ROK 2012 - RAPORT BRANŻY:
Tabor kolejowy
CPV: 34620000-9
Ilość przetargów / części
39 / 57
0,02% wszystkich ogłoszeńIlość wyników (części)
18
0,00% wszystkich wynikówWartość przetargów
912 523 541
0,73% wartości rynku ZP0,26
SPIS TREŚCI:
Warunki bazowe określające źródła danych, sposób ich gromadzenia i ekstrakcji, sposób analizy i prezentacji danych w raporcie.
Panele informacyjne
Zestawienie ilości do wartości poszczególnych podbranż
Udział podbranż w rynku
Rozłożenie wartości udzielonych zamówień na podbranże
Zamówienia z analizowanej branży ujęte w innych branżach
Zestawienie miesięczne publikowanych zamówień
Zestawienie miesięczne publikowanych wyników przetargów
Porównanie do lat ubiegłych
Zestawienie zamówień w podziale na województwa
Zestawienie wyników przetargów w podziale na województwa
Dane ujęte na mapie Polski
Porównanie dystrybucji zamówień na poszczególne województwa
Ujęcie danych w kontekście powiatów, gmin oraz miast
Lista Zamawiających
Lista Wykonawców
Rodzaje zamawiających
Warunki bazowe określające źródła danych, sposób ich gromadzenia i ekstrakcji, sposób analizy i prezentacji danych w raporcie.
Czym jest raport?
Poniższy raport jest dokumentem opartym wyłącznie na czystych danych, które są zorganizowane i przedstawione w różnych ujęciach. Nie znajdziesz w nim żadnych prywatnych wniosków czy analiz. Wszelkie teksty zawarte w poniższym raporcie zostały automatycznie wygenerowane i stanowią formę prezentacji danych. Źródłem danych są informacje o ogłoszeniach o zamówieniach, ogłoszenia o zmianach ogłoszeń oraz ogłoszenia o wynikach przetargów publikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych (BZP) prowadzonym przez Urząd Zamówień Publicznych (UZP) oraz Suplemencie do Dziennika Unii Europejskiej (TED - Tenders Electronic Daily) prowadzonym przez Unię Europejską (UE).
Co przedstawia raport?
Raport dotyczy roku 2012. Bazuje wyłącznie na głównym kodzie CPV: 34620000-9 - Tabor kolejowy. Jeżeli dany kod występował jako dodatkowy - ogłoszenie lub wynik takiego postepowania nie został ujęty w poniższym raporcie. W przypadku danych "Rozbicie zamówień na poszczególne podbranże" analizie podlegają także dodatkowe kody CPV co jest wyjątkiem w skali całego raportu.
Założenia do prezentacji danych
Jeśli w raporcie jest mowa o ogłoszeniach, mowa jest o ogłoszeniach opublikowanych w roku 2012.
Gdy w raporcie jest mowa o rozstrzygnięciu ogłoszonego postepowania, oznacza to rozstrzygnięcie postępowania ogłoszonego w 2012 roku - nawet jeśli rozstrzygnięcie nastąpiło w okresie późniejszym niż raportowany.
Gdy w raporcie jest mowa o opublikowanym wyniku postępowania lub jego części, mowa jest o ogłoszeniu o wyniku opublikowanym w 2012 roku - nawet jeśli ogłoszenie o zamówieniu do tego wyniku nastąpiło w okresie wcześniejszym niż raportowany.
Wartość Ryzyka Nadużyć dla całej branży liczona jest jako średnia arytmetyczna wszystkich wskaźników ryzyka dla wszystkich ocenionych części (wyników). Ryzyko nadużyć dla postępowań opublikowanych w BZP liczone jest na podstawie algorytmu BRN opracowanego przez serwis Zamówienia 2.0 oraz Fundację Batorego. Ryzyko nadużyć dla postępowań opublikowanych w TED liczone jest na podstawie algorytmu CRI opracowanego przez Corruption Reasearch Center Budapest.
Graficzne prezentacje procentów zaokrąglane są w górę. Pozostałe zaokrąglenia dokonywane są w dół.
Wśród zamawiających mogą pojawić się przedsiębiorcy sektora prywatnego. Dzieje się tak najczęściej gdy przedmiotem postępowań są przetargi organizowane w ramach projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej.
Dane dotyczące ilości wymaganych poświadczeń bazują wyłącznie na danych z BZP, ponieważ takich informacji nie ma w systemie TED.
Możliwe błędy i rozbieżności w stosunku do danych Urzędu Zamówień publicznych
Wszelkie wyniki postępowań bazują na rozstrzygniętych częściach postępowań a nie samych postępowaniach publicznych. Ich liczba może być więc różna (większa) niż w przypadku raportów Urzędu Zamówień Publicznych.
Wszystkie dane zarówno do systemu BZP jak i TED wprowadzane są przez pracowników jednostek publicznych. Jak każda ludzka praca, obarczona ona jest dużym ryzykiem popełnienia błędu. Często zdarza się, że wprowadzone dane są niepoprawne – przekręcone nazwy firm, błędne adresy wykonawców, złe wartości wygranych postępowań (za dużo lub za mało o jedno zero) itd.
