Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu , ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz projektów zmian decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu wraz z analizami urbanistycznymi
Opis przedmiotu przetargu: 1. Zakres zamówienia obejmuje: Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz projektów zmian decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu wraz z analizami urbanistycznymi 2.Zamawiający zastrzega, że w/w ilości usług/dostaw, są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. 3. Podane ilości są ilościami szacunkowymi. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w przypadku zamówienia mniejszej ilości usług. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości poszczególnych usług maksymalnie do 35 % w przypadku nie wpłynięcia do Zamawiającego szacowanej ilości wniosków. 4. Warunki przygotowania decyzji: 1. Wykonanie maksymalnie do 105 szt. kompletów dokumentów dla nieruchomości położnych w Gminie Pruchnik w tym: 1.1. opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy - do 87 szt. 1.2. opracowanie projektów decyzji ustalających lokalizację inwestycji celu publicznego - do 15 szt. 1.3. opracowanie projektów zmian powyższych decyzji do 3 szt. 1.4. zamawiający zastrzega, że w/w ilości usług, stanowią ilość szacunkową, służącą do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. 1.5. podane ilości są ilościami maksymalnymi. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w przypadku zamówienia mniejszej ilości usług. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości poszczególnych usług maksymalnie do 35 % w przypadku nie wpłynięcia do Zamawiającego szacowanej ilości wniosków. 2. Na pojedynczy projekt decyzji składa się: 2.1. analiza funkcji oraz cech zabudowy i zagospodarowania terenu egz 3, 2.2. treść decyzji wraz z uzasadnieniem i wynikami analizy funkcji oraz cech zabudowy i zagospodarowania terenu egz 3, 2.3. mapa - załącznik graficzny do decyzji z metryką decyzji i niezbędnymi oznaczeniami oraz legendą oraz załącznik graficzny do analizy z metryką i niezbędnymi oznaczeniami oraz legendą egz 3. 3. Wykonawca ma obowiązek gromadzić we własnym zakresie informacje niezbędne do prawidłowego wykonania projektu decyzji, w tym między innymi: dokonanie wizji w terenie pod kątem zgodności inwestycji z przepisami o ochronie przyrody, o ochronie środowiska oraz przepisami o ochronie gruntów rolnych i leśnych. 4. Projekty decyzji opracowywane będą w sposób zgodny z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie sposobu ustalania wymagań dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164 poz. 1588). 5. Czas na przekazanie projektu decyzji od dnia doręczenia dokumentacji. 5.1. - 14 dni dla decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i zagospodarowania terenu, 5.2. - 7 dni dla decyzji ustalających lokalizację inwestycji celu publicznego, 5.3. - 7 dni dla zmian decyzji ustalających lokalizację inwestycji celu publicznego 5.4. -7 dni dla zmian decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i zagospodarowania terenu 6. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu projektu decyzji zawierającego część tekstową i graficzną wraz z wynikami przeprowadzonej analizy urbanistycznej w formie drukowanej oraz w formie elektronicznej - na płycie CD.
