Wałbrzych: Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej oraz dostępu do internetu dla Zamek Książ w Wałbrzychu Spółki z o.o.


Numer ogłoszenia: 325342 - 2013; data zamieszczenia: 12.08.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Zamek Książ w Wałbrzychu Spółka z o.o. , ul. Piastów Śląskich 1, 58-306 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 74 6643850, faks 74 6643862.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.ksiaz.walbrzych.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej oraz dostępu do internetu dla Zamek Książ w Wałbrzychu Spółki z o.o..


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie połączeń wewnętrznych, lokalnych, strefowych, międzystrefowych, międzynarodowych i sieci komórkowych generowanych z lokalizacji Zamawiają-cego (ul.Piastów Śląskich 1, 58 - 306 Wałbrzych tj. siedziby spółki i ul.Wrocła-wska 158, 58-306 Wałbrzych - Palmiarnia) oraz symetrycznego dostępu do in-ternetu o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 50 Mbit )s. 1.1. Lo-kalizacja łącza 50 Mb)s: siedziba główna Zamawiającego, tj. Wałbrzych 58-306 ul. Piastów Śląskich 1, budynek główny kompleksu zamkowo-parkowego Książ (Zamek), pomieszczenie nr 21 na parterze. 2. Wykonawca zapewni połączenie pomiędzy obiema lokalizacjami Zamawiającego - Zamkiem Książ (ulica Piastów Śląskich 1, 58 - 306 Wałbrzych) i Palmiarnią (ul. Wrocławska 158, 58 - 306 Wałbrzych) za pomocą łącza o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 2 Mbit/s służącego do realizacji połączeń głosowych jak i transmisji danych wewnątrz firmy i do Internetu.3. Wykonawca będzie świadczył usługi teleko-munikacyjne bez konieczności fizycznej obecności centrali telefonicznej w sie-dzibie Zamawiającego. 4. Wykonawca dostarczy, uruchomi i skonfiguruje: 4.1. wielokontowe telefony systemowe IP z wysoką jakością dźwięku HD oraz wy-świetlaczem LCD o parametrach nie gorszych niż: -Wyświetlacz LCD o rozdziel-czości min. 240x120 pikseli, - min. 4 przyciski dwukolorowe sygnalizujące stan profilu SIP, - min.18 przycisków programowalnych szybkiego wybierania, - min. 3 przyciski ekranowe, - konferencja do min. 5 abonentów, - możliwość indywi-dualizowania menu, - możliwość korzystania z usług Web, - dwa porty sieciowe 10/100 Mbit/s ze wsparciem PoE,- możliwość montażu na ścianie, - w zestawie podstawka na biurko, - dźwięk HD (kodek min. G.722 szerokopasmowy), - tryb głośnomówiący, -redukcja echa,- personalizacja dźwięków, - personalizacja wyświetlacza, - wsparcie dla SIP (RFC361), TCP/IP/UDP, RTP)RTCP, HTTP, ARP, ICMP, DNS (SRV), PPPoE, TFTP, NTP, DHCP (klient), - prezentacja numeru dzwoniącego, blokada prezentacji (globalnie lub dla połączenia),- połączenia oczekujące, zawieszanie połączeń, transfer (z konsultacją lub bez), konfigura-cja poprzez TR-069, XML, SRTP i TLS. Kontrola mediów 802.1x, - książka konta-któw do min. 2000 wpisów i historia połączeń do min. 2000 pozycji, w liczbie 4 (cztery) sztuki;4.2. aparaty dwuprofilowe telefony systemowe IP z wysoką jakością dźwięku HD oraz wyświetlaczem LCD o parametrach nie gorszych niż: -Wyświetlacz LCD o rozdzielczości min.180x60 pikseli, -wsparcie dla rozwiązań Wep oraz XML, - min. 3 programowalne przyciski,- dwa porty sieciowe 10)100 Mbit/s ze wsparciem PoE,-min. 2 przyciski dwukolorowe sygnalizujące stan profilu SIP, -min. 3 przyciski kontekstowe XML, - min. 5 przycisków nawigacyj-nych, w liczbie 16 (szesnaście) sztuk;4.3.nie mniej niż 40 bramek IP do obsłu-gi istniejących aparatów analogowych i faksów. Podana ilość bramek nie za-wiera bramek zastępczych.Lokalizacja poszczególnych urządzeń wraz z ilością przyłączy została określona w załączniku nr 7 do niniejszej SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się także przeszkolić z zakresu użytkowania i konserwacji wyżej wymienionych urządzeń pracowników Zamawiającego. 5. Wykonawca przenie-sie do własnej sieci dotychczasowe numery telefonów przydzielonych i wykorzy-stywanych przez Zamawiającego łącznie 60 numerów dla budynku głównego Zamku i pozostałych budynków kompleksu zamkowo-parkowego Książ w Wał-brzychu oraz Palmiarni w Wałbrzychu, według wykazu w załączniku nr 7. 5.2. Przerwa w świadczeniu usług telekomunikacyjnych związana z prze-niesieniem numerów trwać będzie nie dłużej niż 24 godziny, zgodnie z art. 71 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171, 1800 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 16 grudnia 2010 r. w sprawie warunków korzystania z uprawnień w publicznych sieciach telefoni-cznych (Dz. U. Nr 249, póź. 1670). Termin przełączenia numerów Wykonawca uzgodni z Zamawiającym. Umowę z dotychczasowym operatorem zamawiający rozwiąże we własnym zakresie i właściwym czasie. 6. Wszelkie koszty związane z doprowadzeniem infrastruktury technicznej oraz odtworzeniem stanu pierwo-tnego w budynku Zamawiającego stanowią koszty Wykonawcy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości ponoszenia dodatkowych kosztów związanych z roz-budową swojej infrastruktury telekomunikacyjnej w związku z realizacją przed-miotowego zamówienia publicznego. 7.Wykonawca będzie świadczył usługę dostępu do internetu bez ograniczeń w ilości i rodzaju przesyłanych danych. 8.Wykonawca przeznaczy dla Zamawiającego pulę stałych adresów IP (co naj-mniej 16). W przypadku braku możliwości uzyskania wymaganej ilości, Zama-wiający dopuści przyjęcie innej puli, jednak nie mniejszej niż 6 adresów IP pod warunkiem, że wykonawca wykaże w trakcie realizacji zamówienia odmowę przydzielenia przez RIPE NCC docelowej ilości (16) adresów IP. 9. Wykonawca zapewni pocztę elektroniczną o pojemności min. 1 GB dla każdego użytkowni-ka (co najmniej 20 użytkowników) bez limitu transferu wraz z usługami: a) hostowany serwer pocztowy MS Exchange 2010 lub równoważny - współdzielo-ny kalendarz, kontakty, harmonogramy z obsługą w domenie firmowej, możli-wość edycji i zmiany, tworzenia i usuwania kont email przez Zamawiającego, b)hostowany MS SharePoint 2010 lub równoważny - współdzielone zasoby siecio-we, c) możliwość obsługi poczty na urządzeniu mobilnym za pomocą push mail, d) zunifikowany komunikator umożliwiający nawiązywanie połączeń telefoni-cznych z użyciem aparatów telefonicznych IP, możliwość określenia statusu i podgląd statusu innych użytkowników, komunikację w trybie tekstowym w czasie rzeczywistym, e) wirtualny dysk - przestrzeń hostingowa do backupu. 