Wskazane systemy nie są także wolne od podstawowych błędów gromadzenia i walidacji danych – żaden z powyższych systemów nie umożliwia weryfikacji i walidacji wprowadzanych wykonawców. Systemy nie posiadają możliwości wprowadzania oddzielnie takich danych jak unikalne identyfikatory firm czy kwota wadium, która jest bardzo istotna.
Nasz serwis częściowo poprawia wprowadzone wartości automatycznie poprzez specjalne skrypty. Do wyciągnięcia niektórych danych wykorzystywane są mechanizmy Data Mining. Część danych może być poprawiana ręcznie. Wskazane zabiegi nie są jednak wystarczające do całkowitego usunięcia błędów zawartych w ogłoszeniach przetargowych i mogą występować pewne przekłamania w szczególności w kontekście:
- Wadium, które jest określane przy pomocy metod Data Mining
- Wartości postępowań, które niejednokrotnie wykryliśmy jako źle wprowadzone do BZP lub TED
- Duplikatów rekordów w szczególności wykonawców (ale zdarzają się także wśród zamawiających np. jeżeli byli też wykonawcami)
- Gmin oraz Powiatów, które zostały określone na podstawie adresów podawanych przez urzędników wprowadzających dane do systemów teleinformatycznych. Dość często adresy te są błędne w związku z czym, błędne mogą być przyporządkowania do wskazanych jednostek terytorialnych, które z kolei realizowane są na podstawie odrębnej bazy danych.
Panele informacyjne Zestawienie szeregu informacji dotyczących wskazanej branży
2012 34620000-9 Tabor kolejowy
Ogłoszone zamówienia publiczne
39 Części:
57
Wartość branży
0 zł
912 523 541 zł
0,73%
Zamówienia z wolnej ręki
Rozstrzygnięcia postępowań
Rodzaj zamówienia
Dostawy | | 100,00% | |
Usługi | | 0,00% | |
Roboty budowlane | | 0,00% |
Wadium
Średni czas na złożenie oferty
8 dni
35 dni
5,13%
Średni czas trwania postępowania
0 dni
76 dni
22,22%
Pracochłonność przygotowania oferty
3 dokumenty
1 257 znaków
12 488 znaków
Kryteria oceny ofert
2
95%
1,05
Uczestnicy rynku
23
9
32
Zestawienie ilości do wartości poszczególnych podbranż Rozkład / udział poszczególnych podbranż (kodów CPV niższego poziomu) w całym rynku głównej branży. Jedno postępowanie może być zaliczone do więcej niż jednej podbranży w zależności od dodatkowych kodów CPV.
2012 34620000-9 Tabor kolejowy
CPV | Nazwa podbranży | Ilość ogłoszonych postępowań | Wartość rozstrzygniętych części | Śr. wartość części | Ilość | Wartość | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
CPV 34622 | Wagony kolejowe i tramwajowe pasażerskie oraz trolejbusy | 13 | 562 305 330,00 zł | 43 254 256,00 zł | Raport | ||
CPV 346221 | Tramwajowe wagony pasażerskie | 4 | 507 668 250,00 zł | 126 917 062,00 zł | Raport | ||
CPV 346222 | Kolejowe wagony pasażerskie | 5 | 0,00 zł | 0,00 zł | Raport | ||
CPV 346223 | Trolejbusy | 3 | 54 637 080,00 zł | 18 212 360,00 zł | Raport | ||
CPV 34621 | Kolejowe pojazdy konserwacyjne lub usługowe i kolejowe wagony towarowe | 4 | 0,00 zł | 0,00 zł | Raport | ||
CPV 346211 | Kolejowe wagony towarowe | 2 | 0,00 zł | 0,00 zł | Raport |
Rozłożenie proporcjonalne ilości ogłoszeń przetargowych na poszczególne podbranże Rozkład / udział poszczególnych podbranż (kodów CPV niższego poziomu) w całym rynku głównej branży. Jedno postępowanie może być zaliczone do więcej niż jednej podbranży w zależności od dodatkowych kodów CPV.
2012 34620000-9 Tabor kolejowy
Rozłożenie wartości udzielonych zamówień na podbranże Rozkład / udział poszczególnych podbranż (kodów CPV niższego poziomu) w całym rynku głównej branży. Jedno postępowanie może być zaliczone do więcej niż jednej podbranży w zależności od dodatkowych kodów CPV.
2012 34620000-9 Tabor kolejowy
Zamówienia z analizowanej branży ujęte w innych branżach Poniższy graf przedstawia postępowania, w których analizowana branża nie była główną branżą, ale została wskazana jako dodatkowa. Wskazane poniżej postępowania nie są ujęte w ramach tego raportu.
2012 34620000-9 Tabor kolejowy
Zestawienie miesięczne publikowanych zamówień Dane dotyczące ogłoszeń o zamówienia opublikowane w 2012 roku.
