Dąbrowa Górnicza: Wykonanie usług geodezyjno - kartograficznych dla nieruchomości położonych w Dąbrowie Górniczej


Numer ogłoszenia: 34118 - 2013; data zamieszczenia: 24.01.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Dąbrowa Górnicza , ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 32 2956700, faks 32 2625032, 2956700.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    bip.dabrowa-gornicza.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usług geodezyjno - kartograficznych dla nieruchomości położonych w Dąbrowie Górniczej.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami) o wartości zamówienia poniżej 200.000,00 EUR. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące usługi: a) Podział geodezyjny działki wraz z pomiarem aktualizacyjnym elementów terenu niezbędnych do podziału. b) Trwała stabilizacja znaków granicznych po podziale. c) Ustalenie granic działki w celu doprowadzenia do zgodności stanu prawnego nieruchomości ujawnionego w ewidencji gruntów i budynków ze stanem w księgach wieczystych ( w trybie § 37 rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. Dz. U. 2001r. Nr 38, poz. 454). d) Wznowienie znaków granicznych ( art. 39 ustawy z dnia 17 maja 1989r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne Dz. U. 2010 r. Nr 193, poz.1287 z późn. zm.) i okazanie granic działki na gruncie. e) Rozgraniczenie działki. f) Wykonanie dokumentacji geodezyjnej do celów regulacji stanów prawnych (sporządzenie wykazów zmian danych ewidencyjnych do założenia ksiąg wieczystych i doprowadzających do zgodności zapisów w księgach wieczystych z ewidencją gruntów i budynków ). g) Aktualizacja użytków gruntowych działki. h) Sporządzenie mapy do celów prawnych - mapa do ustalenia służebności. i) Aktualizacja mapy zasadniczej. j) Połączenie działek. 2. Warunki realizacji zamówienia: 2. 1. Wykonanie poszczególnej usługi odnośnie pkt. 1. ppkt. a - j przez Wykonawcę nastąpi każdorazowo na podstawie odrębnego zlecenia pisemnego otrzymanego od Zamawiającego, w siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Miejski, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza. 2.2. Wykonawca uzgodni każdorazowo z Zamawiającym pisemnie lub telefonicznie termin przekazania dokumentacji dotyczącej danego zlecenia, o której mowa w pkt. 1. ppkt. a - j. 2.3. Przyjęcie dokumentacji nastąpi na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego podpisanego przez Zamawiającego oraz przez Wykonawcę i tak w przypadku : a) podziału działki - Wykonawca dostarczy projekt podziału danej działki z prawomocną decyzją o podziale zatwierdzającą ten projekt wraz z wykazem zmian gruntowych, który będzie podstawą do ujawnienia podziału w księdze wieczystej. W przypadku podziału działki do zwrotu - Wykonawca dostarczy projekt podziału wraz z wykazem zmian gruntowych, będący podstawą do ujawnienia podziału w księdze wieczystej, b) trwałej stabilizacji znaków granicznych - Wykonawca dostarczy protokół z czynności trwałej stabilizacji znaków granicznych po podziale, c) ustalenia granic działki w trybie § 37 rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków - Wykonawca dostarczy protokół ustalenia przebiegu granic działek do celów ewidencji gruntów z klauzulą przyjęcia do zasobu geodezyjnego, d) wznowienia znaków granicznych i okazania granic działki - Wykonawca dostarczy protokół z czynności wznowienia znaków granicznych, e) rozgraniczenia działki - Wykonawca dostarczy protokół graniczny z klauzulą przyjęcia do zasobu geodezyjnego, f) wykonania dokumentacji geodezyjnej - Wykonawca dostarczy wykaz zmian danych ewidencyjnych. Sporządzenie wykazu obejmuje również badanie ksiąg wieczystych, zbiorów dokumentów, ksiąg