10.Wykonawca zapewni następujące usługi konferencyjne: a)Wideokonferencja z możliwością współdzielenia pulpitu i prezentacji bazująca na MS Lync lub MS Live Meeting w pakiecie z komunikatorem OCS, b)Hostowany mostek telekonfe-rencyjny zarządzany z portalu WEB. 11. Wykonawca zapewni usługi fax-serwer dla 20 kont użytkowników:a)Możliwość wysyłania faksów z komputera, b)Możli-wość odbierania faksów na skrzynce pocztowej e-mail.12. Minimalne wymaga-nia dotyczące serwisu:12.1.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cią-głości świadczenia usług telekomunikacyjnych w całym okresie obowiązywania umowy, przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, 365 dni w roku a także do monitorowania poprawności działania usługi.12.2. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dostępności serwisu technicznego umożliwiającego zgłosze-nie i rejestrowanie awarii przez 7 dni w tygodniu,24 godziny na dobę za pośre-dnictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie. 12.3. Wykonawca zobowiąza-ny jest do zapewnienia możliwości szybkiej konfiguracji usługi i dodawania nowych funkcjonalności w ciągu 8 godzin w dni robocze w godzinach od 8:00 do 18:00. 12.3.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia zdalnego wspar-cia i doradztwa technicznego w zakresie eksploatacji i rozwoju usługi.13.Awarie i planowane prace:13.1. Przez awarię rozumie się przerwę w działaniu usługi, z wyłączeniem przerw spowodowanych siłą wyższą lub przyczynami leżącymi po stronie Zamawiającego. W szczególności za awarię uważa się wszystkie przer-wy w dostarczaniu usług w godzinach 6:00 -18:00 w dni robocze. 13.2. Zama-wiający zobowiązany jest zgłaszać awarię do odpowiedniego działu Wykonawcy niezwłocznie po ich stwierdzeniu.13.3. Wykonawca zarządza diagnozą awarii, lokalizacją uszkodzenia oraz naprawą uszkodzenia do czasu usunięcia awarii. 13.4. Wykonawca zarejestruje zgłoszoną awarię oraz nada jej odpowiedni numer porządkowy.13.5.Zgłoszenie awarii (zgłoszenie nieprawidłowości działa-nia usług) przez Zamawiającego zostanie potwierdzone przez Wykonawcę dro-gą elektroniczną lub w przypadku braku takiej możliwości telefonicznie.13.6.W przypadku zgłoszenia awarii którejkolwiek z usług - czas reakcji serwisu na zgłoszenie nie może być dłuższy niż 1 godzina (czas reakcji rozumiany jako czas od momentu przesłania zgłoszenia przez Zamawiającego do momentu potwierdzenia jego przyjęcia przez serwis Wykonawcy).13.7. W przypadku przerwy w świadczeniu usług oraz nieprawidłowości w świadczeniu usług spowo-dowanych awarią, Wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia w czasie: a) nie dłuższym niż 8 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego w przypadku usług telefonii stacjonarnej. Czas usunięcia usterki liczony będzie od chwili zgłoszenia telefonicznego, bądź drogą elektroniczną przez Zamawiają-cego do czasu potwierdzenia przez uprawnione osoby Zamawiającego popraw-nej pracy łącza;b) nie dłuższym niż 8 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego w przypadku usług dostępu do internetu. Czas usunięcia uster-ki liczony będzie od chwili zgłoszenia telefonicznego, bądź drogą elektroniczną przez Zamawiającego do czasu potwierdzenia przez uprawnione osoby Zama-wiającego po-prawnej pracy łącza.14.Wykonawca zapewni:14.1. dostępność usług telefonii stacjonarnej na poziomie nie mniejszym niż 99,9 % w skali roku kalendarzowego. (RDU>99,8%),14.2.dostępność usługi dostępu do internetu na poziomie nie mniejszym niż 99,9% w skali roku kalendarzowego. (RDU> 99,8%).Roczna dostępność usługi (RDU*) .*Przez RDU rozumie się, obliczaną w skali roku kalendarzowego (przez który rozumie się 12 okresów rozliczenio-wych), sumaryczną liczbę godzin kiedy usługa była dostępna tzn.nie znajdo-wała się w stanie awarii na łączu Zamawiającego.Parametr RDU obliczany jest zgodnie z poniższym wzorem: czas całkowity-czas awarii RDU (%)=czas całko-wity x 100 (%). Do powyższych kalkulacji przyjmuje się, że każda rozpoczęta godzina awarii liczona jest jako pełna godzina awarii.Z obliczenia parametru RDU wyłączane są przerwy w świadczeniu usługi, wynikające z:prac utrzyma-niowych sieci operatorów międzynarodowych i operatorów krajowych. Przerwy w świadczeniu usługi nie będą obejmować przerw wynikających z prowadzenia prac konserwacyjnych zleconych Wykonawcy przez Zamawiającego lub leżą-cych po jego stronie. Działań lub zaniechania działania przez Zamawiającego, lub użytkowników upoważnionych przez Zamawiającego, powodujących niedo-stępność usługi.15.W ramach opłaty miesięcznej Wykonawca uwzględni stały pakiet kwotowy do wykorzystania na połączenia wychodzące, pozwalający na wykonanie co najmniej 83 godziny połączeń do sieci stacjonarnych na terenie kraju lub 41 godzin na połączenia do sieci komórkowych. 16. Po przekroczeniu pakietu kwotowego koszty połączeń będą rozliczane sekundowo i nie będą przekraczać odpowiednio: a) dla połączeń lokalnych i strefowych - 0,05 zł, b) dla połączeń międzystrefowych - 0, 05 zł, c) dla połączeń do wszystkich sieci komórkowych - 0,10 zł. Wymagania szczegółowe: 1.Świadczenie usług teleko-munikacyjnych w zakresie telefonii opartych o technologię IP: 1.1. Łącze powin-no zapewniać możliwość realizacji połączeń przychodzących i wychodzących jednocześnie dla każdego z numerów DDI zgodnie z Krajowym Planem Numera-cyjnym oraz skróconą numeracją wewnętrzną. 1.2. Zamawiający wymaga świadczenia usługi telekomunikacyjnej o charakterze powszechnym zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunika-cyjne (Dz. U. z 2004 r. Nr 171, póz. 1800, z późn. zm.), a w szczególności: 1.2.1. Realizacji następujących połączeń telefonicznych: 1.2.1.1. Połączenia telefoniczne krajowe, w tym: miejscowe, strefo-we, międzystrefowe oraz do sieci ruchomych (komórkowych),zgodnie z ofertą Wykonawcy. 