Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):

www.drwinia.pl/urzad-gminy/przetargi

Ogłoszenie nr 333485 - 2016 z dnia 2016-10-28 r.
Drwinia: Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Drwinia oraz jednostek organizacyjnych Gminy Drwinia
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu


O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

tak

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Świniarach, Świniary 174 32 32-709 Drwinia Polska p.o. Dyrektor Zielińska- Krysa Ewa tel. 12 2817040,
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Drwini, Drwinia 173, 32-709 Drwinia p.o. Dyrektor Agnieszka Skoczek tel. 12 2817017 ,
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Mikluszowicach, Mikluszowice 228, 32-708 Dziewin p.o. Dyrektor Angelika Świerblewska tel. 12 2817123,
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Dziewinie, Dziewin 231, 32-708 Dziewin p.o. Dyrektor Ewa Madej tel. 12 2817127,
Zespół Szkół w Grobli, Grobla 134, 32-709 Drwinia p.o. Dyrektor Barbara Gondek - Matusik tel. 12 2817034,
Gminna Biblioteka Publiczna w Drwini, Drwinia 199, 32-709 Drwinia Kierownik Celina Nowak tel. 12 2817021,
Gminne Centrum Kultury i Promocji w Drwini z siedzibą w Grobli, Grobla 155, 32-709 Drwinia Dyrektor Radosław Brydniak tel. 12 2817044,
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Drwini, Drwinia 57, 32-709 Drwini Kierownik Halina Urban tel. 12 2817410,
Gminny Klub Sportowy GKS Drwinia, Drwinia 57, 32-709 Drwinia W-ce Prezes Stanisław Kaźmirek tel. 501635859

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:


Informacje dodatkowe:


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Drwinia, krajowy numer identyfikacyjny 53767400000, ul. Drwinia  57, 32709   Drwinia, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 2817 153, 154, e-mail , faks 12 284 98 34.
Adres strony internetowej (URL): www.drwinia.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
Gmina Drwinia prowadzi przedmiotowe postępowanie przetargowe na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Gmina Drwinia działa w imieniu własnym oraz na podstawie udzielonego umocowania w imieniu wszystkich podmiotów wskazanych w rozdziale 3 SIWZ. Gmina Drwinia jest uprawniona do przeprowadzenia postępowania przetargowego w imieniu własnym oraz ww. podmiotów. Gmina Drwinia oraz ww. podmioty będą zawierać oddzielne umowy wynikające z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę energii elektrycznej

I.4) KOMUNIKACJA:


Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.drwinia.pl/urzad-gminy/przetargi


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:


Elektronicznie
nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:

nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:

tak
Inny sposób:
Pisemnie na adres wskazany poniżej
Adres:
GMINA DRWINIA Drwinia 57 32-709 Drwinia Polska


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Drwinia oraz jednostek organizacyjnych Gminy Drwinia

Numer referencyjny:
ZP.271.13.2016

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia:
dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części:
Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012r. poz. 1059 z późn. zm.) dla potrzeb Gminy Drwinia oraz jednostek organizacyjnych Gminy Drwinia, tj. 1. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Świniarach, Świniary 174 , 32-709 Drwinia 2. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Drwini, Drwinia 173, 32-709 Drwinia 3. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Mikluszowicach, Mikluszowice 228, 32-708 Dziewin 4. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Dziewinie, Dziewin 231, 32-708 Dziewin 5. Zespół Szkół w Grobli, Grobla 134, 32-709 Drwinia 6. Gminna Biblioteka Publiczna w Drwini, Drwinia 199, 32-709 Drwinia 7. Gminne Centrum Kultury i Promocji w Drwini z siedzibą w Grobli, Grobla 155, 32-709 Drwinia. 8. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Drwini, Drwinia 57, 32-709 Drwinia 9. Gminny Klub Sportowy GKS Drwinia, Drwinia 57, 32-709 Drwinia Całkowite szacunkowe zużycie energii [kWh] w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2018 r. wynosi 1 061 4219 kWh. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik do SIWZ) oraz istotne postanowienia umowy (załącznik do SIWZ) wraz z zał. nr 1 (wykaz obiektów zamawiającego objętych przedmiotem zamówienia) stanowiące integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wartość faktycznie zakupionej energii może różnić się od zadeklarowanej i zależeć będzie od rzeczywistego zapotrzebowania Zamawiającego, a Zamawiający nie będzie ponosił żadnych konsekwencji z tego tytułu. Podane zapotrzebowanie na energię elektryczną oraz wartość zakupu energii są wyłącznie wartościami szacunkowymi Wartość poniżej 209 000 euro.


