Dąbrowa Górnicza: Zawarcie umowy-zlecenie z doradcą ds. prawnych w ramach projektu Inkubator Społecznej Przedsiębiorczości Województwa Śląskiego.


Numer ogłoszenia: 98100 - 2013; data zamieszczenia: 12.03.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Dąbrowa Górnicza , ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 32 2956700, faks 32 2625032, 2956700.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    bip.dabrowa-gornicza.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zawarcie umowy-zlecenie z doradcą ds. prawnych w ramach projektu Inkubator Społecznej Przedsiębiorczości Województwa Śląskiego..


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) zwanej dalej Ustawą, o wartości zamówienia poniżej 200.000,00 EUR. 2. Biuro Organizacji Pozarządowych prowadzi projekt Inkubator Społecznej Przedsiębiorczości Województwa Śląskiego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu VII Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej Podziałania 7.2.2. Wsparcie ekonomii społecznej, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Inkubator Społecznej Przedsiębiorczości w Dąbrowie Górniczej ma za zadanie zapewnić doradcę ds. prawnych w ramach w/w projektu. 3. Do zadań doradcy należeć będzie udzielanie porad prawnych podmiotom sektora ekonomii społecznej oraz osobom zainteresowanym rozpoczęciem działalności w zakresie ekonomii społecznej lub współpracującym z podmiotami sektora ekonomii społecznej z woj. śląskiego, a w szczególności w zakresie: a. świadczenia pomocy prawnej podmiotom sektora ekonomii społecznej oraz osobom zainteresowanym rozpoczęciem działalności w zakresie ekonomii społecznej lub współpracującym z podmiotami sektora ekonomii społecznej niezbędnej w założeniu i funkcjonowaniu tej kategorii podmiotów, b. doradztwa i porad prawnych związanych ze stosowaniem aktów prawnych dotyczących działalności podmiotów sektora ekonomi społecznej, c. sporządzania opinii prawnych, projektowania umów z zakresu działania podmiotów sektora ekonomii społecznej, prowadzenia szkoleń wewnętrznych dla podmiotów ekonomii społecznej, d. przygotowywania pod względem merytorycznym materiałów dla uczestników. 4. Pomoc prawna świadczona będzie w siedzibie Inkubatora Społecznej Przedsiębiorczości (Al. T. Kościuszki 25, 41-300 Dąbrowa Górnicza) lub w innym miejscu niezbędnym do wykonania zadania na terenie woj. śląskiego w zależności od zapotrzebowania na usługi tego typu zgłaszanego przez podmioty sektora ekonomii społecznej oraz osoby zainteresowane rozpoczęciem działalności w zakresie ekonomii społecznej lub współpracujące z podmiotami sektora ekonomii społecznej, które przekazane zostanie przez pracowników Inkubatora, przy czym Wykonawca zgłasza gotowość do prowadzenia doradztwa i szkoleń w godzinach między 8.00, a 20.00 oraz w soboty w zależności od godzin otwarcia siedziby Inkubatora tj. Miejskiej Biblioteki Publicznej w Dąbrowie Górniczej. Wykonawca zostanie poinformowany o terminie i godzinie doradztwa lub szkolenia min. 3 dni robocze przed świadczeniem usług. Doradztwo może być również prowadzone w formie komunikacji za pomocą poczty elektronicznej. Zgodnie z zapisem pkt. 1.9 wniosku o dofinansowanie projektu Inkubator Społecznej Przedsiębiorczości Województwa Śląskiego obszarem realizacji projektu jest teren województwa śląskiego. Zadanie 3.3 wskazuje ponadto, że doradcy będą świadczyć usługi zarówno w Inkubatorze, jak i bezpośrednio u uczestników projektu. Istotnym jest fakt, że tzw. doradztwo mobilne, tj. u uczestników projektu stanowi ok. 10% doradztwa, co za tym idzie pozostałe 90% stanowi doradztwo bezpośrednio w siedzibie Inkubatora bądź doradztwo za pomocą poczty elektronicznej. 5. W ramach przedmiotowego zadania doradca będzie miał za zadanie przeprowadzić 375 godzin doradztwa w okresie trwania realizacji zadania, przy czym w obecnym roku będzie to liczba 180 godzin, w roku 2014 również 180 godzin, natomiast w roku 2015 będzie to 15 godzin. 6. Pozostałe kwestie dot. przedmiotu zamówienia uregulowane zostały w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ..