1.2.1.2. Połą-czenia międzynarodowe do krajów Unii Europejskiej, zapewnienie transmisji danych, w tym połączenia do sieci internet, 1.2.1.3. Zapewnienie transmisji dla faksu,1.2.1.4. Bezpłatnie połączenia do Służb powołanych ustawowo do niesie-nia pomocy, posiadających numery skrócone. 1.3. Realizacja usług dodatko-wych, zgodnie z ogólnodostępnym Cennikiem Wykonawcy dla klientów bizneso-wych: 1.3.1.Dodatkowych numerów DDI, 1.3.2. Połączeń trójstronnych,1.3.3. Przekierowania połączeń, 1.3.4.Bezpłatnego blokowania połączeń wychodzą-cych do określonych kategorii numeracji lub usług, 1.3.5. Bezpłatnej prezenta-cji numeru, 1.3.6.Innych zgodnie z aktualnym Cennikiem Wykonawcy dla klien-tów biznesowych.1.4.Ponadto Zamawiający wymaga: 1.4.1. Bezpłatnego do-starczania szczegółowego wykazu wykonanych na rzecz Zamawiającego usług tele-komunikacyjnych z każdą fakturą. Dopuszczalny jest wykaz jedynie w po-staci elektronicznej.1.4.2. Aby taryfa będąca przedmiotem oferty byłą taryfą płaską z naliczaniem sekundowym, to znaczy Zamawiający wymaga jednolite ceny za minutę rozmowy i nie dopuszcza opłat za rozpoczęcie połączenia, pod-wyższonej opłaty za pierwszą minutę itp.2. Świadczenie usługi dostępu do Internetu poprzez łącze symetryczne o przepustowości 50 Mbit)s: 2.1. Stały dostęp do sieci Internet poprzez łącze o gwarantowanej przepustowości mini-mum 50 Mbit)s (symetryczne). Wymagania Zamawiającego: a) Download do węzła nie może być mniejszy niż 6,25 MB)s, b) Upload do węzła nie może być mniejszy niż 6,25 MB)s. 2.2. Nielimitowana ilość przesyłanych danych. 2.3. Doprowadzenie oraz instalacja i uruchomienie łącza dostępowego w punkcie abonenta, zakończonego stykiem Ethernet (RJ-45).2.4. Dostarczenie wysoko-wydajnego routera, który będzie zainstalowany i zarządzany przez Wykonawcę, a do którego będzie możliwe podłączenia sieci LAN Zamawiającego.2.5. Łącze musi posiadać podsieć minimum 6 stałych publicznych adresów IP.2.6. Zama-wiający nie dopuszcza zastosowania technologii radiowej. Łącze powinno zostać zrealizowane w technologii światłowodowej.2.7.Skonfigurowanie usługi przez Wykonawcę w sposób umożliwiający dostarczanie połączenia z internetem dwo-ma łączami jednocześnie (łącze podstawowe i zapasowe) zagwarantowanymi przez jednego lub różnych dostawców ISP. Zamawiający wymaga określe-nia parametrów łącza zapasowego, które w przyszłości będzie mogło być użyte w takiej konfiguracji.2.8.Statystyki wykorzystania łącza. 2.9.Dodatkowe, niezbę-dne urządzenia do prawidłowego działania łącza dostarcza Wykonawca. 2.10. Zamawiający zaleca Wykonawcy wykonanie usług w oparciu o infrastrukturę sieciową Wykonawcy. W przypadku korzystania z sieci innych operatorów Wykonawca ustala we własnym zakresie wszelkie formalności związane z zesta-wieniem, włączeniem do eksploatacji oraz późniejszym utrzymaniem usługi. 2.11.Ponadto Zamawiający wymaga:2.12.1. Aby wszystkie ewentualne dodat-kowe opłaty o charakterze stałym np. opłata za dzierżawę modemu itp. były wliczone w abonament miesięczny. Zamawiający nie dopuści na fakturze pozy-cji, dotyczących usług, których nie zamawiał lub które nie wynikają z rozliczeń bilingowych.2.12.2.Łącze doprowadzone do siedziby Zamawiającego powinno zapewniać przepustowość określoną CIR w obu kierunkach i obejmować na całej długości następujące odcinki: a) Od sieci lokalnej Zamawiającego do węzła dostępowego sieci PoP, b) Od sieci lokalnej Zamku Książ do Palmiarni. 2.13.Pełne wysycenie CIR na danym odcinku powinno być osiągane wtedy, gdy nie odbywa się transmisja danych w tym samym kierunku na żadnym z pozo-stałych odcinków. W przypadku gdy trwa równoczesna transmisja danych z sie-ci Zamawiającego do kilku różnych miejsc przeznaczenia, gwarantowana prze-pustowość jest rozdzielana pomiędzy wszystkie transmisje. Te same założenia dotyczą ruchu w przeciwnym kierunku, to jest, gdy trwa równoczesna transmi-sja z kilku różnych źródeł do sieci Zamawiającego.3.Wykonanie połączenia po-między siedzibą główną Zamawiającego czyli Zamkiem Książ, a Palmiarnią za pomocą usługi o przepustowości CIR min. 2 Mb, dzięki której realizowane będą połączenia głosowe jak i transmisji danych wewnątrz firmy jak i do internetu. Rozwiązanie musi umożliwić rezygnację z dotychczasowych łączy telefonicznych i internetowych na terenie Palmiarni. 4.Zapewnienie zintegrowanego narzędzia telekomunikacyjnego, które łączy wszystkie dostępne kanały telekomunikacyj-ne i pozwala pracownikom Zamku Książ kontaktować się i współpracować w każdej chwili, niezależnie od miejsca ich pobytu, w tym z użyciem komunikato-ra biznesowego- Microsoft Office Communicator, Hostowanej skrzynki poczto-wej - Microsoft Exchange, Biura w komórce - Microsoft, Active Sync usługi webkonferencji i prezentacji online - Microsoft LiveMeeting, Pracy grupowej - Microsoft SharePoint, Klienta poczty elektronicznej - Micro-soft Outlook lub usług )oprogramowania )narzędzi równoważnych.Liczba osób korzystająca z wymienionych usług będzie zgodna z liczbą kont email. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: 1. Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do bezpłatnej infolinii technicznej oraz dostęp do statystyk oraz bilingów za po-średnictwem serwisu internetowego. 2. Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do pomocy technicznej w zakresie łącza. bezpieczne i szybkie przesyła-nie różnorodnych danych w obrębie sieci (np. transmisja danych, Internet, intranet, wideokonferencje, połączenia głosowe), możliwość klasyfikacji i usta-wiania priorytetów w ramach połączenia.3.Wykonawca zapewni Zamawiające-mu sieć prywatną, w pełni odseparowaną i niezależną od sieci publicznych, bez dostępu do niej podmiotów zewnętrznych oraz ochronę wszystkich przesyła-nych danych przed ich udostępnieniem osobom niepowołanym..