II.5) Główny kod CPV:
09000000-3

Dodatkowe kody CPV:
09300000-2, 65300000-6

II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31/12/2018


II.9) Informacje dodatkowe:
zamówienie musi być realiziowane w terminie: 01.01.2017r. do 31.12.2018r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU


III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Informacje dodatkowe

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp.
Informacje dodatkowe

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA


III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp


III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI


Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji

nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP


III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

Koncesja, zezwolenie lub licencja Koncesja, zezwolenie, licencja lub dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:


III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP


III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Dokument potwierdzający że nie otwarto jego likwidacji Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 0
Maksymalna liczba wykonawców  0
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna


Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:


Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:


IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena (koszt)100


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp
(przetarg nieograniczony)
tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne


IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe



IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:


IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.4) Licytacja elektroniczna

Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY


Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w okolicznościach związanych: 1) ze zwiększeniem ilości punktów odbioru energii, o których mowa w Załączniku nr 1 Umowy w rozmiarze nie większym niż 20% punktów odbioru energii. Rozliczenie dodatkowych punktów odbioru będzie się odbywać odpowiednio do pierwotnej części zamówienia i według tej samej stawki rozliczeniowej. Zmiana umowy nastąpi poprzez zawarcie stosownego aneksu do Umowy. 2) z rezygnacją przez Zamawiającego z punktów odbiorów wymienionych w Załączniku nr 1 do umowy w przypadku przekazania, sprzedaży, wynajmu obiektu innemu właścicielowi oraz w przypadku zamknięcia lub likwidacji obiektu, 3) ze zmianą zakresu usług, które wykonawca powierzył podwykonawcom, a które określone są w złożonej ofercie, 4) z wprowadzeniem do realizacji części zamówienia przez podwykonawcę pomimo, że Wykonawca nie dopuścił takiej możliwości w treści oferty, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców. 5) Zmianę wynagrodzenia w przypadku zmiany: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne jeżeli zmiany te ( określone w pkt. 1 a-c)będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 2. W przypadku wystąpienia okoliczności określonych w ust. 1 pkt. 1) i 2) rezygnacja z któregokolwiek punktu poboru energii wymienionego w Załączniku nr 1 do Umowy może nastąpić w przypadku przekazania, sprzedaży, wynajmu obiektu innemu właścicielowi oraz w przypadku zamknięcia lub likwidacji obiektu. Zmiana umowy nastąpi poprzez zawarcie stosownego aneksu do Umowy.

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE



IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):


Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym



IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 08-11-2016, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> pl

IV.6.3) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie

IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
nie

IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Ogłoszenie nr 335141 - 2016 z dnia 2016-11-03 r.
Drwinia:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer:
333485

Data:
28/10/2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Drwinia, Krajowy numer identyfikacyjny 53767400000, ul. Drwinia  57, 32709   Drwinia, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 2817 153, 154, e-mail a.topor@drwinia.pl, faks 12 284 98 34.
Adres strony internetowej (url): www.drwinia.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:


