Uniejów: Na bieżące utrzymanie dróg gruntowych na terenie Gminy Uniejów


Numer ogłoszenia: 61311 - 2015; data zamieszczenia: 29.04.2015

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Termy Uniejów Sp. z o. o. w Uniejowie , ul. Polna 37, 99-210 Uniejów, woj. łódzkie, tel. 0-63 2888071, faks 0-63 2888071.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.termyuniejow.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Na bieżące utrzymanie dróg gruntowych na terenie Gminy Uniejów.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
roboty budowlane.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Bieżące utrzymanie dróg gruntowych, składające się z niżej wymienionych elementów: a) profilowanie dróg równiarką 200 km, b) destrukt wraz z dowozem i wbudowaniem 500 ton, c) żwir z dowozem i wbudowaniem 1500 ton, d) żużel z dowozem i wbudowaniem 4500 ton e) uzupełnienie ubytków dróg gruntowych kruszywem betonowym - gruzem (materiał Zamawiającego) 100 ton, f) tłuczeń /podkład kolejowy/ (materiał Zamawiającego) dowóz i wbudowanie 200 ton 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup materiału wraz z załadunkiem, a następnie transport na wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego miejsca gminnych dróg żwirowych i żwirowo - gruntowych z wyładunkiem, plantowaniem i równaniem nawierzchni tych dróg oraz zebranie i wywóz kamieni, celem poprawienia jakości dróg na terenie gminy. 2. Wyładunek polegał będzie na miejscowym ułożeniu warstwy materiału wbudowywanego, zasypaniu dziur, wyrw i nierówności występujących w drogach z równoczesnym plantowaniem - wyrównaniem oraz zbieraniem kamieni z naprawianych odcinków dróg. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyłącznego regulowania zakresu roboty z uwzględnieniem każdorazowo warunków dostawy materiału. 4. Przewidywane mechaniczne profilowanie i równanie nawierzchni dróg żwirowych i żwirowo - gruntowych o długości około 200 km przy średniej szerokości drogi 4 m. 5. W zakresie uzupełnienia i profilowania poboczy zamówienie obejmuje wykonanie prac przygotowawczych, równomierne uzupełnienie zaniżonego pobocza gruntem o optymalnej wilgotności przy pomocy równiarki samojezdnej do uzyskania wymaganego spadku poprzecznego, zagęszczenie uzupełnianego pobocza do uzyskania żądanego wskaźnika zagęszczenia. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 1. Wykonawca nie może powierzyć powyższych zadań osobom lub podmiotom trzecim bez wiedzy Zamawiającego 2. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia stałego nadzoru nad osobami, które będą wykonywać roboty w ramach realizacji zadania. Wykonawca odpowiada za jakość realizowanych robót budowlanych. 3. Wykonawca będzie wykonywał roboty stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia działając zgodnie z przepisami obowiązującego prawa, w tym w szczególności przepisów bhp, ppoż. oraz przepisów porządkowych. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe wypadki naruszenia przepisów przez osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu umowy. 4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną za straty w mieniu, które powstały w wyniku nienależytego wykonywania obowiązków określonych w niniejszej specyfikacji. 5. Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą mogą wprowadzić dodatkowe obowiązki wynikające z bieżących potrzeb. 6. Wykonawca jest odpowiedzialny za wysoką jakość, należytą staranność, a także za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia. 7. Wykonawcę obowiązuje pełna dyspozycyjność w sprawach pilnych. 8. Zaleca się w celu uzyskania wszelkich informacji potrzebnych do przygotowania oferty, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej. Termin dokonania wizji należy ustalić telefonicznie z Zamawiającym. 9. Wykonawca będzie realizował przedmiot umowy za pomocą własnego sprzętu, osób oraz środków niezbędnych do osiągnięcia właściwej realizacji zadania. 10. Wykonawca powinien zapewnić, że dostarczone materiały będą wysokiej jakości. 11. Oferowane produkty winny odpowiadać normom i standardom określonym w odpowiednich przepisach prawnych w tym dotyczących materiałów dopuszczonych do stosowania w budownictwie. 12. Zaleca się oferentom szczegółowe zapoznanie się z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zdobycie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenie i zweryfikowanie udostępnionych przez Zamawiającego informacji oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach i/lub przeoczeniach..


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.23.32.20-7.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 7.000,00zł 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, ze zm.). 4. Wadium wnoszone w formach wskazanych w art. VIII ust.3 lit. b - e należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału na sekretariacie w kopercie oznaczonej w sposób następujący: Wadium na zadanie pn.: Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Uniejów 5. Dokumenty, o których mowa w punkcie art. 24 ust.3 lit. b - e muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Oferta, która nie będzie zabezpieczona na całkowity okres związania ofertą (30 dni od ostatecznego terminu składania ofert) dopuszczalną formą wadium nie będzie rozpatrywana, a wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Z treści gwarancji musi wynikać bezwarunkowe, na pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr rach.: 06 9263 0000 2000 2705 2002 0001; BS Poddębice O/Uniejów podając w tytule przelewu: Wadium na zadanie pn.: Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Uniejów 7. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina uznania ww. konta Zamawiającego kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert. 8. Okoliczności zwrotu wadium i jego przepadku określa ustawa Pzp.