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
64.21.00.00-1, 72.40.00.00-4.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu wymagań ustawowych - zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 2 oraz złożył dokumenty : Aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej . Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia w tym zakresie i złożo-nych dokumentów (zaświadczenia o wpisie do rejestru).


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu wyma-gań ustawowych - zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 2. Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. Zama-wiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższych warunków na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie VI.1. specyfikacji na zasadzie spełnia warunek-nie spełnia warunku. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać spełnienie przez Wykonawcę wymaganych warunków.


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu wymagań ustawowych - zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 2. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższych warunków na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie VI.1. specyfikacji na zasadzie spełnia warunek-nie spełnia warunku. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać spełnienie przez Wykonawcę wymaganych warunków.


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu wymagań ustawowych - zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 2. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższych warunków na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie VI.1. specyfikacji na zasadzie spełnia warunek-nie spełnia warunku. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać spełnienie przez Wykonawcę wymaganych warunków.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu wymagań ustawowych - zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 2. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższych warunków na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie VI.1. specyfikacji na zasadzie spełnia warunek-nie spełnia warunku. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać spełnienie przez Wykonawcę wymaganych warunków.


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;


III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.3) ZMIANA UMOWY


przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

MOŻLIWE ZMIANY W ZAWARTEJ UMOWIE I WARUNKI TAKIEJ ZMIANY. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej: 1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy. 1.1.Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: a) klęski żywiołowe,b) udoku-mentowane warunki atmosferyczne uniemożliwiające realizację przedmiotu umowy.1.2. Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Za-mawiającego: a) wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiające-go, b) zmiana w zakresie dostaw przedmiotu zamówienia z przyczyn nie wynika-jących ze strony Wykonawcy, c) w przypadku zbycia lub przejęcia przez inny podmiot administrowania kompleksu zamkowo-parkowgo Książ w Wałbrzychu. 1.3.W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostanie odwołanie, Zamawiają-cy przedłuży termin realizacji zadania o czas ponad termin ustawowy na rozpa-trzenie odwołania.2.Zmiana wynagrodzenia: 2.1.Zmniejszenie zakresu lub ilości świadczonych usług niezależnie od Wykonawcy służące celowemu wydatkowa-niu środków publicznych. W takim przypadku przewidywane jest proporcjonal-ne zmniejszenie wynagrodzenia w stosunku do określonego w ofercie.2.2. Zmia-na ceny brutto przedmiotu zamówienia wynikająca z czynników niezależnych od Wykonawcy tj. ustawowej zmiany wysokości podatku VAT. 2.3.W przypad-ku gdy ceny jednostkowe za minutę połączenia w aktualnym Cenniku usług telekomunikacyjnych Wykonawcy dla klientów biznesowych zostaną obniżone w stosunku do cen zaproponowanych w ofercie, Zamawiający przewiduje zmianę (obniżenie) cen jednostkowych za usługi telekomunikacyjne. Wykonawca zobo-wiązany jest do powiadomienia Zamawiającego pisemnie o obniżeniu cen i do-starczenia nowego Cennika usług telekomunikacyjnych nie później niż w termi-nie 7 dni od dnia przyjęcia przez Wykonawcę nowego Cennika w oparciu o któ-ry zostanie podpisany aneks do umowy. 3. Zmiany pozostałe: 3.1. Odstąpienie od wykonania części usług z powodu przejęcia przez inny podmiot administro-wania kompleksu zamkowo-parkowego Książ w Wałbrzychu;3.2.Zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana ra-chunku bankowego, umowy, zmiana adresu, zmiana administratora kompleksu zamkowo-parkowego Książ w Wałbrzychu, zmiana nazwy Zamawiającego, zmiana osób upoważnionych do reprezentowania stron itp.);3.3. W każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego np. gdy obniży to koszty usług. 4.Zmiany, o których mowa w ust.2 nie mogą stanowić podstawy zwiększenia wynagrodzenia.5. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający dopuszcza zgodę, nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody przez Zamawiającego. Nie stanowią zmian umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, udzielanie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.ksiaz.walbrzych.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Zamek Książ w Wałbrzychu Spółka z o.o., 58-306 Wałbrzych, ul. Piastów Śląskich 1, pokój nr 22 ( Sekretariat)..