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
tak.


  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 Ustawy. Realizacja zamówień uzupełniających dot. będzie zakresu przewidzianego opisem przedmiotu zamówienia i określonym kodami CPV. Wartość szacunkowa zamówień uzupełniających wyniesie nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
79.10.00.00-5.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 28.02.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.


III.2) ZALICZKI


  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 Ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia.


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przez upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał (lub wykonuje) minimum jedną usługę polegającą na świadczeniu pomocy prawnej podmiotom ekonomii społecznej tj.: - fundacja - stowarzyszenie - spółka non profit - spółdzielnia socjalna - spółdzielnia pracy - spółdzielnia osób prawnych - Warsztat Terapii Zajęciowej - Centrum Integracji Społecznej, - Zakład Aktywizacji Zawodowej - Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej lub osobom zainteresowanym rozpoczęciem działalności w zakresie ekonomii społecznej lub współpracującym podmiotami sektora ekonomii społecznej. Uwagi: 1. Jeżeli zakres wskazanych i udokumentowanych, przez Wykonawcę w wykazie, usług jest szerszy niż wymagany przez Zamawiającego, Wykonawca winien w wykazie wskazać zakres i wartość usług odpowiadających zakresowi wymaganemu przez Zamawiającego. 2. Równowartość w złotych zadań rozliczanych w walutach obcych zostanie określona według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym zamieszczone zostało ogłoszenie o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 Ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia.


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe prawnicze oraz doświadczeniem w postaci min. 200 godzin doradztwa prawnego dla podmiotów sektora ekonomii społecznej lub osobom zainteresowanym rozpoczęciem działalności w zakresie ekonomii społecznej lub współpracującym z podmiotami sektora ekonomii społecznej, o których mowa w pkt. 8.1.2. SIWZ.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 Ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia.


