Nowy Sącz: AD II 3421/36/10 Zamówienie na wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych z nadrukiem logo/herbu powiatu nowosądeckiego (torby papierowe, ołówki, maskotki woolly, breloki odblaskowe, smycze, długopisy)


Numer ogłoszenia: 351799 - 2010; data zamieszczenia: 08.12.2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego , ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4141600, faks 018 4141700.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.starostwo.nowy-sacz.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
AD II 3421/36/10 Zamówienie na wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych z nadrukiem logo/herbu powiatu nowosądeckiego (torby papierowe, ołówki, maskotki woolly, breloki odblaskowe, smycze, długopisy).


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
dostawy.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem logo/herbu powiatu nowosądeckiego (torby papierowe, ołówki, maskotki woolly, breloki odblaskowe, smycze, długopisy). W skład przedmiotu zamówienia wchodzą : 1) torba papierowa z herbem, nakład 2000 szt., format 300 x 110 x 350 mm (szerokość x głębokość x wysokość), papier biały powlekany190 g, uszlachetnienie folia matowa, druk jednostronny 2 kolory, pole zadruku 100%, uchwyty krótkie 2 x 50 cm, sznurek PP z zabezpieczonymi końcówkami, kolor złoty, przewlekany przez otwory, grubość 5 mm, usztywnione dno torby tekturą 450 g, górne usztywnienie tekturą 800 g - wg wizualizacji: 2) torba papierowa z logo, nakład 2000 szt., format 380 x 130 x 310 mm (szerokość x głębokość x wysokość), format papier biały powlekany190 g, uszlachetnienie folia matowa + wybiórczo lakier UV, druk dwustronny, od wewnątrz 1 kolor Pantone 369, na zewnątrz 3 kolory Pantone 369, 485, 433), pole zadruku 100 %, uchwyty krótkie 2 x 50 cm, sznurek PP z zabezpieczonymi końcówkami, kolor czarny, przewlekany przez otwory, grubość 5 mm, usztywnione dno torby tekturą 450 g, górne usztywnienie tekturą 800 g - wg wizualizacji: 3) drewniany czarny ołówek z gumką, nakład 1500 szt., zatemperowany, o przekroju koła, gumka biała, twardość grafitu HB, nadruk na korpusie 1-kolorowy - wg wizualizacji: 4) pompon jabłuszko, nakład 1000 szt., stopki samoprzylepne zielone, wstążka biała tekstylna, nadruk 1-kolorowy - wg wizualizacji: 5) brelok trójkątny odblaskowy, nakład 1000 szt., mieszanka kolorów: niebieski, czerwony, zielony, pomarańczowy, z nadrukiem 1-kolorowym 1-stronnym - wg wizualizacji: 6) smycz dwustronna, nakład 1500 szt., taśma poliestrowa gładka, szerokość 1,5 cm, zakończona karabińczykiem metalowym + zawieszka do telefonu komórkowego, nadruk sublimacyjny pełnokolorowy dwustronny - wg wizualizacji: 7) długopis Mark Twain model Savannah lub inny równoważny, nakład 100 szt., długość 14,5 cm (? 10 mm), korpus metalowy lakierowany w kolorze czarnym, klip oraz szeroki pierścień metalowe w kolorze srebrnym, wkład czarny lub niebieski, znakowanie laserowe na górnej części korpusu, etui skórzane - wg wizualizacji.


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
30.19.21.30-1, 30.19.21.23-9, 22.46.20.00-6, 79.34.22.00-5.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
Z uwagi na wartość przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium


III.2) ZALICZKI


  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający na potwierdzenie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający na potwierdzenie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający na potwierdzenie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający na potwierdzenie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający na potwierdzenie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:


  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
nie


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.powiat.nowy-sacz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Starostwo Powiatowe w Nowym Sączu Wydział Administracyjny, Stanowisko ds. Zamówień Publicznych, pok. 320 ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
17.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Nowym Sączu Kancelaria Administracyjna pok. 113 ul. Jagiellońska 33 33-300 Nowy Sącz.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie


Nowy Sącz: AD II 3421/36/10 Zamówienie na wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych z nadrukiem logo/herbu powiatu nowosądeckiego (torby papierowe, ołówki, maskotki woolly, breloki odblaskowe, smycze, długopisy)


Numer ogłoszenia: 4617 - 2011; data zamieszczenia: 05.01.2011

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 351799 - 2010r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego, ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4141600, faks 018 4141700.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
AD II 3421/36/10 Zamówienie na wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych z nadrukiem logo/herbu powiatu nowosądeckiego (torby papierowe, ołówki, maskotki woolly, breloki odblaskowe, smycze, długopisy).