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
26.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Zamek Książ w Wałbrzychu Spółka z o.o.,58-306 Wałbrzych, ul. Piastów Śląskich1, pokój nr 22 ( Sekretariat)..


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Nie.


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie


Wałbrzych: Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej oraz dostępu do internetu dla Zamek Książ w Wałbrzychu Spółki z o.o.


Numer ogłoszenia: 371028 - 2013; data zamieszczenia: 12.09.2013

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 325342 - 2013r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Zamek Książ w Wałbrzychu Spółka z o.o., ul. Piastów Śląskich 1, 58-306 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 74 6643850, faks 74 6643862.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej oraz dostępu do internetu dla Zamek Książ w Wałbrzychu Spółki z o.o..


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie połączeń wewnętrznych, lokalnych, strefowych, międzystrefowych, międzynarodowych i sieci komórkowych generowanych z lokalizacji Zamawiają-cego (ul. Piastów Śląskich 1, 58 - 306 Wałbrzych tj. siedziby spółki i ul. Wrocła-wska 158, 58-306 Wałbrzych - Palmiarnia) oraz symetrycznego dostępu do internetu o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 50 Mbit)s. 1.1. Lo-kalizacja łącza 50 Mb)s: siedziba główna Zamawiającego, tj. Wałbrzych 58-306 ul. Piastów Śląskich 1, budynek główny kompleksu zamkowo-parkowego Książ (Zamek), pomieszczenie nr 21 na parterze.2. Wykonawca zapewni połączenie pomiędzy obiema lokalizacjami Zamawiającego - Zamkiem Książ (ulica Piastów Śląskich 1, 58 - 306 Wałbrzych) i Palmiarnią (ul. Wrocławska 158, 58 - 306 Wałbrzych) za pomocą łącza o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 2 Mbit)s służącego do realizacji połączeń głosowych jak i transmisji danych wewnątrz firmy i do Internetu.3. Wykonawca będzie świadczył usługi telekomu-nikacyjne bez konieczności fizycznej obecności centrali telefonicznej w siedzibie Zamawiającego. 4. Wykonawca dostarczy, uruchomi i skonfiguruje :4.1.wielo-kontowe telefony systemowe IP z wysoką jakością dźwięku HD oraz wyświetla-czem LCD o parametrach nie gorszych niż: -Wyświetlacz LCD o rozdzielczości min. 240 x120 pikseli,-min. 4 przyciski dwukolorowe sygnalizujące stan profilu SIP, min.18 przycisków programowalnych szybkiego wybierania, - min. 3 przy-ciski ekranowe,- konferencja do min. 5 abonentów, - możliwość indywidualizo-wania menu, - możliwość korzystania z usług Web,- dwa porty sieciowe 10)100 Mbit)s ze wsparciem PoE, - możliwość montażu na ścianie, - w zestawie podsta-wka na biurko,- dźwięk HD (kodek min. G.722 szerokopasmowy),- tryb głośno-mówiący,- redukcja echa,- personalizacja dźwięków, - personalizacja wyświe-tlacza,- wsparcie dla SIP (RFC3261), TCP)IP)UDP, RTP)RTCP, HTTP, ARP, ICMP, DNS (SRV), PPPoE, TFTP, NTP, DHCP (klient),- prezentacja numeru dzwonią-cego, blokada prezentacji (globalnie lub dla połączenia),- połączenia oczekują-ce, zawieszanie połączeń, transfer (z konsultacją lub bez),- konfiguracja po-przez TR-069, XML, SRTP i TLS. Kontrola mediów 802.1x,- książka kontaktów do min. 2000 wpisów i historia połączeń do min. 2000 pozycji, w liczbie 4 (cztery) sztuki; 4.2. aparaty dwuprofilowe telefony systemowe IP z wysoką jakością dźwięku HD oraz wyświetlaczem LCD o parametrach nie gorszych niż:- Wyświetlacz LCD o rozdzielczości min.180x60 pikseli,- wsparcie dla rozwiązań Wep oraz XML,- min. 3 programowalne przyciski,- dwa porty sieciowe 10)100 Mbit)s ze wsparciem PoE,- min. 2 przyciski dwukolorowe sygnalizujące stan profilu SIP,- min. 3 przyciski kontekstowe XML, - min. 5 przycisków nawigacyj-nych, w liczbie 16 (szesnaście) sztuk; 4.3.nie mniej niż 40 bramek IP do obsłu-gi istniejących aparatów analogowych i faksów. Podana ilość bramek nie zawie-ra bramek zastępczych. Lokalizacja poszczególnych urządzeń wraz z ilością przyłączy została określona w załączniku nr7 do niniejszej SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się także przeszkolić z zakresu użytkowania i konserwacji wyżej wymienionych urządzeń pracowników Zamawiającego.5. Wykonawca przeniesie do własnej sieci dotychczasowe numery telefonów przydzielonych i wykorzysty-wanych przez Zamawiającego łącznie 60 numerów dla budynku głównego Za-mku i pozostałych budynków kompleksu zamkowo-parkowego Książ w Wał-brzychu oraz Palmiarni w Wałbrzychu, według wykazu w załączniku nr 7. 5.2. Przerwa w świadczeniu usług telekomunikacyjnych związana z przeniesieniem numerów trwać będzie nie dłużej niż 24 godziny, zgodnie z art. 71 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171, póz. 1800 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 16 grudnia 2010 r. w sprawie warunków korzystania z uprawnień w publicznych sieciach telefoni-cznych (Dz. U. Nr 249, póz. 1670). Termin przełączenia numerów Wykonawca uzgodni z Zamawiającym. Umowę z dotychczasowym operatorem zamawiający rozwiąże we własnym zakresie i właściwym czasie. 