Pruchnik: Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu , ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz projektów zmian decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu wraz z analizami urbanistycznymi
Numer ogłoszenia: 65746 - 2014; data zamieszczenia: 25.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Pruchnik , ul. Rynek 1/1, 37-560 Pruchnik, woj. podkarpackie, tel. 16 6236113, faks 16 6236130.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.pruchnik.bip.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu , ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz projektów zmian decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu wraz z analizami urbanistycznymi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zakres zamówienia obejmuje: Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz projektów zmian decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu wraz z analizami urbanistycznymi 2.Zamawiający zastrzega, że w/w ilości usług/dostaw, są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. 3. Podane ilości są ilościami szacunkowymi. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w przypadku zamówienia mniejszej ilości usług. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości poszczególnych usług maksymalnie do 35 % w przypadku nie wpłynięcia do Zamawiającego szacowanej ilości wniosków. 4. Warunki przygotowania decyzji: 1. Wykonanie maksymalnie do 105 szt. kompletów dokumentów dla nieruchomości położnych w Gminie Pruchnik w tym: 1.1. opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy - do 87 szt. 1.2. opracowanie projektów decyzji ustalających lokalizację inwestycji celu publicznego - do 15 szt. 1.3. opracowanie projektów zmian powyższych decyzji do 3 szt. 1.4. zamawiający zastrzega, że w/w ilości usług, stanowią ilość szacunkową, służącą do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. 1.5. podane ilości są ilościami maksymalnymi. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w przypadku zamówienia mniejszej ilości usług. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości poszczególnych usług maksymalnie do 35 % w przypadku nie wpłynięcia do Zamawiającego szacowanej ilości wniosków. 2. Na pojedynczy projekt decyzji składa się: 2.1. analiza funkcji oraz cech zabudowy i zagospodarowania terenu egz 3, 2.2. treść decyzji wraz z uzasadnieniem i wynikami analizy funkcji oraz cech zabudowy i zagospodarowania terenu egz 3, 2.3. mapa - załącznik graficzny do decyzji z metryką decyzji i niezbędnymi oznaczeniami oraz legendą oraz załącznik graficzny do analizy z metryką i niezbędnymi oznaczeniami oraz legendą egz 3. 3. Wykonawca ma obowiązek gromadzić we własnym zakresie informacje niezbędne do prawidłowego wykonania projektu decyzji, w tym między innymi: dokonanie wizji w terenie pod kątem zgodności inwestycji z przepisami o ochronie przyrody, o ochronie środowiska oraz przepisami o ochronie gruntów rolnych i leśnych. 4. Projekty decyzji opracowywane będą w sposób zgodny z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie sposobu ustalania wymagań dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164 poz. 1588). 5. Czas na przekazanie projektu decyzji od dnia doręczenia dokumentacji. 5.1. - 14 dni dla decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i zagospodarowania terenu, 5.2. - 7 dni dla decyzji ustalających lokalizację inwestycji celu publicznego, 5.3. - 7 dni dla zmian decyzji ustalających lokalizację inwestycji celu publicznego 5.4. -7 dni dla zmian decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i zagospodarowania terenu 6. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu projektu decyzji zawierającego część tekstową i graficzną wraz z wynikami przeprowadzonej analizy urbanistycznej w formie drukowanej oraz w formie elektronicznej - na płycie CD..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
71.41.00.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 27.02.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku, w tym zakresie i uzna warunek, za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 (zał. nr2 do siwz) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku, w tym zakresie i uzna warunek, za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 (zał. nr2 do siwz) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku, w tym zakresie i uzna warunek, za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 (zał. nr2 do siwz) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku, w tym zakresie i uzna warunek, za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 (zał. nr2 do siwz) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku, w tym zakresie i uzna warunek, za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 (zał. nr2 do siwz) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) Ofertę cenową - zgodnie z Rozdziałem I pkt. 3 siwz, w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) Odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt. 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt. 1 siwz) 3) Oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz pkt. 8 wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, chyba, że wystąpią okoliczności, które przemawiają za koniecznością zmiany postanowień umowy tj.: 1. działanie siły wyższej; 2. wystąpienie zmiany wykonawcy w przypadkach sukcesji generalnej następującej w wyniku dozwolonego przekształcenia podmiotu lub dziedziczenia oraz w przypadkach szczególnej sukcesji z mocy prawa (np. łączenie, dzielenie, przekształcenie spółek); 3. wystąpienie konieczności zamiany podwykonawcy, powierzenia wykonania części zakresu umowy podwykonawcy lub zmiany zakresu wykonania części zamówienia przez podwykonawcę; 4. ustawowa zmiana stawki podatku VAT. 5. Skrócenia realizacji umowy w przypadku wyczerpania kwoty określonej w § 2 pkt1. Powyższe okoliczności stanowią warunki zmiany umowy, o których mowa w art. 144 ust. 1 PZP w przypadku wystąpienia takiej okoliczności. 6. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. Podpisanie aneksu do umowy powinno być poprzedzone sporządzeniem protokołu konieczności zawierającego min. istotne okoliczności potwierdzające konieczność zawarcia aneksu oraz przedstawienie ewentualnych zmian w wynagrodzeniu umownym. 7. Umowa podlega unieważnieniu w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w art. 140 i 146 PZP. 8. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b PZP, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.pruchnik.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w Pruchniku, 37-560 Pruchnik, ul Rynek 1, pok. nr 30.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
06.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego w Pruchniku, 37-560 Pruchnik, ul Rynek 1, pok. nr 21.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
Pruchnik: Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu , ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz projektów zmian decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu wraz z analizami urbanistycznymi.
