadczenie, że Wykonawca dostarczy do czasu podpisania Umowy wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia. 1) Zobowiązanie Wykonawcy (w formie oświadczenia), że wykupi dla każdego uczestnika pikniku ubezpieczenie NNW, na sumę ubezpieczenia co najmniej 10 tys. złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wykonawca na 5 dni przed rozpoczęciem imprezy dostarczy-prześle potwierdzone -za zgodność z oryginałem- kopie dokumentu potwierdzającego wykupienie ubezpieczenia oraz ogólne warunki ubezpieczenia, 2)oświadczenie, że Wykonawcy posiadają ustawowo wymagane uprawnienia (Załącznik nr. 3 do SIWZ), 3)oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (Załącznik nr 4 do SIWZ), 4)wypełniony formularz cenowy (Załącznik nr 2 do SIWZ), 5)dokładny program imprezy wraz z wyżywieniem, 6)czytelne zdjęcia ośrodka-hotelu oraz przykładowego pokoju i łazienki (z zastrzeżeniem, że pozostałe pokoje i łazienki są o tym samym standardzie), 7) oświadczenie o zapewnieniu wymaganej ilości pokoi zgodnie z pkt. 1.3 ppkt. 3 niniejszego załącznika, 8) oświadczenie o zapewnieniu terenu zielonego zgodnie z pkt. 1.3 ppkt. 2 niniejszego załącznika, 9) oświadczenie o zapewnieniu parkingu zgodnie z pt. 1.3 ppkt. 4 niniejszego załącznika. Szczegóły dotyczące warunków udziału w postępowaniu oraz wykaz dokumentów opisano w załączniku nr 1 do SIWZ.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej SIWZ polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych , a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 3 pkt. 3.2 w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu nie spełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych . Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w ust. 6 niniejszego rozdziału składa każdy z podmiotów samodzielnie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust.3 pkt. 3.1 i 3.2 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z wymaganiami określonymi w § 4 ust. 1 i ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 226 poz. 1817). Dokumenty powinny być wystawione w terminach określonych w § 4 ust. 2 w/w Rozporządzenia.


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
nie


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.przewozyregionalne.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
www.przewozyregionalne.pl magda.malochwiej@regionalne.com.pl.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
07.05.2012 godzina 11:00, miejsce: ul. Czarnieckiego 9, 70-221 Szczecin pok. 207 (sekretariat, II piętro).


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
zadanie nr 1.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Piknik rodzinny w Trzebieży w terminie 25-27.05.2012r.,w ośrodku wczasowym (hotelu) z wyżywieniem zapewnionym przez Wykonawcę. Przewidywana liczba uczestników: 72 osób Zamawiający ma prawo do zmniejszenia liczby uczestników, maksymalnie o osiem osób. Fakt ten zgłosi pisemnie w terminie nie krótszym niż siedem dni przed rozpoczęciem imprezy..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    63.51.10.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Okres w dniach: 3.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
zadanie nr 2.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Piknik rodzinny w miejscowości położonej nad morzem na terenie województwa Zachodniopomorskiego z dobrym dojazdem środkami komunikacji kolejowej z kierunku: Szczecin, Stargard, Kołobrzeg, Koszalin w terminie 25-27.05.2012r., w ośrodku wczasowym ( hotelu) z wyżywieniem zapewnionym przez Wykonawcę. Przewidywana liczba uczestników: 250 osób Zamawiający ma prawo do zmniejszenia liczby uczestników, maksymalnie o dziesięć osób. Fakt ten zgłosi pisemnie w terminie nie krótszym niż siedem dni przed rozpoczęciem imprezy..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    63.51.10.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Okres w dniach: 3.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. atrakcyjność oferty - 15


Szczecin: Usługi turystyczne polegające na zorganizowaniu pikników rodzinnych


Numer ogłoszenia: 209946 - 2012; data zamieszczenia: 19.06.2012

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 134340 - 2012r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
"Przewozy Regionalne" sp. z o.o., Zachodniopomorski Zakład Przewozów Regionalnych w Szczecinie, ul. Czarnieckiego 9, 70-221 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 665 912 216, 665 912 226, faks 91 471 14 36.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi turystyczne polegające na zorganizowaniu pikników rodzinnych.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Usługi turystyczne polegające na zorganizowaniu pikników rodzinnych. Zadanie nr 1 Piknik rodzinny w Trzebieży nad wodą w terminie 25-27.05.2012r.,w ośrodku wczasowym (hotelu) z wyżywieniem zapewnionym przez Wykonawcę. Zadanie nr 2 Piknik rodzinny w miejscowości położonej nad morzem na terenie województwa Zachodniopomorskiego z dobrym dojazdem środkami komunikacji kolejowej z kierunku: Szczecin, Stargard, Kołobrzeg, Koszalin w terminie 25-27.05.2012r., w ośrodku wczasowym (hotelu) z wyżywieniem zapewnionym przez Wykonawcę.


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
63.51.10.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


Część NR:
2   


Nazwa:
Piknik rodzinny nad morzem


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15.05.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • K.P.T.W. Natura Tour sp. z o.o. w Gdańsku ul. Dyrekcyjna 2-4, 80-958 Gdańsk Biuro Podróży w Szczecinie, {Dane ukryte}, 70-246 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
  • K.P.T.W. Natura Tour sp. z o.o. w Gdańsku ul. Dyrekcyjna 2-4, 80-958 Gdańsk Biuro Podróży w Szczecinie {Dane ukryte} 70-246 Szczecin, {Dane ukryte}, 70-246 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 58704,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    51500,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    51500,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    51500,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
1   


Nazwa:
piknik rodzinny w Trzebieży


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15.05.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • K.P.T.W. Natura Tour sp. z o.o. w Gdańsku ul. Dyrekcyjna 2-4, 80-958 Gdańsk Biuro Podróży w Szczecinie, {Dane ukryte}, 70-246 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 18576,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    18576,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    18576,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    19296,00


  • Waluta:
    PLN.

Adres: ul. Wileńska 14A, 03-414 Warszawa
woj. MAZOWIECKIE
Dane kontaktowe: email: wzs@p-r.com.pl
tel: 665 913 889
fax: 61 633 36 93
Termin składania wniosków lub ofert:
2012-05-06
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 13434020120
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2012-04-25
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 3 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 2
Kryterium ceny: 42%
WWW ogłoszenia: www.przewozyregionalne.pl
Informacja dostępna pod: www.przewozyregionalne.pl magda.malochwiej@regionalne.com.pl
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
63511000-4 Organizacja wycieczek
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Piknik rodzinny nad morzem K.P.T.W. Natura Tour sp. z o.o. w Gdańsku ul. Dyrekcyjna 2-4, 80-958 Gdańsk Biuro Podróży w Szczecinie
Szczecin
2012-06-19 25 750,00
Piknik rodzinny nad morzem K.P.T.W. Natura Tour sp. z o.o. w Gdańsku ul. Dyrekcyjna 2-4, 80-958 Gdańsk Biuro Podróży w Szczecinie ul. Ks. Bogusława X 16/2 70-246 Szczecin
Szczecin
2012-06-19 25 750,00
piknik rodzinny w Trzebieży K.P.T.W. Natura Tour sp. z o.o. w Gdańsku ul. Dyrekcyjna 2-4, 80-958 Gdańsk Biuro Podróży w Szczecinie
Szczecin
2012-06-19 18 576,00