6. Wszelkie koszty związane z doprowadzeniem infrastruktury technicznej oraz odtworzeniem stanu pierwo-tnego w budynku Zamawiającego stanowią koszty Wykonawcy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości ponoszenia dodatkowych kosztów związanych z roz-budową swojej infrastruktury telekomunikacyjnej w związku z realizacją przed-miotowego zamówienia publicznego.7.Wykonawca będzie świadczył usługę do-stępu do internetu bez ograniczeń w ilości i rodzaju przesyłanych danych. 8. Wykonawca przeznaczy dla Zamawiającego pulę stałych adresów IP (co naj-mniej 16). W przypadku braku możliwości uzyskania wymaganej ilości, Zama-wiający dopuści przyjęcie innej puli, jednak nie mniejszej niż 6 adresów IP pod warunkiem, że wykonawca wykaże w trakcie realizacji zamówienia odmowę przydzielenia przez RIPE NCC docelowej ilości (16) adresów IP. 9. Wykonawca zapewni pocztę elektroniczną o pojemności min. 1 GB dla każdego użytkownika (co najmniej 20 użytkowników) bez limitu transferu wraz z usługami: a) hosto-wany serwer pocztowy MS Exchange 2010 lub równoważny - współdzielony ka-lendarz, kontakty, harmonogramy z obsługą w domenie firmowej, możliwość edycji i zmiany, tworzenia i usuwania kont email przez Zamawiającego, b) ho-stowany MS SharePoint 2010 lub równoważny - współdzielone zasoby sieciowe, c) możliwość obsługi poczty na urządzeniu mobilnym za pomocą push mail, d) zunifikowany komunikator umożliwiający nawiązywanie połączeń telefonicznych z użyciem aparatów telefonicznych IP, możliwość określenia statusu i podgląd statusu innych użytkowników, komunikację w trybie tekstowym w czasie rzeczy-wistym, e) wirtualny dysk - przestrzeń hostingowa do backupu.10.Wykonawca zapewni następujące usługi konferencyjne: a) Wideokonferencja z możliwością współdzielenia pulpitu i prezentacji bazująca na MS Lync lub MS Live Meeting w pakiecie z komunika-torem OCS, b)Hostowany mostek telekonferencyjny zarzą-dzany z portalu WEB.11.Wykonawca zapewni usługi fax-serwer dla 20 kont u-żytkowników: a) Możliwość wysyłania faksów z komputera, b) Możliwość odbie-rania faksów na skrzynce pocztowej e-mail. 12. Minimalne wymagania dotyczą-ce serwisu: 12.1.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości świad-czenia usług telekomunikacyjnych w całym okresie obowiązywania umowy, przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, 365 dni w roku a także do monito-rowania poprawności działania usługi.12.2. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dostępności ser-wisu technicznego umożliwiającego zgłoszenie i rejestrowanie awarii przez 7 dni w tygodniu,24 godziny na dobę za pośred-nictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.12.3. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia możliwości szybkiej konfiguracji usługi i dodawania no-wych funkcjonalności w ciągu 8 godzin w dni robocze w godzinach od 8:00 do 18:00.12.3.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia zdalnego wsparcia i doradztwa technicznego w za-kresie eksploatacji i rozwoju usługi.13.Awarie i planowane prace:13.1. Przez awarię rozumie się przerwę w działaniu usługi, z wyłączeniem przerw spowodowanych siłą wyższą lub przyczynami leżącymi po stronie Zamawiającego. W szczególności za awarię uważa się wszystkie przer-wy w dostarczaniu usług w godzinach 6:00 -18:00 w dni robocze. 13.2. Zama-wiający zobowiązany jest zgłaszać awarię do odpowiedniego działu Wykonawcy niezwłocznie po ich stwierdzeniu.13.3. Wykonawca zarządza diagnozą awarii, lokalizacją uszkodzenia oraz naprawą uszkodzenia do czasu usunięcia awarii. 13.4. Wykonawca zarejestruje zgłoszoną awarię oraz nada jej odpowiedni nu-mer porządkowy. 13.5. Zgłoszenie awarii (zgłoszenie nieprawidłowości działa-nia usług) przez Zamawiającego zostanie potwierdzone przez Wykonawcę dro-gą elektroniczną lub w przypadku braku takiej możliwości telefonicznie. 13.6.W przypadku zgłoszenia awarii którejkolwiek z usług - czas reakcji serwisu na zgłoszenie nie może być dłuższy niż 1 godzina (czas reakcji rozumiany jako czas od momentu przesłania zgłoszenia przez Zamawiającego do momentu potwierdzenia jego przyjęcia przez serwis Wykonawcy).13.7. W przypadku prze-rwy w świadczeniu usług oraz nieprawidłowości w świadczeniu usług spowodo-wanych awarią, Wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia w czasie: a) nie dłuższym niż 8 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego w przypad-ku usług telefonii stacjonarnej. Czas usunięcia usterki liczony będzie od chwili zgłoszenia telefonicznego, bądź drogą elektroniczną przez Zamawiającego do czasu potwierdzenia przez uprawnione osoby Zamawiającego po-prawnej pracy łącza; b) nie dłuższym niż 8 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiające-go w przypadku usług dostępu do internetu. Czas usunięcia usterki liczony bę-dzie od chwili zgłoszenia telefonicznego, bądź drogą elektroniczną przez Zama-wiającego do czasu potwierdzenia przez uprawnione osoby Zamawiającego po-prawnej pracy łącza. 