Warszawa: Dostawa gadżetów reklamowych z uwzględnieniem nadruków wg opracowanych przez Zamawiającego projektów graficznych dla potrzeb Muzeum Fryderyka Chopina, mieszczącego się w Zamku Ostrogskich przy ul. Okólnik 1 w Warszawie


Numer ogłoszenia: 18309 - 2011; data zamieszczenia: 14.01.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Narodowy Instytut Fryderyka Chopina , ul. Tamka 43, 00-355 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 44 16 100, faks 22 44 16 112.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.nifc.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa gadżetów reklamowych z uwzględnieniem nadruków wg opracowanych przez Zamawiającego projektów graficznych dla potrzeb Muzeum Fryderyka Chopina, mieszczącego się w Zamku Ostrogskich przy ul. Okólnik 1 w Warszawie.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
dostawy.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa gadżetów reklamowych (koszulek, kubków, długopisów, toreb, teczek) z uwzględnieniem nadruków wg opracowanych przez Zamawiającego projektów graficznych gadżetów reklamowych - dla potrzeb Muzeum Fryderyka Chopina, mieszczącego się w Zamku Ostrogskich przy ul. Okólnik 1 w Warszawie.


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
22.46.20.00-6.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w dniach: 25.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.2) ZALICZKI


  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że odpowiednie doświadczenie i wiedzę niezbędne do realizacji przedmiotowego zamówienia posiadają Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum dwa zamówienia (w tym jedno o wartości nie mniejszej niż 30 tys. zł netto) odpowiadające przedmiotowi niniejszego zamówienia. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą wykazu dostaw (zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 4 do SIWZ) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawa została wykonana należycie (np. referencje, bezusterkowy protokół odbioru). W wykazie należy umieścić wyłącznie realizacje potwierdzone w/w dokumentami


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wg załącznika nr 1 do SIWZ) wraz z załącznikiem nr 1A - wizualizacja projektów gadżetów reklamowych; b) Formularz oferty - wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
nie


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.nifc.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Narodowy Instytut Fryderyka Chopina Zespół Zamówień Publicznych ul. Tamka 43, 00-355 Warszawa.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
24.01.2011 godzina 11:00, miejsce: Narodowy Instytut Fryderyka Chopina ul. Tamka 43 w Warszawie wejście od strony ul. Tamka - do Zespołu Zamówień Publicznych (piętro 5) - pok. 7.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Umowa o dofinansowanie przedsięwzięcia nr POIS.11.01.00-00-054/09-00 w ramach działania 11.1 - Ochrona i zachowanie dziedzictwa kulturowego o znaczeniu ponadregionalnym priorytetu XI - Kultura i dziedzictwo kulturowe Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013.


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie


Warszawa: Dostawa gadżetów reklamowych z uwzględnieniem nadruków wg opracowanych przez Zamawiającego projektów graficznych dla potrzeb Muzeum Fryderyka Chopina, mieszczącego się w Zamku Ostrogskich przy ul. Okólnik 1 w Warszawie


Numer ogłoszenia: 64579 - 2011; data zamieszczenia: 24.02.2011

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 18309 - 2011r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Narodowy Instytut Fryderyka Chopina, ul. Tamka 43, 00-355 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 44 16 100, faks 22 44 16 112.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa gadżetów reklamowych z uwzględnieniem nadruków wg opracowanych przez Zamawiającego projektów graficznych dla potrzeb Muzeum Fryderyka Chopina, mieszczącego się w Zamku Ostrogskich przy ul. Okólnik 1 w Warszawie.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Dostawa gadżetów reklamowych (koszulek, kubków, długopisów, toreb, teczek) z uwzględnieniem nadruków wg opracowanych przez Zamawiającego projektów graficznych gadżetów reklamowych - dla potrzeb Muzeum Fryderyka Chopina, mieszczącego się w Zamku Ostrogskich przy ul. Okólnik 1 w Warszawie.


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
22.46.20.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Umowa o dofinansowanie przedsięwzięcia nr POIS.11.01.00-00-054/09-00 w ramach działania 11.1 - Ochrona i zachowanie dziedzictwa kulturowego o znaczeniu ponadregionalnym priorytetu XI - Kultura i dziedzictwo kulturowe Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14.02.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
4.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Reklamowa Cieślik STUDIO L Sp. J., {Dane ukryte}, 31-980 Kraków, kraj/woj. małopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 50000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    74784,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    74784,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    75645,00


  • Waluta:
    PLN.

Adres: ul. Tamka 43, 00355 Warszawa
woj. mazowieckie
Dane kontaktowe: email: zamowienia@nifc.pl
tel: 22 44 16 100
fax: 22 44 16 112
Termin składania wniosków lub ofert:
2011-01-23
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 1830920110
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2011-01-13
Rodzaj zamówienia: dostawy
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 25 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1
Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia: www.nifc.pl
Informacja dostępna pod: Narodowy Instytut Fryderyka Chopina Zespół Zamówień Publicznych ul. Tamka 43, 00-355 Warszawa
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
22462000-6 Materiały reklamowe
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Dostawa gadżetów reklamowych z uwzględnieniem nadruków wg opracowanych przez Zamawiającego projektów graficznych dla potrzeb Muzeum Fryderyka Chopina, mieszczącego się w Zamku Ostrogskich przy ul. Okólnik 1 w Warszawie Agencja Reklamowa Cieślik STUDIO L Sp. J.
Kraków
2011-02-24 74 784,00