hipotecznych i dokumentów własności przez Wykonawcę, g) aktualizacji użytków gruntowych działki - Wykonawca dostarczy wykaz zmian danych ewidencyjnych, który będzie podstawą do ujawnienia w księdze wieczystej, h) ustalenia służebności - Wykonawca dostarczy mapę ( w 5 egz.) z wkreślonym przebiegiem służebności i obliczoną jej powierzchnią (dotyczy jednego rodzaju służebności niezależnie od ilości działek przez które ma ona przebiegać), i) aktualizacji mapy zasadniczej - Wykonawca dostarczy kserokopię fragmentu zaktualizowanej mapy zasadniczej, poświadczoną przez zasób geodezyjny, j) połączenia działek - Wykonawca dostarczy wykaz zmian danych ewidencyjnych, który będzie podstawą do ujawnienia w księdze wieczystej. 2.4. Termin realizacji zlecenia odnośnie pkt. 1. ppkt. a - j zostanie uzgodniony każdorazowo pisemnie między Zamawiającym, a Wykonawcą. 2.5. Wykonawca zobowiązany jest stawić się w siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Miejski, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, na każde żądanie telefoniczne lub pisemne, co najmniej raz w tygodniu. 2.6. Wykonawca nie może odmówić odbioru zlecenia. Odmowa odbioru zlecenia przez Wykonawcę może skutkować rozwiązaniem umowy z przyczyn leżących wyłącznie po stronie Wykonawcy. 2.7. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wykazów zmian danych ewidencyjnych w 2 egzemplarzach. Jeżeli zaistnieje konieczność dostarczenia w większej ilości wykazów - Zleceniodawca uwzględni to w danym zleceniu. 2.8. Okazanie granic nowopowstałych działek przez Wykonawcę nastąpi na każde żądanie Zamawiającego w terminie przez niego określonym w okresie 1 roku od uprawomocnienia się decyzji o podziale. 2.9. Zamówienie wykonywane będzie wg potrzeb Zamawiającego do wysokości maksymalnej nominalnej wartości umowy. 2.10. W przypadku gdyby decyzją organów Gminy lub z innych przyczyn niezależnych od Zamawiającego, nastąpiło obniżenie wysokości posiadanych środków, nie może to stanowić podstawy do rozwiązania umowy przez Wykonawcę z winy Zamawiającego ani żądania kary umownej czy też naprawienia szkody. 3.Informacja o ilości zleconych usług w 2012 r. 3.1. Podział geodezyjny działki wraz z pomiarem aktualizacyjnym elementów terenu niezbędnych do podziału : ilość zleceń w 2012 roku - 14 3.2. Trwała stabilizacja znaków granicznych po podziale : ilość zleceń w 2012 roku - 0 3.3. Pomiar granic działki w celu doprowadzenia do zgodności stanu prawnego nieruchomości ujawnionego w ewidencji gruntów i budynków ze stanem w księgach wieczystych ( w trybie § 37 rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. Dz. U. 2001r. Nr 38, poz. 454) : ilość zleceń w 2012 roku - 1 3.4. Wznowienie znaków granicznych ( art. 39 ustawy z dnia 17 maja 1989r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne Dz. U. 2010 r. Nr 193, poz.1287 z późn. zm.) i okazanie granic działki na gruncie : ilość zleceń w 2012 roku - 0 3.5. Rozgraniczenie działki : ilość zleceń w 2012 roku - 7 3.6. Wykonanie dokumentacji geodezyjnej do celów regulacji stanów prawnych (sporządzenie wykazów zmian danych ewidencyjnych do założenia ksiąg wieczystych i doprowadzających do zgodności zapisów w księgach wieczystych z ewidencją gruntów i budynków ) : ilość zleceń w 2012 roku - 22 3.7. Aktualizacja użytków gruntowych działki : ilość zleceń w 2012 roku - 7 3.8. Wkreślenie na wyrysie z mapy ewidencyjnej przebiegu służebności i obliczenie jej powierzchni : ilość zleceń w 2012 roku - 4 3.9. Aktualizacja mapy zasadniczej : ilość zleceń w 2012 roku - 5 3.10. Połączenie działek : ilość zleceń w 2012 roku - 4 Uwaga: Wykonawcy nie służy roszczenie o wykonanie poszczególnych usług geodezyjno-kartograficznych w ilościach podanych w pkt. 3.