Numer ogłoszenia: 67149 - 2014; data zamieszczenia: 28.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 65746 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Pruchnik, ul. Rynek 1/1, 37-560 Pruchnik, woj. podkarpackie, tel. 16 6236113, faks 16 6236130.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu , ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz projektów zmian decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu wraz z analizami urbanistycznymi..
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
. Zakres zamówienia obejmuje: Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz projektów zmian decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu wraz z analizami urbanistycznymi 2.Zamawiający zastrzega, że w/w ilości usług/dostaw, są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. 3. Podane ilości są ilościami szacunkowymi. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w przypadku zamówienia mniejszej ilości usług. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości poszczególnych usług maksymalnie do 35 % w przypadku nie wpłynięcia do Zamawiającego szacowanej ilości wniosków. 4. Warunki przygotowania decyzji: 1. Wykonanie maksymalnie do 105 szt. kompletów dokumentów dla nieruchomości położnych w Gminie Pruchnik w tym: 1.1. opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy - do 87 szt. 1.2. opracowanie projektów decyzji ustalających lokalizację inwestycji celu publicznego - do 15 szt. 1.3. opracowanie projektów zmian powyższych decyzji do 3 szt. 1.4. zamawiający zastrzega, że w/w ilości usług, stanowią ilość szacunkową, służącą do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. 1.5. podane ilości są ilościami maksymalnymi. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w przypadku zamówienia mniejszej ilości usług. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości poszczególnych usług maksymalnie do 35 % w przypadku nie wpłynięcia do Zamawiającego szacowanej ilości wniosków. 2. Na pojedynczy projekt decyzji składa się: 2.1. analiza funkcji oraz cech zabudowy i zagospodarowania terenu egz 3, 2.2. treść decyzji wraz z uzasadnieniem i wynikami analizy funkcji oraz cech zabudowy i zagospodarowania terenu egz 3, 2.3. mapa - załącznik graficzny do decyzji z metryką decyzji i niezbędnymi oznaczeniami oraz legendą oraz załącznik graficzny do analizy z metryką i niezbędnymi oznaczeniami oraz legendą egz 3. 3. Wykonawca ma obowiązek gromadzić we własnym zakresie informacje niezbędne do prawidłowego wykonania projektu decyzji, w tym między innymi: dokonanie wizji w terenie pod kątem zgodności inwestycji z przepisami o ochronie przyrody, o ochronie środowiska oraz przepisami o ochronie gruntów rolnych i leśnych. 4. Projekty decyzji opracowywane będą w sposób zgodny z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie sposobu ustalania wymagań dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164 poz. 1588). 5. Czas na przekazanie projektu decyzji od dnia doręczenia dokumentacji. 5.1. - 14 dni dla decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i zagospodarowania terenu, 5.2. - 7 dni dla decyzji ustalających lokalizację inwestycji celu publicznego, 5.3. - 7 dni dla zmian decyzji ustalających lokalizację inwestycji celu publicznego 5.4. -7 dni dla zmian decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i zagospodarowania terenu 6. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu projektu decyzji zawierającego część tekstową i graficzną wraz z wynikami przeprowadzonej analizy urbanistycznej w formie drukowanej oraz w formie elektronicznej - na płycie CD..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
71.41.00.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Beata Kałamarz - Tworek, {Dane ukryte}, 37-200 Przeworsk, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 24060,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
17295,00
Oferta z najniższą ceną:
17295,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
43604,73
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 6574620140 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2014-02-24 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 358 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 |
Kryterium ceny: | 100% |
WWW ogłoszenia: | www.pruchnik.bip.info.pl |
Informacja dostępna pod: | Urząd Miejski w Pruchniku, 37-560 Pruchnik, ul Rynek 1, pok. nr 30 |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
71410000-5 | Usługi planowania przestrzennego |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu , ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz projektów zmian decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu wraz z analizami urbanistycznymi. | Beata Kałamarz - Tworek Przeworsk | 2014-03-28 | 17 295,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2014-03-28 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 714100005 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 17 295,00 zł Minimalna złożona oferta: 17 295,00 zł Ilość złożonych ofert: 8 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 1 Minimalna złożona oferta: 17 295,00 zł Maksymalna złożona oferta: 43 605,00 zł |