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania) wraz z załącznikami, zgodnie z zasadami finansowania w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki : 1.1. oświadczenia o zatrudnieniu w instytucjach uczestniczących w realizacji PO KL, a mianowicie Instytucji Zarządzającej, Instytucji Wdrażającej, Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, Regionalnym Ośrodku EFS, Krajowym Ośrodku EFS, Krajowej Instytucji Wspomagającej - załącznik nr 1 do Formularza ofertowego (wskazana data podpisania) 1.2. oświadczenia o zatrudnieniu w ramach realizacji innych projektów współfinansowanych w ramach NSRO (EFS, EFRR) - załącznik nr 2 do Formularza ofertowego (wskazana data podpisania) 1.3. oświadczenia o braku powiązania osobowego lub kapitałowego z Beneficjentem, czyli Urzędem Miejskim w Dąbrowie Górniczej ) - załącznik nr 3 do Formularza ofertowego (wskazana data podpisania) 2. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); 3. zobowiązanie innych podmiotów, w szczególności pisemne, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, wymagane w przypadku gdy Wykonawca polega na ich zasobach na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy. Wskazane jest, aby zobowiązanie zawierało minimum: 1. dane pozwalające na identyfikacje stron 2. zakres udostępniania (w zakresie wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia i sytuacji finansowej) oraz jego podstawa (np. umowa przedwstępna przyrzekająca zawarcie umowy o udostępnienie, umowy o podwykonawstwo, o współpracy, porozumienie o delegowaniu pracowników, umowa oświadczenie usług doradczych, know-how i inne umowy nienazwane) 3. cel i czas udostępnienia (obejmujący okres realizacji zamówienia). Uwagi: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 9.2.2. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 1. Dokumenty, o którym mowa w pkt. 1 lit. a Uwag, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa pkt. 1 Uwag zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 3. Wymagania pkt. 2 Uwag stosuje się odpowiednio. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 5. Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, na zasobach których na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy polega wykonawca, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 8. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 9. Wykonawca składa oświadczenia i dokumenty przetargowe pod odpowiedzialnością karną wynikającą z art. 297 Kodeksu Karnego. W razie stwierdzenia, że złożone przez Wykonawcę informacje są nieprawdziwe Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 304 k.p.k. - zawiadomi o tym fakcie właściwy organ ścigania. 10. Dokumenty wchodzące w skład oferty, w tym również te przedstawione w formie oryginałów, nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego. 11. Definicje dotyczące grup kapitałowych, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Ustawy: 1. grupa kapitałowa - rozumie się przez to wszystkich przedsiębiorców, którzy są kontrolowani w sposób bezpośredni lub pośredni przez jednego przedsiębiorcę, w tym również przez tego przedsiębiorcę; 2. przedsiębiorca - rozumie się przez to przedsiębiorcę w rozumieniu przepisów o swobodzie działalności gospodarczej, a także: a) osobę fizyczną, osobę prawną, a także jednostkę organizacyjną niemającą osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, organizującą lub świadczącą usługi o charakterze użyteczności publicznej, które nie są działalnością gospodarczą w rozumieniu przepisów o swobodzie działalności gospodarczej, b) osobę fizyczną wykonującą zawód we własnym imieniu i na własny rachunek lub prowadzącą działalność w ramach wykonywania takiego zawodu, c) osobę fizyczną, która posiada kontrolę, w rozumieniu pkt 4, nad co najmniej jednym przedsiębiorcą, choćby nie prowadziła działalności gospodarczej w rozumieniu przepisów o swobodzie działalności gospodarczej, jeżeli podejmuje dalsze działania podlegające kontroli koncentracji, o której mowa w art. 13, d) związek przedsiębiorców w rozumieniu pkt 2 - na potrzeby przepisów dotyczących praktyk ograniczających konkurencję oraz praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów; 3. przejecie kontroli - rozumie się przez to wszelkie formy bezpośredniego lub pośredniego uzyskania przez przedsiębiorcę uprawnień, które osobno albo łącznie, przy uwzględnieniu wszystkich okoliczności prawnych lub faktycznych, umożliwiają wywieranie decydującego wpływu na innego przedsiębiorcę lub przedsiębiorców; uprawnienia takie tworzą w szczególności: a) dysponowanie bezpośrednio lub pośrednio większością głosów na zgromadzeniu wspólników albo na walnym zgromadzeniu, także jako zastawnik albo użytkownik, bądź w zarządzie innego przedsiębiorcy (przedsiębiorcy zależnego), także na podstawie porozumień z innymi osobami, b) uprawnienie do powoływania lub odwoływania większości członków zarządu lub rady nadzorczej innego przedsiębiorcy (przedsiębiorcy zależnego), także na podstawie porozumień z innymi osobami, c) członkowie jego zarządu lub rady nadzorczej stanowią więcej niż połowę członków zarządu innego przedsiębiorcy (przedsiębiorcy zależnego), d) dysponowanie bezpośrednio lub pośrednio większością głosów w spółce osobowej zależnej albo na walnym zgromadzeniu spółdzielni zależnej, także na podstawie porozumień z innymi osobami, e) prawo do całego albo do części mienia innego przedsiębiorcy (przedsiębiorcy zależnego), f) umowa przewidująca zarządzanie innym przedsiębiorcą (przedsiębiorcą zależnym) lub przekazywanie zysku przez takiego przedsiębiorcę; g) dysponowanie bezpośrednio lub pośrednio większością głosów w spółce osobowej zależnej albo na walnym zgromadzeniu spółdzielni zależnej, także na podstawie porozumień z innymi osobami, h) prawo do całego albo do części mienia innego przedsiębiorcy (przedsiębiorcy zależnego), i) umowa przewidująca zarządzanie innym przedsiębiorcą (przedsiębiorcą zależnym) lub przekazywanie zysku przez takiego przedsiębiorcę.


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Doświadczenie w świadczeniu usług pomocy prawnej podmiotom sektora ekonomii społecznej lub osobom zainteresowanym rozpoczęciem działalności w za - 50