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
tak.


  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 Ustawy. Realizacja zamówień uzupełniających dot. będzie zakresu przewidzianego opisem przedmiotu zamówienia i określonym kodami CPV. Wartość szacunkowa zamówień uzupełniających wyniesie nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
70.00.00.00-1.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium


III.2) ZALICZKI


  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą posiadającą uprawnienia geodezyjne do wykonywania prac geodezyjnych i kartograficznych na podstawie ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010r. Nr 193, poz. 1287 z późn. zm.). Weryfikacja spełniania warunku zostanie przeprowadzona na podstawie przedstawionego wykazu i oświadczenia wg. formuły:spełnia nie spełnia


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty należy załączyć: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania); 2. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); 3. zobowiązanie innych podmiotów, w szczególności pisemne, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, wymagane w przypadku gdy Wykonawca polega na ich zasobach na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, wskazane jest aby obejmowało: a) dane pozwalające na identyfikacje stron b) zakres udostępniania (w zakresie wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia i sytuacji finansowej) oraz jego podstawa (np. umowa przedwstępna przyrzekająca zawarcie umowy o udostępnienie, umowy o podwykonawstwo, o współpracy, porozumienie o delegowaniu pracowników, umowa o świadczenie usług doradczych, know-how i inne umowy nienazwane) c) cel i czas udostępnienia (obejmujący okres realizacji zamówienia).


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie: 1. zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, lub inne okoliczności niezależne od Zamawiającego, w tym takie, których Zamawiający przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć; wystąpienia nietypowych dla klimatu polskiego warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie zamówienia, np. gradobicia, trąby powietrzne, zjawiska niestandardowe w klimacie polskim, 2 w pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności: 2.1.zmiany przepisów prawa istotnych dla postanowień zawartej umowy, 2.2. zmiany stawki podatku VAT tj.: a) w przypadku zwiększenia stawki podatku VAT ceny brutto za wykonanie poszczególnych usług geodezyjno - kartograficznych nie mogą być wyższe niż zadeklarowane w ofercie przez cały okres obowiązywania umowy, b) w przypadku zmniejszenia stawki podatku VAT ceny brutto za wykonanie poszczególnych usług geodezyjno - kartograficznych zostaną odpowiednio pomniejszone w odniesieniu do cen zadeklarowanych w ofercie. Maksymalna nominalna wartość umowy może ulec zmniejszeniu. 3. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych wyżej strony poinformują się natychmiast o ich zaistnieniu. 4. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony. 5. Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne. 6. Pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są w załączniku nr 5 do SIWZ


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.dabrowa-gornicza.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, Wydział Gospodarki Nieruchomościami , pok. nr 230.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
01.02.2013 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, parter, INFORMACJA, stanowisko nr 13.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
1. Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej. 2.Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 8 SIWZ oraz złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 9 SIWZ. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 9.2. SIWZ Wykonawcy składają odrębnie, natomiast dokument wymieniony w pkt 9.1.2 SIWZ Wykonawcy składają łącznie, przy czym oświadczenie wymienione w pkt 9.1.1. SIWZ oraz Formularz ofertowy wymieniony w pkt 9.3.1. SIWZ - winny być podpisane przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawców lub wspólnie (na jednym druku) przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 5. Dodatkowe informacje dotyczące terminu realizacji zamówienia: Termin wykonania zamówienia publicznego Rozpoczęcie realizacji zamówienia: po podpisaniu umowy Zakończenie realizacji zamówienia: 31.12.2013r. lub do wyczerpania maksymalnej nominalnej wartości umowy.


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie


Dąbrowa Górnicza: Wykonanie usług geodezyjno-kartograficznych dla nieruchomości położonych w Dąbrowie Górniczej