Numer sekcji:
IV

Punkt:
5

W ogłoszeniu jest:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w okolicznościach związanych: 1) ze zwiększeniem ilości punktów odbioru energii, o których mowa w Załączniku nr 1 Umowy w rozmiarze nie większym niż 20% punktów odbioru energii. Rozliczenie dodatkowych punktów odbioru będzie się odbywać odpowiednio do pierwotnej części zamówienia i według tej samej stawki rozliczeniowej. Zmiana umowy nastąpi poprzez zawarcie stosownego aneksu do Umowy. 2) z rezygnacją przez Zamawiającego z punktów odbiorów wymienionych w Załączniku nr 1 do umowy w przypadku przekazania, sprzedaży, wynajmu obiektu innemu właścicielowi oraz w przypadku zamknięcia lub likwidacji obiektu, 3) ze zmianą zakresu usług, które wykonawca powierzył podwykonawcom, a które określone są w złożonej ofercie, 4) z wprowadzeniem do realizacji części zamówienia przez podwykonawcę pomimo, że Wykonawca nie dopuścił takiej możliwości w treści oferty, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców. 5) Zmianę wynagrodzenia w przypadku zmiany: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne jeżeli zmiany te ( określone w pkt. 1 a-c)będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 2. W przypadku wystąpienia okoliczności określonych w ust. 1 pkt. 1) i 2) rezygnacja z któregokolwiek punktu poboru energii wymienionego w Załączniku nr 1 do Umowy może nastąpić w przypadku przekazania, sprzedaży, wynajmu obiektu innemu właścicielowi oraz w przypadku zamknięcia lub likwidacji obiektu. Zmiana umowy nastąpi poprzez zawarcie stosownego aneksu do Umowy. 3. Zmiana innych postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy, zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taką zmianę. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 Ustawy PZP

W ogłoszeniu powinno być:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w okolicznościach związanych: 1) ze zwiększeniem ilości punktów odbioru energii, o których mowa w Załączniku nr 1 Umowy w rozmiarze nie większym niż 20% punktów odbioru energii i jedynie w obrębie tych grup taryfowych, które są wymienione w SIWZ i załącznikach oraz będą wycenione w ofercie. Rozliczenie dodatkowych punktów odbioru będzie się odbywać odpowiednio do pierwotnej części zamówienia i według tej samej stawki rozliczeniowej. Zmiana umowy nastąpi poprzez zawarcie stosownego aneksu do Umowy. 2) z rezygnacją przez Zamawiającego z punktów odbiorów wymienionych w Załączniku nr 1 do umowy w przypadku przekazania, sprzedaży, wynajmu obiektu innemu właścicielowi oraz w przypadku zamknięcia lub likwidacji obiektu, 3) ze zmianą zakresu usług, które wykonawca powierzył podwykonawcom, a które określone są w złożonej ofercie, 4) z wprowadzeniem do realizacji części zamówienia przez podwykonawcę pomimo, że Wykonawca nie dopuścił takiej możliwości w treści oferty, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców. 5) Zmianę wynagrodzenia w przypadku zmiany: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne jeżeli zmiany te ( określone w pkt. 5 a-c)będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. d) ) zmiany stawki podatku akcyzowego, e) zmiany taryfy Operatora Systemu Dystrybucyjnego 2. W przypadku wystąpienia okoliczności określonych w ust. 1 pkt. 1) i 2) rezygnacja z któregokolwiek punktu poboru energii wymienionego w Załączniku nr 1 do Umowy może nastąpić w przypadku przekazania, sprzedaży, wynajmu obiektu innemu właścicielowi oraz w przypadku zamknięcia lub likwidacji obiektu. Zmiana umowy nastąpi poprzez zawarcie stosownego aneksu do Umowy. 3. Zmiana innych postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy, zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taką zmianę. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 Ustawy PZP

Ogłoszenie nr 1526 - 2017 z dnia 2017-01-03 r.
Drwinia: Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Drwinia oraz jednostek organizacyjnych Gminy Drwinia
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu



Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 333485-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 335141-2016