14.Wykonawca zapewni: 14.1. dostępność usług telefonii stacjonarnej na poziomie nie mniejszym niż 99,9 % w skali roku kalendarzowe-go. RDU>99,8%) 14.2.dostępność usługi dostępu do internetu na poziomie nie mniejszym niż 99,9% w skali roku kalendarzowego. (RDU>99,8%) Roczna do-stępność usługi (RDU-) - Przez RDU rozumie się, obliczaną w skali roku kalen-darzowego (przez który rozumie się 12 okresów rozliczeniowych), sumaryczną liczbę godzin kiedy usługa była dostępna tzn. nie znajdowała się w stanie awarii na łączu Zamawiającego. Parametr RDU obliczany jest zgodnie z poniższym wzorem: czas całkowity - czas awarii RDU ( % )= czas całkowity x 100 ( % ). Do powyższych kalkulacji przyjmuje się, że każda rozpoczęta godzina awarii liczona jest jako pełna godzina awarii. Z obliczenia parametru RDU wyłączane są przerwy w świadczeniu usługi, wynikające z: prac utrzymaniowych sieci ope-ratorów międzynarodowych i operatorów krajowych. Przerwy w świadczeniu usługi nie będą obejmować przerw wynikających z prowadzenia prac konserwa-cyjnych zleconych Wykonawcy przez Zamawiającego lub leżących po jego stro-nie. Działań lub zaniechania działania przez Zamawiającego, lub użytkowników upoważnionych przez Zamawiającego, powodujących niedostępność usługi. 15. W ramach opłaty miesięcznej Wykonawca uwzględni stały pakiet kwotowy do wykorzystania na połączenia wychodzące, pozwalający na wykonanie co naj-mniej 83 godziny połączeń do sieci stacjonarnych na terenie kraju lub 41 go-dzin na połączenia do sieci komórkowych.16. Po przekroczeniu pakietu kwoto-wego koszty połączeń będą rozliczane sekundowo i nie będą przekraczać odpo-wiednio: a) dla połączeń lokalnych i strefowych - 0,05 zł, b) dla połączeń mię-dzystrefowych - 0, 05 zł, c) dla połączeń do wszystkich sieci komórkowych - 0,10 zł. Wymagania szczegółowe: 1.Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii opartych o technologię IP: 1.1. Łącze powinno zapewniać mo-żliwość realizacji połączeń przychodzących i wychodzących jednocześnie dla ka-żdego z numerów DDI zgodnie z Krajowym Planem Numeracyjnym oraz skró-coną numeracją wewnętrzną. 1.2.Zamawiający wymaga świadczenia usługi tele-komunikacyjnej o charakterze powszechnym zgodnie z obowiązującymi przepi-sami ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004 r. Nr 171, póz. 1800, z późn. zm.), a w szczególności: 1.2.1. Realizacji następują-cych połączeń telefonicznych:1.2.1.1. Połączenia telefoniczne krajowe, w tym: miejscowe, strefowe, międzystrefowe oraz do sieci ruchomych (komórkowych), zgodnie z ofertą Wykonawcy.1.2.1.2. Połączenia międzynarodowe do krajów Unii Europejskiej, zapewnienie transmisji danych, w tym połączenia do sieci internet, 1.2.1.3. Zapewnienie transmisji dla faksu,1.2.1.4. Bezpłatnie połą-czenia do Służb powołanych ustawowo do niesienia pomocy, posiadających nu-mery skrócone. 1.3. Realizacja usług dodatkowych, zgodnie z ogólnodostępnym Cennikiem Wykonawcy dla klientów biznesowych:1.3.1.Dodatkowych numerów DDI, 1.3.2.Połączeń trójstronnych, 1.3.3.Przekierowania połączeń,1.3.4. Bezpła-tnego blokowania połączeń wychodzących do określonych kategorii numeracji lub usług,1.3.5.Bezpłatnej prezentacji numeru,1.3.6.Innych zgodnie z aktual.-nym Cennikiem Wykonawcy dla klientów biznesowych. 1.4.Ponadto Zamawia-jący wymaga: 1.4.1. Bezpłatnego dostarczania szczegółowego wykazu wykona-nych na rzecz Zamawiającego usług telekomunikacyjnych z każdą fakturą. Do-puszczalny jest wykaz jedynie w postaci elektronicznej.1.4.2. Aby taryfa będą-ca przedmiotem oferty byłą taryfą płaską z naliczaniem sekundowym, to zna-czy Zamawiający wymaga jednolite ceny za minutę rozmowy i nie dopuszcza opłat za rozpoczęcie połączenia, podwyższonej opłaty za pierwszą minutę itp. 2.Świadczenie usługi dostępu do Internetu poprzez łącze symetryczne o przepu-stowości 50 Mbit)s: 2.1. Stały dostęp do sieci Internet poprzez łącze o gwaran-towanej przepustowości minimum 50 Mbit)s (symetryczne). Wymagania Zama-wiającego: a) Download do węzła nie może być mniejszy niż 6,25 MB)s, b) U-pload do węzła nie może być mniejszy niż 6,25 MB)s. 2.2. Nielimitowana ilość przesyłanych danych. 2.3 Doprowadzenie oraz instalacja i uruchomienie łącza dostępowego w punkcie abonenta, zakończonego stykiem Ethernet (RJ-45).2.4. Dostarczenie wysokowydajnego routera, który będzie zainstalowany i zarzą-dzany przez Wykonawcę, a do którego będzie możliwe podłączenia sieci LAN Zamawiającego. 2.5.Łącze musi posiadać podsieć minimum 6 stałych publi-cznych adresów IP. 2.6.Zamawiający nie dopuszcza zastosowania technologii radiowej. Łącze powinno zostać zrealizowane w technologii światłowodowej. 