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie: 1.1. zmiany terminu wykonania zamówienia, w następujących przypadkach: a/ wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, lub inne okoliczności niezależne od Zamawiającego, w tym takie, których Zamawiający przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć; wystąpienia nietypowych dla klimatu polskiego warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie zamówienia, np. gradobicia, trąby powietrzne, zjawiska niestandardowe w klimacie polskim, b/ zmiany przepisów mających wpływ na treść zawartej umowy, c/ zmiany wytycznych dot. realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w szczególności w zakresie Szczegółowego Opisu Priorytetów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, wytycznych dot. kwalifikalności oraz zasad finansowania. 1.2. W pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć zmiany podatku VAT: a/ w przypadku zwiększenia stawki podatku VAT - wartość wynagrodzenia brutto nie ulegnie zmianie w okresie obowiązywania umowy b/ w przypadku zmniejszenia stawki podatku VAT - wartość wynagrodzenia brutto zostanie pomniejszona z odpowiednim zastosowaniem zmniejszonej stawki podatku VAT. 2. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych wyżej strony poinformują się natychmiast o ich zaistnieniu. 3. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony. 4. Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać 5. Pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są w załączniku nr 7 do SIWZ.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.dabrowa-gornicza.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, Biuro Organizacji Pozarządowych, pok. nr 327, III piętro.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
18.03.2013 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, Biuro Obsługi Interesanta, stanowisko nr 13 (parter).


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
1. Zadanie realizowane w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu VII Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej Podziałania 7.2.2. Wsparcie ekonomii społecznej i współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Zamawiajacy nie wmaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3. Doprecyzowanie sekcji IV.2 ogłoszenia- Kryteria oceny ofert 3.1. Kryteria ocen ofert stanowią : 1. Cena (C)-50 % 2. Doświadczenie w świadczeniu usług pomocy prawnej podmiotom sektora ekonomii społecznej lub osobom zainteresowanym rozpoczęciem działalności w zakresie ekonomii społecznej lub współpracującym z podmiotami sektora ekonomii społecznej -50 % Oferta o najniższej cenie brutto, zdefiniwanej w pkt. 23.1 SIWZ, otrzyma w ramach kryterium cena (C) 100 pkt. Punktacja pozostałych ofert zostanie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku na podstawie proporcji matematycznej w stosunku do najniższej sumy cen jednostkowych brutto zgodnie z poniższym wzorem: Pi ( C ) = C min/Ci x 100 pkt gdzie: Pi (C)- ilość punktów jakie otrzyma oferta i za kryterium Cena; Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert; Ci - cena oferty i . 2. Ocena doświadczenia w świadczeniu pomocy prawnej podmiotom sektora ekonomii społecznej lub osobom zainteresowanym rozpoczęciem działalności w zakresie ekonomii społecznej lub współpracującym z podmiotami sektora ekonomii społeczne zostanie dokonana na podstawie przedstawionych w wykazie i udokumentowanych usług spełniających warunek określony w pkt. 8.1.2. SIWZ . Kryterium niniejsze jest zgodne z art. 5 ust. 1 Ustawy, który w przypadku usług o charakterze niepriorytetowym, a taką usługą są usługi prawnicze, dopuszcza się ustalanie kryteriów oceny ofert na podstawie właściwości Wykonawcy. Wykonawca, który wykaże i udokumentuje należyte wykonanie/wykonywanie największej ilości usług pomocy prawnej podmiotom sektora ekonomii społecznej oraz osobom zainteresowanym rozpoczęciem działalności w zakresie ekonomii społecznej lub współpracującym z podmiotami sektora ekonomii społecznej (ponad 1 usługę potwierdzającą minimalny warunek udziału w postępowaniu) otrzyma maksymalną liczbę pkt. tj. 100. Punktacja ofert Wykonawców zostanie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku na podstawie proporcji matematycznej zgodnie ze wzorem : Pi ( D ) = Di/Dmax x 100 pkt, gdzie: Pi (D) ilość punktów jakie otrzyma oferta i za kryterium Doświadczenie w świadczeniu usług pomocy prawnej podmiotom sektora ekonomii społecznej lub osobom zainteresowanym rozpoczęciem działalności w zakresie ekonomii społecznej lub współpracującym z podmiotami sektora ekonomii społecznej; D max - Najwyższa ilość świadczonych usług pomocy prawnej; Di - Ilość świadczonych usług pomocy prawnej oferty i. 3.3. Całkowitą liczbę punktów przyznanej ofercie będzie stanowiła suma iloczynów ilości punktów jakie oferta uzyskała w danym kryterium i wagi procentowej danego kryterium: P= Pi ( C ) X 50% + Pi ( D ) X 50%. 3.3. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego wygrywa oferta, która otrzyma najwyższą ilość punktów. W przypadku uzyskania przez dwie lub więcej ofert jednakowej ilości punktów wygrywa oferta o niższej cenie brutto. 4. Niezbędne informacje wynikające ze znowelizowanej ustawy Prawo Zamówień Publicznych i przepisów wykonawczych do ustawy: 4.1. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: 4.1.1. oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust.1 ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ (wskazana data podpisania) 4.1.2. wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, z uwzględnieniem wymogu pkt 8.1.2. SIWZ; - załącznik nr 4 do SIWZ (wskazana data podpisania) Uwaga: 1. Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa rady Ministrów z z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane za dowody, o których mowa w pkt. 9.1.2. SIWZ uznaje się: a) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert b) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. 2. W postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczynanych w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie Rozporządzenia jw. tj. do dnia 20.02.2014r. wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa w pkt 1 uwag może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie/wykonywanie usług określone w dotychczas obowiązującym Rozporządzeniu. 3. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt 1 uwag. 4. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa w pkt. 9.1.2. SIWZ budzą wątpliwości zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane, dostawy lub usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu. 4.1.3. wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień z uwzględnieniem wymogu pkt 8.1.4. SIWZ - załącznik nr 5 do SIWZ (wskazana data podpisania). 4.2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 2 pkt 5 Ustawy, Zamawiający żąda od Wykonawcy, a jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, także w odniesieniu do tych podmiotów, następujących dokumentów- z wyłączeniem dokumentu określonego w pkt. 9.2.3. SIWZ: 4.2.1. oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 Ustawy - załącznik nr 6 do SIWZ (wskazana data podpisania); 4.2.2. aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 4.2.3. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 5 Ustawy - załącznik nr 3 do SIWZ (wskazana data podpisania) - oświadczenie wymagane wyłącznie od Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, nie dotyczy innych podmiotów na zasobach których, polega Wykonawca zgodnie z art. 26 ust. 2b Ustawy. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia 5.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 8 niniejszej SIWZ oraz złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 9 SIWZ. 5.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 9.2. SIWZ Wykonawcy składają odrębnie, natomiast dokument wymieniony w pkt 9.1.2 i 9.1.3. SIWZ Wykonawcy składają łącznie, przy czym oświadczenie wymienione w pkt 9.1.1. SIWZ oraz Formularz ofertowy wymieniony w pkt 9.3.1. SIWZ - winny być podpisane przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawców lub wspólnie (na jednym druku) przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Załączniki do Formularza ofertowego - pkt. 9.3.1.1., pkt 9.3.1.2 oraz 9.3.1.3. winne zostać podpisane odrębnie przez każdego z wykonawców . 5.3. Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 6. Dot. sekcji IV.4.4. ogłoszenia- termin składania ofert został określony zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy Pzp..