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Świniarach, Świniary 174 32 32-709 Drwinia Polska p.o. Dyrektor Zielińska- Krysa Ewa tel. 12 2817040, Zespół Szkolno-Przedszkolny w Drwini, Drwinia 173, 32-709 Drwinia p.o. Dyrektor Agnieszka Skoczek tel. 12 2817017 , Zespół Szkolno-Przedszkolny w Mikluszowicach, Mikluszowice 228, 32-708 Dziewin p.o. Dyrektor Angelika Świerblewska tel. 12 2817123, Zespół Szkolno-Przedszkolny w Dziewinie, Dziewin 231, 32-708 Dziewin p.o. Dyrektor Ewa Madej tel. 12 2817127, Zespół Szkół w Grobli, Grobla 134, 32-709 Drwinia p.o. Dyrektor Barbara Gondek - Matusik tel. 12 2817034, Gminna Biblioteka Publiczna w Drwini, Drwinia 199, 32-709 Drwinia Kierownik Celina Nowak tel. 12 2817021, Gminne Centrum Kultury i Promocji w Drwini z siedzibą w Grobli, Grobla 155, 32-709 Drwinia Dyrektor Radosław Brydniak tel. 12 2817044, Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Drwini, Drwinia 57, 32-709 Drwini Kierownik Halina Urban tel. 12 2817410, Gminny Klub Sportowy GKS Drwinia, Drwinia 57, 32-709 Drwinia W-ce Prezes Stanisław Kaźmirek tel. 501635859

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::


Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Drwinia, krajowy numer identyfikacyjny 53767400000, ul. Drwinia  57, 32709   Drwinia, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 12 2817 153, 154, faks 12 284 98 34, e-mail a.topor@drwinia.pl
Adres strony internetowej (URL): www.drwinia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Gmina Drwinia prowadzi przedmiotowe postępowanie przetargowe na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Gmina Drwinia działa w imieniu własnym oraz na podstawie udzielonego umocowania w imieniu wszystkich podmiotów wskazanych w rozdziale 3 SIWZ. Gmina Drwinia jest uprawniona do przeprowadzenia postępowania przetargowego w imieniu własnym oraz ww. podmiotów. Gmina Drwinia oraz ww. podmioty będą zawierać oddzielne umowy wynikające z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę energii elektrycznej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Drwinia oraz jednostek organizacyjnych Gminy Drwinia

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.13.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012r. poz. 1059 z późn. zm.) dla potrzeb Gminy Drwinia oraz jednostek organizacyjnych Gminy Drwinia, tj. 1. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Świniarach, Świniary 174 , 32-709 Drwinia 2. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Drwini, Drwinia 173, 32-709 Drwinia 3. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Mikluszowicach, Mikluszowice 228, 32-708 Dziewin 4. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Dziewinie, Dziewin 231, 32-708 Dziewin 5. Zespół Szkół w Grobli, Grobla 134, 32-709 Drwinia 6. Gminna Biblioteka Publiczna w Drwini, Drwinia 199, 32-709 Drwinia 7. Gminne Centrum Kultury i Promocji w Drwini z siedzibą w Grobli, Grobla 155, 32-709 Drwinia. 8. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Drwini, Drwinia 57, 32-709 Drwinia 9. Gminny Klub Sportowy GKS Drwinia, Drwinia 57, 32-709 Drwinia Całkowite szacunkowe zużycie energii [kWh] w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2018 r. wynosi 1 061 4219 kWh. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik do SIWZ) oraz istotne postanowienia umowy (załącznik do SIWZ) wraz z zał. nr 1 (wykaz obiektów zamawiającego objętych przedmiotem zamówienia) stanowiące integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wartość faktycznie zakupionej energii może różnić się od zadeklarowanej i zależeć będzie od rzeczywistego zapotrzebowania Zamawiającego, a Zamawiający nie będzie ponosił żadnych konsekwencji z tego tytułu. Podane zapotrzebowanie na energię elektryczną oraz wartość zakupu energii są wyłącznie wartościami szacunkowymi Wartość poniżej 209 000 euro

II.4) Informacja o częściach zamówienia:


Zamówienie podzielone jest na części:

Nie

II.5) Główny Kod CPV: 09000000-3
Dodatkowe kody CPV: 09300000-2, 65300000-6
SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów


III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/12/2016

IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
467222.06

Waluta
PLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
1
w tym

Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
0

Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0

Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0

liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
TAURON Sprzedaż sp. z o.o.,  kamil.grochowski@tauron.pl,  {Dane ukryte},  30-417,  Kraków,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM


Cena wybranej oferty/wartość umowy
574160.77

Oferta z najniższą ceną/kosztem
574160.77
>
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
574160.77

Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa


Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:


IV.8) Informacje dodatkowe:



IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.


IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Ogłoszenie nr 4298 - 2017 z dnia 2017-01-09 r.
Grobla: Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Drwinia oraz jednostek organizacyjnych Gminy Drwinia
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia:

Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu



Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 333485-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Świniarach, Świniary 174 32 32-709 Drwinia Polska p.o. Dyrektor Zielińska- Krysa Ewa tel. 12 2817040, Zespół Szkolno-Przedszkolny w Drwini, Drwinia 173, 32-709 Drwinia p.o. Dyrektor Agnieszka Skoczek tel. 12 2817017 , Zespół Szkolno-Przedszkolny w Mikluszowicach, Mikluszowice 228, 32-708 Dziewin p.o. Dyrektor Angelika Świerblewska tel. 12 2817123, Zespół Szkolno-Przedszkolny w Dziewinie, Dziewin 231, 32-708 Dziewin p.o. Dyrektor Ewa Madej tel. 12 2817127, Zespół Szkół w Grobli, Grobla 134, 32-709 Drwinia p.o. Dyrektor Barbara Gondek - Matusik tel. 12 2817034, Gminna Biblioteka Publiczna w Drwini, Drwinia 199, 32-709 Drwinia Kierownik Celina Nowak tel. 12 2817021, Gminne Centrum Kultury i Promocji w Drwini z siedzibą w Grobli, Grobla 155, 32-709 Drwinia Dyrektor Radosław Brydniak tel. 12 2817044, Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Drwini, Drwinia 57, 32-709 Drwini Kierownik Halina Urban tel. 12 2817410, Gminny Klub Sportowy GKS Drwinia, Drwinia 57, 32-709 Drwinia W-ce Prezes Stanisław Kaźmirek tel. 501635859

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::


Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół w Grobli, krajowy numer identyfikacyjny 12052924200000, ul. Grobla  134, 32709   Grobla, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 122 817 034, faks 122 817 034, e-mail sekretariat@zs.grobla.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Gmina Drwinia prowadzi przedmiotowe postępowanie przetargowe na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Gmina Drwinia działa w imieniu własnym oraz na podstawie udzielonego umocowania w imieniu wszystkich podmiotów wskazanych w rozdziale 3 SIWZ. Gmina Drwinia jest uprawniona do przeprowadzenia postępowania przetargowego w imieniu własnym oraz ww. podmiotów. Gmina Drwinia oraz ww. podmioty będą zawierać oddzielne umowy wynikające z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę energii elektrycznej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Drwinia oraz jednostek organizacyjnych Gminy Drwinia

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.13.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012r. poz. 1059 z późn. zm.) dla potrzeb Gminy Drwinia oraz jednostek organizacyjnych Gminy Drwinia, tj. 1. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Świniarach, Świniary 174 , 32-709 Drwinia 2. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Drwini, Drwinia 173, 32-709 Drwinia 3. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Mikluszowicach, Mikluszowice 228, 32-708 Dziewin 4. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Dziewinie, Dziewin 231, 32-708 Dziewin 5. Zespół Szkół w Grobli, Grobla 134, 32-709 Drwinia 6. Gminna Biblioteka Publiczna w Drwini, Drwinia 199, 32-709 Drwinia 7. Gminne Centrum Kultury i Promocji w Drwini z siedzibą w Grobli, Grobla 155, 32-709 Drwinia. 8. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Drwini, Drwinia 57, 32-709 Drwinia 9. Gminny Klub Sportowy GKS Drwinia, Drwinia 57, 32-709 Drwinia Całkowite szacunkowe zużycie energii [kWh] w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2018 r. wynosi 1 061 4219 kWh. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik do SIWZ) oraz istotne postanowienia umowy (załącznik do SIWZ) wraz z zał. nr 1 (wykaz obiektów zamawiającego objętych przedmiotem zamówienia) stanowiące integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wartość faktycznie zakupionej energii może różnić się od zadeklarowanej i zależeć będzie od rzeczywistego zapotrzebowania Zamawiającego, a Zamawiający nie będzie ponosił żadnych konsekwencji z tego tytułu. Podane zapotrzebowanie na energię elektryczną oraz wartość zakupu energii są wyłącznie wartościami szacunkowymi Wartość poniżej 209 000 euro