2.7.Skonfigurowanie usługi przez Wykonawcę w sposób umożliwiający dostar-czanie połączenia z internetem dwoma łączami jednocześnie (łącze podstawowe i zapasowe) zagwarantowanymi przez jednego lub różnych dostawców ISP. Za-mawiający wymaga określenia parametrów łącza zapasowego, które w przyszło-ści będzie mogło być użyte w takiej konfiguracji 2.8.Statystyki wykorzystania łącza.2.9.Dodatkowe, niezbędne urządzenia do prawidłowego działania łącza dostarcza Wykonawca. 2.10.Zamawiający zaleca Wykonawcy wykonanie usług w oparciu o infrastrukturę sieciową Wykonawcy. W przypadku korzystania z sieci innych operatorów Wykonawca ustala we własnym zakresie wszelkie for-malności związane z zestawieniem, włączeniem do eksploatacji oraz później-szym utrzymaniem usługi. 2.11.Ponadto Zamawiający wymaga:2.12.1. Aby wszystkie ewentualne dodatkowe opłaty o charakterze stałym np. opłata za dzierżawę modemu itp. były wliczone w abonament miesięczny. Zamawiający nie dopuści na fakturze pozycji, dotyczących usług, których nie zamawiał lub które nie wynikają z rozliczeń bilingowych.2.12.2.Łącze doprowadzone do się-dziby Zamawiającego powinno zapewniać przepustowość określoną CIR w obu kierunkach i obejmować na całej długości następujące odcinki: a) Od sieci lokal-nej Zamawiającego do węzła dostępowego sieci PoP, b) Od sieci lokalnej Zam-ku Książ do Palmiarni. 2.13.Pełne wysycenie CIR na danym odcinku powinno być osiągane wtedy, gdy nie odbywa się transmisja danych w tym samym kie-runku na żadnym z pozostałych odcinków. W przypadku gdy trwa równoczesna transmisja danych z sieci Zamawiającego do kilku różnych miejsc przeznacze-nia, gwarantowana przepustowość jest rozdzielana pomiędzy wszystkie trans-misje. Te same założenia dotyczą ruchu w przeciwnym kierunku, to jest, gdy trwa równoczesna transmisja z kilku różnych źródeł do sieci Zamawiającego. 3.Wykonanie połączenia pomiędzy siedzibą główną Zamawiającego czyli Zam-kiem Książ, a Palmiarnią za pomocą usługi o przepustowości CIR min. 2 Mb, dzięki której realizowane będą połączenia głosowe jak i transmisji danych wewnątrz firmy jak i do internetu. Rozwiązanie musi umożliwić rezygnację z dotychczasowych łączy telefonicznych i internetowych na terenie Palmiarni. 4. Zapewnienie zintegrowanego narzędzia telekomunikacyjnego, które łączy wszystkie dostępne kanały telekomunikacyjne i pozwala pracownikom Zamku Książ kontaktować się i współpracować w każdej chwili, niezależnie od miejsca ich pobytu, w tym z użyciem komunikatora biznesowego- Microsoft Office Com-municator, Hostowanej skrzynki pocztowej - Microsoft Exchange, Biura w ko-mórce - Microsoft, Active Sync usługi webkonferencji i prezentacji online - Microsoft LiveMeeting, Pracy grupowej - Microsoft SharePoint, Klienta poczty elektronicznej - Microsoft Outlook lub usług (oprogramowania) narzędzi równo-ważnych. Liczba osób korzystająca z wymienionych usług będzie zgodna z li-czbą kont email. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia:1. Wyko-nawca zapewni Zamawiającemu dostęp do bezpłatnej infolinii technicznej oraz dostęp do statystyk oraz bilingów za pośrednictwem serwisu internetowego. 2. Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do pomocy technicznej w zakre-sie łącza. bezpieczne i szybkie przesyłanie różnorodnych danych w obrębie sieci (np. transmisja danych, Internet, intranet, wideokonferencje, połączenia głoso-we), możliwość klasyfikacji i ustawiania priorytetów w ramach połączenia. 3. Wykonawca zapewni Zamawiającemu sieć prywatną, w pełni odseparowaną i niezależną od sieci publicznych, bez dostępu do niej podmiotów zewnętrznych oraz ochronę wszystkich przesyłanych danych przed ich udostępnieniem oso-bom niepowołanym..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
64.21.00.00-1, 72.40.00.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12.09.2013.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NETIA S.A., {Dane ukryte}, 02-822 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 180000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    216086,48


  • Oferta z najniższą ceną:
    216086,48
    / Oferta z najwyższą ceną:
    216086,48


  • Waluta:
    PLN.

Adres: Piastów Śląskich 1, 58-306 Wałbrzych
woj. dolnośląskie
Dane kontaktowe: email: kramnik@ksiaz.walbrzych.pl, zamowieniapubliczne@ksiaz.walbrzych.pl
tel: 746 643 850, 74 66 43 851
fax: 746 643 862
Termin składania wniosków lub ofert:
2013-08-25
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 32534220130
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2013-08-11
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 48 miesięcy
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1
Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia: www.ksiaz.walbrzych.pl
Informacja dostępna pod: Zamek Książ w Wałbrzychu Spółka z o.o., 58-306 Wałbrzych, ul. Piastów Śląskich 1, pokój nr 22 ( Sekretariat).
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
64210000-1 Usługi telefoniczne i przesyłu danych
72400000-4 Usługi internetowe
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej oraz dostępu do internetu dla Zamek Książ w Wałbrzychu Spółki z o.o. NETIA S.A.
Warszawa
2013-09-12 216 086,00