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie


Dąbrowa Górnicza: Zawarcie umowy-zlecenie z doradcą ds. prawnych w ramach projektu Inkubator Społecznej Przedsiębiorczości Województwa Śląskiego


Numer ogłoszenia: 154722 - 2013; data zamieszczenia: 18.04.2013

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 98100 - 2013r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 32 2956700, faks 32 2625032, 2956700.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zawarcie umowy-zlecenie z doradcą ds. prawnych w ramach projektu Inkubator Społecznej Przedsiębiorczości Województwa Śląskiego.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) zwanej dalej Ustawą, o wartości zamówienia poniżej 200.000,00 EUR. 2. Biuro Organizacji Pozarządowych prowadzi projekt Inkubator Społecznej Przedsiębiorczości Województwa Śląskiego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu VII Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej Podziałania 7.2.2. Wsparcie ekonomii społecznej, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Inkubator Społecznej Przedsiębiorczości w Dąbrowie Górniczej ma za zadanie zapewnić doradcę ds. prawnych w ramach w/w projektu. 3. Do zadań doradcy należeć będzie udzielanie porad prawnych podmiotom sektora ekonomii społecznej oraz osobom zainteresowanym rozpoczęciem działalności w zakresie ekonomii społecznej lub współpracującym z podmiotami sektora ekonomii społecznej z woj. śląskiego, a w szczególności w zakresie: a. świadczenia pomocy prawnej podmiotom sektora ekonomii społecznej oraz osobom zainteresowanym rozpoczęciem działalności w zakresie ekonomii społecznej lub współpracującym z podmiotami sektora ekonomii społecznej niezbędnej w założeniu i funkcjonowaniu tej kategorii podmiotów, b. doradztwa i porad prawnych związanych ze stosowaniem aktów prawnych dotyczących działalności podmiotów sektora ekonomi społecznej, c. sporządzania opinii prawnych, projektowania umów z zakresu działania podmiotów sektora ekonomii społecznej, prowadzenia szkoleń wewnętrznych dla podmiotów ekonomii społecznej, d. przygotowywania pod względem merytorycznym materiałów dla uczestników. 4. Pomoc prawna świadczona będzie w siedzibie Inkubatora Społecznej Przedsiębiorczości (Al. T. Kościuszki 25, 41-300 Dąbrowa Górnicza) lub w innym miejscu niezbędnym do wykonania zadania na terenie woj. śląskiego w zależności od zapotrzebowania na usługi tego typu zgłaszanego przez podmioty sektora ekonomii społecznej oraz osoby zainteresowane rozpoczęciem działalności w zakresie ekonomii społecznej lub współpracujące z podmiotami sektora ekonomii społecznej, które przekazane zostanie przez pracowników Inkubatora, przy czym Wykonawca zgłasza gotowość do prowadzenia doradztwa i szkoleń w godzinach między 8.00, a 20.00 oraz w soboty w zależności od godzin otwarcia siedziby Inkubatora tj. Miejskiej Biblioteki Publicznej w Dąbrowie Górniczej. Wykonawca zostanie poinformowany o terminie i godzinie doradztwa lub szkolenia min. 3 dni robocze przed świadczeniem usług. Doradztwo może być również prowadzone w formie komunikacji za pomocą poczty elektronicznej. Zgodnie z zapisem pkt. 1.9 wniosku o dofinansowanie projektu Inkubator Społecznej Przedsiębiorczości Województwa Śląskiego obszarem realizacji projektu jest teren województwa śląskiego. Zadanie 3.3 wskazuje ponadto, że doradcy będą świadczyć usługi zarówno w Inkubatorze, jak i bezpośrednio u uczestników projektu. Istotnym jest fakt, że tzw. doradztwo mobilne, tj. u uczestników projektu stanowi ok. 10% doradztwa, co za tym idzie pozostałe 90% stanowi doradztwo bezpośrednio w siedzibie Inkubatora bądź doradztwo za pomocą poczty elektronicznej. 5. W ramach przedmiotowego zadania doradca będzie miał za zadanie przeprowadzić 375 godzin doradztwa w okresie trwania realizacji zadania, przy czym w obecnym roku będzie to liczba 180 godzin, w roku 2014 również 180 godzin, natomiast w roku 2015 będzie to 15 godzin. 6. Pozostałe kwestie dot. przedmiotu zamówienia uregulowane zostały w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ. Dot. sekcji IV.3 niniejszego ogłoszenia- 3 oferty zostały wykluczone.


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
79.10.00.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11.04.2013.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
9.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kancelaria Prawa Podatkowego, Doradca Podatkowy dr Agata Błaszczyk, {Dane ukryte}, 40-661 Katowice, kraj/woj. śląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 21341,46 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    21033,54


  • Oferta z najniższą ceną:
    16500,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    112500,00


  • Waluta:
    PLN.

Adres: ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza
woj. śląskie
Dane kontaktowe: email: zamowienia_publiczne@dabrowa-gornicza.pl
tel: 322 956 700
fax: 32 2625032, 2956700
Termin składania wniosków lub ofert:
2013-03-17
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 9810020130
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2013-03-11
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 712 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: TAK
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1
Kryterium ceny: 50%
WWW ogłoszenia: bip.dabrowa-gornicza.pl
Informacja dostępna pod: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, Biuro Organizacji Pozarządowych, pok. nr 327, III piętro
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
79100000-5 Usługi prawnicze
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Zawarcie umowy-zlecenie z doradcą ds. prawnych w ramach projektu Inkubator Społecznej Przedsiębiorczości Województwa Śląskiego Kancelaria Prawa Podatkowego, Doradca Podatkowy dr Agata Błaszczyk
Katowice
2013-04-18 21 033,00