II.4) Informacja o częściach zamówienia:


Zamówienie podzielone jest na części:

Nie

II.5) Główny Kod CPV: 09000000-3
Dodatkowe kody CPV: 09300000-2, 65300000-6
SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów


III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/12/2016

IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
467222.06

Waluta
PLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
1
w tym

Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
0

Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0

Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0

liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
TAURON Sprzedaż sp.z o.o.,  kamil.grochowski@tauron.pl,  {Dane ukryte},  30-417,  Kraków,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM


Cena wybranej oferty/wartość umowy
574160,77

Oferta z najniższą ceną/kosztem
574160,77
>
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
574160,77

Waluta:
PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa


Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:


IV.8) Informacje dodatkowe:



IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.


IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Ogłoszenie nr 6713 - 2017 z dnia 2017-01-12 r.
Drwinia: Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Drwinia oraz jednostek organizacyjnych Gminy Drwinia
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu



Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 333485-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 335141-2016

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Świniarach, Świniary 174 32 32-709 Drwinia Polska p.o. Dyrektor Zielińska- Krysa Ewa tel. 12 2817040, Zespół Szkolno-Przedszkolny w Drwini, Drwinia 173, 32-709 Drwinia p.o. Dyrektor Agnieszka Skoczek tel. 12 2817017 , Zespół Szkolno-Przedszkolny w Mikluszowicach, Mikluszowice 228, 32-708 Dziewin p.o. Dyrektor Angelika Świerblewska tel. 12 2817123, Zespół Szkolno-Przedszkolny w Dziewinie, Dziewin 231, 32-708 Dziewin p.o. Dyrektor Ewa Madej tel. 12 2817127, Zespół Szkół w Grobli, Grobla 134, 32-709 Drwinia p.o. Dyrektor Barbara Gondek - Matusik tel. 12 2817034, Gminna Biblioteka Publiczna w Drwini, Drwinia 199, 32-709 Drwinia Kierownik Celina Nowak tel. 12 2817021, Gminne Centrum Kultury i Promocji w Drwini z siedzibą w Grobli, Grobla 155, 32-709 Drwinia Dyrektor Radosław Brydniak tel. 12 2817044, Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Drwini, Drwinia 57, 32-709 Drwini Kierownik Halina Urban tel. 12 2817410, Gminny Klub Sportowy GKS Drwinia, Drwinia 57, 32-709 Drwinia W-ce Prezes Stanisław Kaźmirek tel. 501635859

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::


Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkolno - Przedszkolny w Drwini, krajowy numer identyfikacyjny 85272000000000, ul. Drwinia  173, 32709   Drwinia, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 12 281 70 17, faks , e-mail zsdrwinia@op.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Gmina Drwinia prowadzi przedmiotowe postępowanie przetargowe na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Gmina Drwinia działa w imieniu własnym oraz na podstawie udzielonego umocowania w imieniu wszystkich podmiotów wskazanych w rozdziale 3 SIWZ. Gmina Drwinia jest uprawniona do przeprowadzenia postępowania przetargowego w imieniu własnym oraz ww. podmiotów. Gmina Drwinia oraz ww. podmioty będą zawierać oddzielne umowy wynikające z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę energii elektrycznej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Drwinia oraz jednostek organizacyjnych Gminy Drwinia