Numer ogłoszenia: 64018 - 2013; data zamieszczenia: 15.02.2013

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 34118 - 2013r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 32 2956700, faks 32 2625032, 2956700.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usług geodezyjno-kartograficznych dla nieruchomości położonych w Dąbrowie Górniczej.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami) o wartości zamówienia poniżej 200.000,00 EUR. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące usługi: a) Podział geodezyjny działki wraz z pomiarem aktualizacyjnym elementów terenu niezbędnych do podziału. b) Trwała stabilizacja znaków granicznych po podziale. c) Ustalenie granic działki w celu doprowadzenia do zgodności stanu prawnego nieruchomości ujawnionego w ewidencji gruntów i budynków ze stanem w księgach wieczystych ( w trybie § 37 rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. Dz. U. 2001r. Nr 38, poz. 454). d) Wznowienie znaków granicznych ( art. 39 ustawy z dnia 17 maja 1989r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne Dz. U. 2010 r. Nr 193, poz.1287 z późn. zm.) i okazanie granic działki na gruncie. e) Rozgraniczenie działki. f) Wykonanie dokumentacji geodezyjnej do celów regulacji stanów prawnych (sporządzenie wykazów zmian danych ewidencyjnych do założenia ksiąg wieczystych i doprowadzających do zgodności zapisów w księgach wieczystych z ewidencją gruntów i budynków ). g) Aktualizacja użytków gruntowych działki. h) Sporządzenie mapy do celów prawnych - mapa do ustalenia służebności. i) Aktualizacja mapy zasadniczej. j) Połączenie działek. 2. Warunki realizacji zamówienia: 2. 1. Wykonanie poszczególnej usługi odnośnie pkt. 1. ppkt. a - j przez Wykonawcę nastąpi każdorazowo na podstawie odrębnego zlecenia pisemnego otrzymanego od Zamawiającego, w siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Miejski, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza. 2.2. Wykonawca uzgodni każdorazowo z Zamawiającym pisemnie lub telefonicznie termin przekazania dokumentacji dotyczącej danego zlecenia, o której mowa w pkt. 1. ppkt. a - j. 2.3. Przyjęcie dokumentacji nastąpi na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego podpisanego przez Zamawiającego oraz przez Wykonawcę i tak w przypadku : a) podziału działki - Wykonawca dostarczy projekt podziału danej działki z prawomocną decyzją o podziale zatwierdzającą ten projekt wraz z wykazem zmian gruntowych, który będzie podstawą do ujawnienia podziału w księdze wieczystej. W przypadku podziału działki do zwrotu - Wykonawca dostarczy projekt podziału wraz z wykazem zmian gruntowych, będący podstawą do ujawnienia podziału w księdze wieczystej, b) trwałej stabilizacji znaków granicznych - Wykonawca dostarczy protokół z czynności trwałej stabilizacji znaków granicznych po podziale, c) ustalenia granic działki w trybie § 37 rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków - Wykonawca dostarczy protokół ustalenia przebiegu granic działek do celów ewidencji gruntów z klauzulą przyjęcia do zasobu geodezyjnego, d) wznowienia znaków granicznych i okazania granic działki - Wykonawca dostarczy protokół z czynności wznowienia znaków granicznych, e) rozgraniczenia działki - Wykonawca dostarczy protokół graniczny z klauzulą przyjęcia do zasobu geodezyjnego, f) wykonania dokumentacji geodezyjnej - Wykonawca dostarczy wykaz zmian danych ewidencyjnych. Sporządzenie wykazu obejmuje również badanie ksiąg wieczystych, zbiorów dokumentów, ksiąg hipotecznych i dokumentów własności przez Wykonawcę, g) aktualizacji użytków gruntowych działki - Wykonawca dostarczy wykaz zmian danych ewidencyjnych, który będzie podstawą do ujawnienia w księdze wieczystej, h) ustalenia służebności - Wykonawca dostarczy mapę ( w 5 egz.) z wkreślonym przebiegiem służebności i obliczoną jej powierzchnią (dotyczy jednego rodzaju służebności niezależnie od ilości działek przez które ma ona przebiegać), i) aktualizacji mapy zasadniczej - Wykonawca dostarczy kserokopię fragmentu zaktualizowanej mapy zasadniczej, poświadczoną przez zasób geodezyjny, j) połączenia działek - Wykonawca dostarczy wykaz zmian danych ewidencyjnych, który będzie podstawą do ujawnienia w księdze wieczystej. 2.4. Termin realizacji zlecenia odnośnie pkt. 1. ppkt. a - j zostanie uzgodniony każdorazowo pisemnie między Zamawiającym, a Wykonawcą. 2.5. Wykonawca zobowiązany jest stawić się w siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Miejski, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, na każde żądanie telefoniczne lub pisemne, co najmniej raz w tygodniu. 2.6. Wykonawca nie może odmówić odbioru zlecenia. Odmowa odbioru zlecenia przez Wykonawcę może skutkować rozwiązaniem umowy z przyczyn leżących wyłącznie po stronie Wykonawcy. 2.7. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wykazów zmian danych ewidencyjnych w 2 egzemplarzach. Jeżeli zaistnieje konieczność dostarczenia w większej ilości wykazów - Zleceniodawca uwzględni to w danym zleceniu. 2.8. Okazanie granic nowopowstałych działek przez Wykonawcę nastąpi na każde żądanie Zamawiającego w terminie przez niego określonym w okresie 1 roku od uprawomocnienia się decyzji o podziale. 2.9. Zamówienie wykonywane będzie wg potrzeb Zamawiającego do wysokości maksymalnej nominalnej wartości umowy. 2.10. W przypadku gdyby decyzją organów Gminy lub z innych przyczyn niezależnych od Zamawiającego, nastąpiło obniżenie wysokości posiadanych środków, nie może to stanowić podstawy do rozwiązania umowy przez Wykonawcę z winy Zamawiającego ani żądania kary umownej czy też naprawienia szkody. 3.Informacja o ilości zleconych usług w 2012 r. 3.1. Podział geodezyjny działki wraz z pomiarem aktualizacyjnym elementów terenu niezbędnych do podziału : ilość zleceń w 2012 roku - 14 3.2. Trwała stabilizacja znaków granicznych po podziale : ilość zleceń w 2012 roku - 0 3.3. Pomiar granic działki w celu doprowadzenia do zgodności stanu prawnego nieruchomości ujawnionego w ewidencji gruntów i budynków ze stanem w księgach wieczystych ( w trybie § 37 rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. Dz. U. 2001r. Nr 38, poz. 454) : ilość zleceń w 2012 roku - 1 3.4. Wznowienie znaków granicznych ( art. 39 ustawy z dnia 17 maja 1989r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne Dz. U. 2010 r. Nr 193, poz.1287 z późn. zm.) i okazanie granic działki na gruncie : ilość zleceń w 2012 roku - 0 3.5. Rozgraniczenie działki : ilość zleceń w 2012 roku - 7 3.6. Wykonanie dokumentacji geodezyjnej do celów regulacji stanów prawnych (sporządzenie wykazów zmian danych ewidencyjnych do założenia ksiąg wieczystych i doprowadzających do zgodności zapisów w księgach wieczystych z ewidencją gruntów i budynków ) : ilość zleceń w 2012 roku - 22 3.7. Aktualizacja użytków gruntowych działki : ilość zleceń w 2012 roku - 7 3.8. Wkreślenie na wyrysie z mapy ewidencyjnej przebiegu służebności i obliczenie jej powierzchni : ilość zleceń w 2012 roku - 4 3.9. Aktualizacja mapy zasadniczej : ilość zleceń w 2012 roku - 5 3.10. Połączenie działek : ilość zleceń w 2012 roku - 4 Uwaga: Wykonawcy nie służy roszczenie o wykonanie poszczególnych usług geodezyjno-kartograficznych w ilościach podanych w pkt. 3. Uszczegółowienie sekcji IV.5) dot. szacunkowej wartości zamówienia - podana wartość uwzględnia zamówienie uzupełniające, natomiast podstawowa wartość szacunkowa wynosi 154.471,54 PLN (bez Vat). Uszczegółowienie sekcji IV.6) informacja o cenie wybranej oferty oraz o ofertach z najniższą i najwyższą ceną. Podana cena jest sumą cen netto za wykonanie poszczególnych usług geodezyjno-kartograficznych, natomiast zadanie będzie realizowane gw. potrzeb Zamawiającego. Zamówienie wykonywane będzie po zadeklarowanych przez Wykonawcę cenach do wysokości maksymalnej nominalnej wartości umowy tj. do kwoty 190.000,00 PLN (brutto).


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
70.00.00.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14.02.2013.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
8.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usług Geodezyjno-Kartograficznych s.c. Piotr Mularz, Małgorzata Mularz, {Dane ukryte}, 41-219 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 231707,31 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    5957,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    5957,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    18700,00


  • Waluta:
    PLN.

Adres: ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza
woj. śląskie
Dane kontaktowe: email: zamowienia_publiczne@dabrowa-gornicza.pl
tel: 322 956 700
fax: 32 2625032, 2956700
Termin składania wniosków lub ofert:
2013-01-31
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 3411820130
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2013-01-23
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 333 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: TAK
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1
Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia: bip.dabrowa-gornicza.pl
Informacja dostępna pod: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, Wydział Gospodarki Nieruchomościami , pok. nr 230
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
70000000-1 Usługi w zakresie nieruchomości
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Wykonanie usług geodezyjno-kartograficznych dla nieruchomości położonych w Dąbrowie Górniczej Przedsiębiorstwo Usług Geodezyjno-Kartograficznych s.c. Piotr Mularz, Małgorzata Mularz
Sosnowiec
2013-02-15 5 957,00