Wrocław: Dostawa ulotek, plakatów, broszur oraz naklejek na potrzeby Instytucji Kultury Wrocław 2016.


Numer ogłoszenia: 384536 - 2010; data zamieszczenia: 26.11.2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Wrocław 2016 , Rynek-Ratusz 7/9, 50-101 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 777 87 38, faks 71 777 87 39.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    http://www.wro2016.pl/


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa ulotek, plakatów, broszur oraz naklejek na potrzeby Instytucji Kultury Wrocław 2016..


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
dostawy.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W celu realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do: 1) wykonania czynności składu i przygotowania do druku materiałów promocyjnych; 2) uwzględnienia przy realizacji przedmiotu umowy uwag i zaleceń Zamawiającego; 3) wydrukowania materiałów promocyjnych w technice cyfrowej, zgodnie z następującymi parametrami technicznymi: a) ulotka: - format 1/3 A4, pion; - ilość stron: 3, składane; -gramatura papieru: 200g/m2; - papier kredowy; - kolor; - nakład: 25.000 sztuk (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy sztuk) - wersja w języku polskim oraz 10.000 sztuk (słownie: dziesięć tysięcy sztuk) - wersja w języku angielskim. b) plakat 1: - papier: kreda 170 g; - wielkość: 90x70 cm; - kolor; - nakład: 1.000 sztuk (słownie: jeden tysiąc); c) plakat 2: - papier: kreda 170 g; - wielkość: 90x70 cm; - kolor; - nakład: 1.000 sztuk (słownie: jeden tysiąc) - wersja dwujęzyczna; d) broszura: - 52 strony + okładka; - format A5, szyty po krótkim boku; - papier: środek 110 g, okładka 220 g; - kolor; - nakład: 1.000 sztuk (słownie: jeden tysiąc) - wersja w języku polskim; 700 sztuk (słownie: siedemset sztuk) - wersja w języku angielskim; 300 sztuk (słownie: trzysta sztuk) - wersja w języku hiszpańskim; e) naklejki 1: samoprzylepne; format 5 cm x 8 cm; kolor; nakład: 5.000 sztuk (słownie: pięć tysięcy) - wersja w języku polskim; 5.000 sztuk (słownie: pięć tysięcy) - wersja w języku angielskim; f) naklejki 2; samoprzylepne; format 12 cm x 8 cm; kolor; nakład: 2.000 sztuk (słownie: dwa tysiące) - wersja w języku polskim; 2.000 sztuk (słownie: dwa tysiące) - wersja w języku angielskim. 4) Pozostałe istotne elementy zamówienie zawarte zostały w załączniku nr 6 do SIWZ tj. Wzorze Umowy.


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
22.46.00.00-2.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.2) ZALICZKI


  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy wykażą, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia ich działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizowali co najmniej 2 (dwie) dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, tj. polegającą na dostawie plakatów, broszur, drukowanych materiałów informacyjno promocyjnych, itp. o wartości nie mniejszej niż 30 tyś złotych każda.


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
nie


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://www.wro2016.pl/bip/zamowienia-publiczne/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Wrocław 2016 z siedzibą przy Rynek-Ratusz 7/9 50-101 Wrocław..


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
06.12.2010 godzina 15:00, miejsce: Wrocław 2016 z siedzibą przy Rynek-Ratusz 7/9 50-101 Wrocław..


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie


Wrocław: Dostawa ulotek, plakatów, broszur oraz naklejek na potrzeby Instytucji Kultury Wrocław 2016


Numer ogłoszenia: 370057 - 2010; data zamieszczenia: 23.12.2010

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 384536 - 2010r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Wrocław 2016, Rynek-Ratusz 7/9, 50-101 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 777 87 38, faks 71 777 87 39.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa ulotek, plakatów, broszur oraz naklejek na potrzeby Instytucji Kultury Wrocław 2016.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
W celu realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do: 1) wykonania czynności składu i przygotowania do druku materiałów promocyjnych; 2) uwzględnienia przy realizacji przedmiotu umowy uwag i zaleceń Zamawiającego; 3) wydrukowania materiałów promocyjnych w technice cyfrowej, bądź innej (np. offsetowej) pod warunkiem zachowania parametrów jakościowych zgodnie z następującymi parametrami technicznymi: a) ulotka: format 1/3 A4, pion; ilość stron: 3, składane; gramatura papieru: 200g/m2; papier kredowy; kolor; nakład: 25.000 sztuk (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy sztuk) - wersja w języku polskim oraz 10.000 sztuk (słownie: dziesięć tysięcy sztuk) - wersja w języku angielskim. b) plakat 1: papier: kreda 170 g, matowy; wielkość: 90x70 cm; kolor; nakład: 1.000 sztuk (słownie: jeden tysiąc); c) plakat 2: papier: kreda 170 g; wielkość: 90x70 cm; kolor; nakład: 1.000 sztuk (słownie: jeden tysiąc) - wersja dwujęzyczna (na jednym plakacie dwie wersje językowe); d) broszura: 52 strony + okładka; format A5, szyty po krótkim boku; papier: środek 110 g (papier offsetowy), okładka 220 g (papier kredowy); kolor; oprawa szyta przez środek bez zszywek; nakład: 1.000 sztuk (słownie: jeden tysiąc) - wersja w języku polskim; 700 sztuk (słownie: siedemset sztuk) - wersja w języku angielskim; 300 sztuk (słownie: trzysta sztuk) - wersja w języku hiszpańskim; e) naklejki 1: papier samoprzylepny błysk; format 5 cm x 8 cm; kolor; nakład: 5.000 sztuk (słownie: pięć tysięcy) - wersja w języku polskim; 5.000 sztuk (słownie: pięć tysięcy) - wersja w języku angielskim; f) naklejki 2; papier samoprzylepny błysk; format 12 cm x 8 cm; kolor; nakład: 2.000 sztuk (słownie: dwa tysiące) - wersja w języku polskim; 2.000 sztuk (słownie: dwa tysiące) - wersja w języku angielskim. 4)Pozostałe istotne elementy zamówienie zawarte zostały w Umowie..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
22.46.00.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16.12.2010.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
7.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Drukarnia LEYKO Sp. z o.o., {Dane ukryte}, 30-702 Kraków, kraj/woj. małopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 35000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    16476,10


  • Oferta z najniższą ceną:
    16476,10
    / Oferta z najwyższą ceną:
    59780,00


  • Waluta:
    PLN.

Adres: Rynek-Ratusz 7/9, 50-101 Wrocław
woj. dolnośląskie
Dane kontaktowe: email: kultura@wro2016.pl
tel: 71 777 87 38
fax: 71 777 87 39
Termin składania wniosków lub ofert:
2010-12-05
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 38453620100
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2010-11-25
Rodzaj zamówienia: dostawy
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 14 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1
Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia: http://www.wro2016.pl/
Informacja dostępna pod: Wrocław 2016 z siedzibą przy Rynek-Ratusz 7/9 50-101 Wrocław.
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
22460000-2 Handlowe materiały reklamowe, handlowe katalogi i przewodniki
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Dostawa ulotek, plakatów, broszur oraz naklejek na potrzeby Instytucji Kultury Wrocław 2016 Drukarnia LEYKO Sp. z o.o.
Kraków
2010-12-23 16 476,00