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.13.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012r. poz. 1059 z późn. zm.) dla potrzeb Gminy Drwinia oraz jednostek organizacyjnych Gminy Drwinia, tj. 1. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Świniarach, Świniary 174 , 32-709 Drwinia 2. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Drwini, Drwinia 173, 32-709 Drwinia 3. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Mikluszowicach, Mikluszowice 228, 32-708 Dziewin 4. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Dziewinie, Dziewin 231, 32-708 Dziewin 5. Zespół Szkół w Grobli, Grobla 134, 32-709 Drwinia 6. Gminna Biblioteka Publiczna w Drwini, Drwinia 199, 32-709 Drwinia 7. Gminne Centrum Kultury i Promocji w Drwini z siedzibą w Grobli, Grobla 155, 32-709 Drwinia. 8. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Drwini, Drwinia 57, 32-709 Drwinia 9. Gminny Klub Sportowy GKS Drwinia, Drwinia 57, 32-709 Drwinia Całkowite szacunkowe zużycie energii [kWh] w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2018 r. wynosi 1 061 4219 kWh. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik do SIWZ) oraz istotne postanowienia umowy (załącznik do SIWZ) wraz z zał. nr 1 (wykaz obiektów zamawiającego objętych przedmiotem zamówienia) stanowiące integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wartość faktycznie zakupionej energii może różnić się od zadeklarowanej i zależeć będzie od rzeczywistego zapotrzebowania Zamawiającego, a Zamawiający nie będzie ponosił żadnych konsekwencji z tego tytułu. Podane zapotrzebowanie na energię elektryczną oraz wartość zakupu energii są wyłącznie wartościami szacunkowymi Wartość poniżej 209 000 euro

II.4) Informacja o częściach zamówienia:


Zamówienie podzielone jest na części:

Nie

II.5) Główny Kod CPV: 09000000-3
Dodatkowe kody CPV: 09300000-2, 65300000-6
SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów


III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/12/2016

IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
467222.06

Waluta
PLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
1
w tym

Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
0

Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0

Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0

liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
TAURON Sprzedaż sp. z o.o., ,  kamil.grochowski@tauron.pl,  {Dane ukryte},  30-417,  Kraków,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM


Cena wybranej oferty/wartość umowy
574160.77

Oferta z najniższą ceną/kosztem
574160.77
>
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
574160.77

Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa


Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:


IV.8) Informacje dodatkowe:



IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.


IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Ogłoszenie nr 5680 - 2017 z dnia 2017-01-11 r.
Drwinia: Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Drwinia oraz jednostek organizacyjnych Gminy Drwinia
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu



Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 333485-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 335141-2016

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Świniarach, Świniary 174 32 32-709 Drwinia Polska p.o. Dyrektor Zielińska- Krysa Ewa tel. 12 2817040, Zespół Szkolno-Przedszkolny w Drwini, Drwinia 173, 32-709 Drwinia p.o. Dyrektor Agnieszka Skoczek tel. 12 2817017 , Zespół Szkolno-Przedszkolny w Mikluszowicach, Mikluszowice 228, 32-708 Dziewin p.o. Dyrektor Angelika Świerblewska tel. 12 2817123, Zespół Szkolno-Przedszkolny w Dziewinie, Dziewin 231, 32-708 Dziewin p.o. Dyrektor Ewa Madej tel. 12 2817127, Zespół Szkół w Grobli, Grobla 134, 32-709 Drwinia p.o. Dyrektor Barbara Gondek - Matusik tel. 12 2817034, Gminna Biblioteka Publiczna w Drwini, Drwinia 199, 32-709 Drwinia Kierownik Celina Nowak tel. 12 2817021, Gminne Centrum Kultury i Promocji w Drwini z siedzibą w Grobli, Grobla 155, 32-709 Drwinia Dyrektor Radosław Brydniak tel. 12 2817044, Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Drwini, Drwinia 57, 32-709 Drwini Kierownik Halina Urban tel. 12 2817410, Gminny Klub Sportowy GKS Drwinia, Drwinia 57, 32-709 Drwinia W-ce Prezes Stanisław Kaźmirek tel. 501635859

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::


Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkolno - Przedszkolny w Drwini, krajowy numer identyfikacyjny 85272000000000, ul. Drwinia  173, 32709   Drwinia, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 12 281 70 17, faks , e-mail zsdrwinia@op.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Gmina Drwinia prowadzi przedmiotowe postępowanie przetargowe na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Gmina Drwinia działa w imieniu własnym oraz na podstawie udzielonego umocowania w imieniu wszystkich podmiotów wskazanych w rozdziale 3 SIWZ. Gmina Drwinia jest uprawniona do przeprowadzenia postępowania przetargowego w imieniu własnym oraz ww. podmiotów. Gmina Drwinia oraz ww. podmioty będą zawierać oddzielne umowy wynikające z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę energii elektrycznej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Drwinia oraz jednostek organizacyjnych Gminy Drwinia