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu. Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 (jednej) realizacji odpowiadającej swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 30.000,00 zł brutto, (z podaniem rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów określających że roboty zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;)


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu. Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu. Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu. Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;


III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę, Oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków z art. 22 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych, Oświadczenia i dokumenty w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust 1 Prawa Zamówień Publicznych, Zgodnie z art. 26 ust. 2d ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca wraz z ofertą składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin realizacji zadania - Etap I - 10


IV.3) ZMIANA UMOWY


przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy na zamówienie publiczne będące przedmiotem niniejszego postępowania, ujęte zostały w załączniku do niniejszej SIWZ - wzór umowy. 2.W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 3.W przypadku, o którym mowa w ust. 2 Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 4.Cesje zobowiązań wynikających z realizacji niniejszej umowy nie mogą być przekazywane przez Wykonawcę na osoby trzecie bez zgody Zamawiającego, wyrażonej w formie pisemnej - aneksu do umowy pod rygorem nieważności. 5.Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 144 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 6.W sprawach nieuregulowanych niniejszą Umową zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego i Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 7.Nieważność lub nieskuteczność któregokolwiek z postanowień Umowy nie wpływa na ważność i skuteczność pozostałych jej postanowień. Strony będą dążyły do zastąpienia nieważnego lub nieskutecznego postanowienia przez ważne i skuteczne postanowienie, które osiągnie w sposób jak najbardziej zbliżony taki sam lub podobny cel finansowy i gospodarczy. 8.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty (w części dotyczącej przedmiotu umowy, terminów oraz wynagrodzenia), na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zajdzie którykolwiek z niżej wymienionych warunków: 1.zajdzie konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek działania siły wyższej; 2.zostanie stwierdzona konieczność zaniechania wykonania zakresu robót, powodująca zmniejszenie przedmiotu umowy i wynagrodzenia o kwotę stanowiącą równoważność zaniechanych robót i dostaw, zmiany uwarunkowań prawnych i formalnych realizacji Kontraktu, spowodowanych działaniem osób trzecich, 3.wprowadzenia rozwiązań zamiennych, które nie wykraczają poza zdefiniowany przedmiot zamówienia i nie są traktowane jako zamówienie dodatkowe lub uzupełniające, 4.zmiany wynagrodzenia wykonawcy (ceny) o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek podatku VAT obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy. 9.Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian do niniejszej umowy, spowodowanych okolicznościami niezależnymi i niezawinionymi przez strony: 1.zmiany ilości wymaganej ilości dostawy lub długości drogi, na której zrealizowana ma być robota 2.zmiany rodzaju materiału pod warunkiem zaoferowania materiałów równoważnych, o nie gorszych parametrach technicznych od dotychczas dostarczanych materiałów, przy jednoczesnym zachowaniu dotychczasowych lub niższych cen jednostkowych 10.Za okoliczności siły wyższej uznaje się między innymi: pożar, powódź, huragan, eksplozję, awarie energetyczne, wojnę, operacje wojskowe, rozruchy, niepokoje społeczne, ograniczenia i zakazy wydane przez organy administracji publicznej, a także inne nadzwyczajne zjawiska losowe i przyrodnicze, wszystkie z nich powstające poza kontrolą Stron, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a jeżeli możliwe były do przewidzenia nie można było im zapobiec. 11.Zaistnienie siły wyższej powinno być udokumentowane przez Stronę powołującą się na nią.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://www.uniejow.bip.net.pl/?c=308

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Termy Uniejów ul. Polna 37, 99-210 Uniejów.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
14.05.2015 godzina 09:40, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Termy Uniejów ul. Polna 37, 99-210 Uniejów.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie


Numer ogłoszenia: 61525 - 2015; data zamieszczenia: 30.04.2015


OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA


Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.


Informacje o zmienianym ogłoszeniu:
61311 - 2015 data 29.04.2015 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Termy Uniejów Sp. z o. o. w Uniejowie, ul. Polna 37, 99-210 Uniejów, woj. łódzkie, tel. 0-63 2888071, fax. 0-63 2888071.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU


II.1) Tekst, który należy zmienić:


  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
    IV.4.4).

  • W ogłoszeniu jest:
    Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2015 godzina 09:40, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Termy Uniejów ul. Polna 37, 99-210 Uniejów..

  • W ogłoszeniu powinno być:
    Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2015 godzina 09:40, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Termy Uniejów ul. Polna 37, 99-210 Uniejów..


Uniejów: przetarg nieograniczony na: Bieżące utrzymanie dróg gruntowych na terenie Gminy Uniejów.