II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem logo/herbu powiatu nowosądeckiego (torby papierowe, ołówki, maskotki woolly, breloki odblaskowe, smycze, długopisy). W skład przedmiotu zamówienia wchodzą : 1) torba papierowa z herbem, nakład 2000 szt., format 300 x 110 x 350 mm (szerokość x głębokość x wysokość), papier biały powlekany190 g, uszlachetnienie folia matowa, druk jednostronny 2 kolory, pole zadruku 100%, uchwyty krótkie 2 x 50 cm, sznurek PP z zabezpieczonymi końcówkami, kolor złoty, przewlekany przez otwory, grubość 5 mm, usztywnione dno torby tekturą 450 g, górne usztywnienie tekturą 800 g - wg wizualizacji: 2) torba papierowa z logo, nakład 2000 szt., format 380 x 130 x 310 mm (szerokość x głębokość x wysokość), format papier biały powlekany190 g, uszlachetnienie folia matowa + wybiórczo lakier UV, druk dwustronny, od wewnątrz 1 kolor Pantone 369, na zewnątrz 3 kolory Pantone 369, 485, 433), pole zadruku 100 %, uchwyty krótkie 2 x 50 cm, sznurek PP z zabezpieczonymi końcówkami, kolor czarny, przewlekany przez otwory, grubość 5 mm, usztywnione dno torby tekturą 450 g, górne usztywnienie tekturą 800 g - wg wizualizacji: 3) drewniany czarny ołówek z gumką, nakład 1500 szt., zatemperowany, o przekroju koła, gumka biała, twardość grafitu HB, nadruk na korpusie 1-kolorowy - wg wizualizacji: 4) pompon jabłuszko, nakład 1000 szt., stopki samoprzylepne zielone, wstążka biała tekstylna, nadruk 1-kolorowy - wg wizualizacji: 5) brelok trójkątny odblaskowy, nakład 1000 szt., mieszanka kolorów: niebieski, czerwony, zielony, pomarańczowy, z nadrukiem 1-kolorowym 1-stronnym - wg wizualizacji: 6) smycz dwustronna, nakład 1500 szt., taśma poliestrowa gładka, szerokość 1,5 cm, zakończona karabińczykiem metalowym + zawieszka do telefonu komórkowego, nadruk sublimacyjny pełnokolorowy dwustronny - wg wizualizacji: 7) długopis Mark Twain model Savannah lub inny równoważny, nakład 100 szt., długość 14,5 cm (? 10 mm), korpus metalowy lakierowany w kolorze czarnym, klip oraz szeroki pierścień metalowe w kolorze srebrnym, wkład czarny lub niebieski, znakowanie laserowe na górnej części korpusu, etui skórzane - wg wizualizacji.


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
30.19.21.30-1, 30.19.21.13-9, 22.46.20.00-6, 79.34.22.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03.01.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
13.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grzegorz Majewski Przedsiębiorstwo GM GADGETS, {Dane ukryte}, 10-429 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 24590,16 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    23637,50


  • Oferta z najniższą ceną:
    23637,50
    / Oferta z najwyższą ceną:
    45676,80


  • Waluta:
    PLN.

Adres: Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz
woj. małopolskie
Dane kontaktowe: email: bziecina@nowosadecki.pl, mzelasko@nowosadecki.pl
tel: +48 18 41 41 600
fax: +48 18 41 41 700
Termin składania wniosków lub ofert:
2010-12-16
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 35179920100
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2010-12-07
Rodzaj zamówienia: dostawy
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 21 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1
Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia: www.starostwo.nowy-sacz.pl
Informacja dostępna pod: Starostwo Powiatowe w Nowym Sączu Wydział Administracyjny, Stanowisko ds. Zamówień Publicznych, pok. 320 ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
22462000-6 Materiały reklamowe
30192123-9 Długopisy z końcówką z włókna
30192130-1 Ołówki
79342200-5 Usługi w zakresie promocji
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
AD II 3421/36/10 Zamówienie na wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych z nadrukiem logo/herbu powiatu nowosądeckiego (torby papierowe, ołówki, maskotki woolly, breloki odblaskowe, smycze, długopisy) Grzegorz Majewski Przedsiębiorstwo GM GADGETS
Olsztyn
2011-01-05 23 637,00