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.13.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012r. poz. 1059 z późn. zm.) dla potrzeb Gminy Drwinia oraz jednostek organizacyjnych Gminy Drwinia, tj. 1. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Świniarach, Świniary 174 , 32-709 Drwinia 2. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Drwini, Drwinia 173, 32-709 Drwinia 3. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Mikluszowicach, Mikluszowice 228, 32-708 Dziewin 4. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Dziewinie, Dziewin 231, 32-708 Dziewin 5. Zespół Szkół w Grobli, Grobla 134, 32-709 Drwinia 6. Gminna Biblioteka Publiczna w Drwini, Drwinia 199, 32-709 Drwinia 7. Gminne Centrum Kultury i Promocji w Drwini z siedzibą w Grobli, Grobla 155, 32-709 Drwinia. 8. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Drwini, Drwinia 57, 32-709 Drwinia 9. Gminny Klub Sportowy GKS Drwinia, Drwinia 57, 32-709 Drwinia Całkowite szacunkowe zużycie energii [kWh] w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2018 r. wynosi 1 061 4219 kWh. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik do SIWZ) oraz istotne postanowienia umowy (załącznik do SIWZ) wraz z zał. nr 1 (wykaz obiektów zamawiającego objętych przedmiotem zamówienia) stanowiące integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wartość faktycznie zakupionej energii może różnić się od zadeklarowanej i zależeć będzie od rzeczywistego zapotrzebowania Zamawiającego, a Zamawiający nie będzie ponosił żadnych konsekwencji z tego tytułu. Podane zapotrzebowanie na energię elektryczną oraz wartość zakupu energii są wyłącznie wartościami szacunkowymi Wartość poniżej 209 000 euro

II.4) Informacja o częściach zamówienia:


Zamówienie podzielone jest na części:

Nie

II.5) Główny Kod CPV: 09000000-3
Dodatkowe kody CPV: 09300000-2, 65300000-6
SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów


III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/12/2016

IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
467222.06

Waluta
PLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
1
w tym

Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
0

Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0

Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0

liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
TAURON Sprzedaż sp. z o.o., ,  kamil.grochowski@tauron.pl,  {Dane ukryte},  30-417,  Kraków,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM


Cena wybranej oferty/wartość umowy
574160.77

Oferta z najniższą ceną/kosztem
574160.77
>
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
574160.77

Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa


Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:


IV.8) Informacje dodatkowe:



IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art. ustawy Pzp  ustawy Pzp.


IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Adres: Drwinia 57, 32709 Drwinia
woj. małopolskie
Dane kontaktowe: email: a.topor@drwinia.pl
tel: 12 2817 153, 154
fax: 12 284 98 34
Termin składania wniosków lub ofert:
2016-11-07
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 33348520160
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2016-10-27
Rodzaj zamówienia: dostawy
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: -
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1
Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia: www.drwinia.pl
Informacja dostępna pod: www.drwinia.pl/urzad-gminy/przetargi
Okres związania ofertą: 31 dni
Kody CPV
09000000-3 Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
09300000-2 Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Drwinia oraz jednostek organizacyjnych Gminy Drwinia TAURON Sprzedaż sp. z o.o.
Kraków
2017-01-03 574 160,00
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Drwinia oraz jednostek organizacyjnych Gminy Drwinia TAURON Sprzedaż sp.z o.o.
Kraków
2017-01-09 574 160,00
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Drwinia oraz jednostek organizacyjnych Gminy Drwinia TAURON Sprzedaż sp. z o.o.,
Kraków
2017-01-12 574 160,00
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Drwinia oraz jednostek organizacyjnych Gminy Drwinia TAURON Sprzedaż sp. z o.o.,
Kraków
2017-01-11 574 160,00