Numer ogłoszenia: 82227 - 2015; data zamieszczenia: 05.06.2015

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 61311 - 2015r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Termy Uniejów Sp. z o. o. w Uniejowie, ul. Polna 37, 99-210 Uniejów, woj. łódzkie, tel. 0-63 2888071, faks 0-63 2888071.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
przetarg nieograniczony na: Bieżące utrzymanie dróg gruntowych na terenie Gminy Uniejów..


II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Bieżące utrzymanie dróg gruntowych, składające się z niżej wymienionych elementów: a) profilowanie dróg równiarką 200 km, b) destrukt wraz z dowozem i wbudowaniem 500 ton, c) żwir z dowozem i wbudowaniem 1500 ton, d) żużel z dowozem i wbudowaniem 4500 ton e) uzupełnienie ubytków dróg gruntowych kruszywem betonowym - gruzem (materiał Zamawiającego) 100 ton, f) tłuczeń /podkład kolejowy/ (materiał Zamawiającego) dowóz i wbudowanie 200 ton 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup materiału wraz z załadunkiem, a następnie transport na wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego miejsca gminnych dróg żwirowych i żwirowo - gruntowych z wyładunkiem, plantowaniem i równaniem nawierzchni tych dróg oraz zebranie i wywóz kamieni, celem poprawienia jakości dróg na terenie gminy. 2. Wyładunek polegał będzie na miejscowym ułożeniu warstwy materiału wbudowywanego, zasypaniu dziur, wyrw i nierówności występujących w drogach z równoczesnym plantowaniem - wyrównaniem oraz zbieraniem kamieni z naprawianych odcinków dróg. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyłącznego regulowania zakresu roboty z uwzględnieniem każdorazowo warunków dostawy materiału. 4. Przewidywane mechaniczne profilowanie i równanie nawierzchni dróg żwirowych i żwirowo - gruntowych o długości około 200 km przy średniej szerokości drogi 4 m. 5. W zakresie uzupełnienia i profilowania poboczy zamówienie obejmuje wykonanie prac przygotowawczych, równomierne uzupełnienie zaniżonego pobocza gruntem o optymalnej wilgotności przy pomocy równiarki samojezdnej do uzyskania wymaganego spadku poprzecznego, zagęszczenie uzupełnianego pobocza do uzyskania żądanego wskaźnika zagęszczenia. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 1. Wykonawca nie może powierzyć powyższych zadań osobom lub podmiotom trzecim bez wiedzy Zamawiającego 2. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia stałego nadzoru nad osobami, które będą wykonywać roboty w ramach realizacji zadania. Wykonawca odpowiada za jakość realizowanych robót budowlanych. 3. Wykonawca będzie wykonywał roboty stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia działając zgodnie z przepisami obowiązującego prawa, w tym w szczególności przepisów bhp, ppoż. oraz przepisów porządkowych. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe wypadki naruszenia przepisów przez osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu umowy. 4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną za straty w mieniu, które powstały w wyniku nienależytego wykonywania obowiązków określonych w niniejszej specyfikacji. 5. Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą mogą wprowadzić dodatkowe obowiązki wynikające z bieżących potrzeb. 6. Wykonawca jest odpowiedzialny za wysoką jakość, należytą staranność, a także za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia. 7. Wykonawcę obowiązuje pełna dyspozycyjność w sprawach pilnych. 8. Zaleca się w celu uzyskania wszelkich informacji potrzebnych do przygotowania oferty, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej. Termin dokonania wizji należy ustalić telefonicznie z Zamawiającym. 9. Wykonawca będzie realizował przedmiot umowy za pomocą własnego sprzętu, osób oraz środków niezbędnych do osiągnięcia właściwej realizacji zadania. 10. Wykonawca powinien zapewnić, że dostarczone materiały będą wysokiej jakości..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.23.32.20-7.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


Część NR:
1   


Nazwa:
Bieżące utrzymanie dróg gruntowych na terenie gminy Uniejów


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25.05.2015.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe EKOINŻBUD Piotr Peraj, {Dane ukryte}, 99-210 Uniejów, kraj/woj. łódzkie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 236750,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    393108,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    393108,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    399873,00


  • Waluta:
    PLN.

Adres: ul. Polna 37, 99-210 Uniejów
woj. łódzkie
Dane kontaktowe: email: termy@uniejow.pl
tel: 0-63 2888071
fax: 0-63 2888071
Termin składania wniosków lub ofert:
2015-05-13
Dane postępowania

ID postępowania BZP/TED: 6131120150
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2015-04-28
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 200 dni
Wadium: 1 ZŁ
Szacowana wartość* 33 PLN  -  50 PLN
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1
Kryterium ceny: 90%
WWW ogłoszenia: www.termyuniejow.pl
Informacja dostępna pod: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Termy Uniejów ul. Polna 37, 99-210 Uniejów
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Bieżące utrzymanie dróg gruntowych na terenie gminy Uniejów Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe EKOINŻBUD Piotr Peraj
Uniejów
2015-06-05 393 108,00