Wynik przetargu

Adres: Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa, woj. mazowieckie
Dane kontaktowe: email: zamowienia@mazovia.pl,
tel: 22 59 79 100,
fax: 22 31 41 670
Dane zamówienia
ID ogłoszenia wyniku: 500030808-N-2017 Data Udzielenia: 2017-09-18
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Kody CPV
18923200-7 Portfele
18930000-7 Worki i torby
18937100-7 Torby do pakowania towarów
22462000-6 Materiały reklamowe
22815000-6 Notatniki
30237220-7 Podkładki pod myszy
35113440-5 Kamizelki odblaskowe
37520000-9 Zabawki
39220000-0 Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
39221120-4 Filiżanki i szklanki
39295200-8 Parasole
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Wartość
"Działalność KSOW PROW 2014-2020 - 2017 rok" RD Group sp. z o.o.
Warszawa
32 135,00
0,17
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2017-09-18
Dotyczy cześci nr:
2
Kody CPV:
18923200
18930000
18937100
22462000
22815000
30237220
35113440
37520000
39220000
39221120
39295200
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
2
Kwota oferty w PLN:
64 270,00 zł
Minimalna złożona oferta:
64 270,00 zł
Ilość złożonych ofert:
2
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
64 270,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
70 971,00 zł
TREŚĆ OGŁOSZENIA
Rozmiar pliku: 27750 KB
Ogłoszenie nr 500030808-N-2017 z dnia 19-09-2017 r.
Województwo Mazowieckie: zaprojektowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z przeznaczeniem na informację i promocję w ramach KSOW PROW 2014-2020

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Działania informacyjno-promocyjne PROW 2014-2020 - 2017 rok"; "Działalność KSOW PROW 2014-2020 - 2017 rok"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 566261

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500012010

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Województwo Mazowieckie, Krajowy numer identyfikacyjny 1552891000000, ul. ul. Jagiellońska  26, 03719   Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 59 79 100, e-mail anna.siennicka@mazovia.pl, faks 22 59 79 043.
Adres strony internetowej (url): www.mazovia.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

zaprojektowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z przeznaczeniem na informację i promocję w ramach KSOW PROW 2014-2020

Numer referencyjny
(jeżeli dotyczy):
RW-D-III.ZP.D.272.37.2017.AR

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamawiający podzielił zamówienie na 2 części: 1) część I Projekt "Działania informacyjno-promocyjne PROW 2014-2020 - 2017 rok": - fartuch kuchenny – 500 szt.; - plecak bawełniany – 600 szt.; 2) część II Projekt "Działalność KSOW PROW 2014-2020 - 2017 rok": - kubek ceramiczny – 500 szt.; - smycz – 500 szt.; - podkładka pod mysz – 500 szt.; - kamizelka odblaskowa dla dorosłych – 250 szt.; - kamizelka odblaskowa dla dzieci – 250 szt.; - osłona na szybę samochodową – 500 szt.; - torba na zakupy – 500 szt.; - notes z USB – 250 szt.; - torba konferencyjna – 250 szt.; - maskotka krówka – 500 szt.; - parasol w etui – 150 szt.; - aluminiowy portfel, ochrona RFID – 500 szt.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:


Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV:
22462000-6


Dodatkowe kody CPV:
39221120-4, 30237220-7, 35113440-5, 22815000-6, 18937100-7, 37520000-9, 39295200-8, 18923200-7, 18930000-7, 39220000-0
SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR:
1   

NAZWA:
"Działania informacyjno-promocyjne PROW 2014-2020 - 2017 rok"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/09/2017

IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
11652.03

Waluta
PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: PPHU RARA, Sandra Budzińska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Źródlana 18
Kod pocztowy: 97-300
Miejscowość: Piotrków Trybunalski
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM


Cena wybranej oferty/wartość umowy
14332.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14332.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 16003.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR:
2   

NAZWA:
"Działalność KSOW PROW 2014-2020 - 2017 rok"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/09/2017

IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
52252.03

Waluta
PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: RD Group sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Krańcowa 9
Kod pocztowy: 02-493
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie

Nazwa wykonawcy: RD Group sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Krańcowa 9
Kod pocztowy: 02-493
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM


Cena wybranej oferty/wartość umowy
64270.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 64270.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 70971.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.