2012 34620000-9 Tabor kolejowy
Publikacja w | Rodzaj zamówienia | Śr. czas na ofertę | Śr. czas postępowania | Ogłoszenia | Rozstrzygnięte | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Miesiąc | BZP | TED | DOSTAWY | USŁUGI | ROBOTY | BZP | TED | BZP | TED | Ilość / % | Ilość / % |
01styczeń | 0 0% | 2 100% | 2 100% | 0 0% | 0 0% | 0 dni | 30 dni | 0 dni | 0 dni | 2 5% | 0 0% |
02luty | 0 0% | 0 0% | 0 0% | 0 0% | 0 0% | 0 dni | 0 dni | 0 dni | 0 dni | 0 0% | 0 0% |
03marzec | 0 0% | 2 100% | 2 100% | 0 0% | 0 0% | 0 dni | 38 dni | 0 dni | 0 dni | 2 5% | 0 0% |
04kwiecień | 0 0% | 3 100% | 3 100% | 0 0% | 0 0% | 0 dni | 42 dni | 0 dni | 81 dni | 3 8% | 0 0% |
05maj | 0 0% | 3 100% | 3 100% | 0 0% | 0 0% | 0 dni | 37 dni | 0 dni | 0 dni | 3 8% | 0 0% |
06czerwiec | 0 0% | 5 100% | 5 100% | 0 0% | 0 0% | 0 dni | 34 dni | 0 dni | 0 dni | 5 13% | 0 0% |
07lipiec | 0 0% | 3 100% | 3 100% | 0 0% | 0 0% | 0 dni | 32 dni | 0 dni | 109 dni | 3 8% | 0 0% |
08sierpień | 0 0% | 4 100% | 4 100% | 0 0% | 0 0% | 0 dni | 28 dni | 0 dni | 84 dni | 4 10% | 0 0% |
09wrzesień | 0 0% | 5 100% | 5 100% | 0 0% | 0 0% | 0 dni | 33 dni | 0 dni | 65 dni | 5 13% | 0 0% |
10październik | 0 0% | 5 100% | 5 100% | 0 0% | 0 0% | 0 dni | 36 dni | 0 dni | 234 dni | 5 13% | 0 0% |
11listopad | 2 40% | 3 60% | 5 100% | 0 0% | 0 0% | 8 dni | 30 dni | 0 dni | 72 dni | 5 13% | 0 0% |
12grudzień | 0 0% | 2 100% | 2 100% | 0 0% | 0 0% | 0 dni | 48 dni | 0 dni | 113 dni | 2 5% | 0 0% |
STY-GRU 2012 | 2 5% | 37 95% | 39 100% | 0 0% | 0 0% | 8 dni | 35 dni | 0 dni | 108 dni | 39 | 0 0% |
Zestawienie miesięczne publikowanych wyników przetargów Dane dotyczące ogłoszeń o rozstrzygnięciach przetargów opublikowane w 2012 roku.
2012 34620000-9 Tabor kolejowy
Publikacja w | Tylko jedna oferta | Wolna ręka | Ryzyko nadużyć [0-1] | Rozstrzygnięcia | Wartość | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Miesiąc | BZP | TED | BZP | TED | Ilość | BZP (BRN) | TED (CRI) | Ilość części/ % | PLN / % |
01styczeń | 0 0% | 0 0% | 0 0% | 0 0% | 0 0% | 0,00 | 0,00 | 0 0% | 0 0% |
02luty | 0 0% | 0 0% | 0 0% | 0 0% | 0 0% | 0,00 | 0,00 | 0 0% | 0 0% |
03marzec | 0 0% | 0 0% | 0 0% | 0 0% | 0 0% | 0,00 | 0,00 | 0 0% | 0 0% |
04kwiecień | 0 0% | 1 100% | 0 0% | 0 0% | 0 0% | 0,00 | 0,10 | 1 6% | 9 778 500 1% |
05maj | 0 0% | 0 0% | 0 0% | 0 0% | 0 0% | 0,00 | 0,00 | 0 0% | 0 0% |
06czerwiec | 0 0% | 0 0% | 0 0% | 0 0% | 0 0% | 0,00 | 0,00 | 0 0% | 0 0% |
07lipiec | 0 0% | 2 100% | 0 0% | 1 50% | 0 0% | 0,00 | 0,21 | 2 11% | 35 580 000 4% |
08sierpień | 0 0% | 2 100% | 0 0% | 2 100% | 0 0% | 0,00 | 0,31 | 2 11% | 44 742 480 5% |
09wrzesień | 0 0% | 3 100% | 0 0% | 1 33% | 0 0% | 0,00 | 0,23 | 3 17% | 239 232 771 26% |
10październik | 0 0% | 3 100% | 0 0% | 1 33% | 0 0% | 0,00 | 0,24 | 3 17% | 329 773 350 36% |
11listopad | 0 0% | 5 100% | 0 0% | 3 60% | 0 0% | 0,00 | 0,27 | 5 28% | 36 321 440 4% |
12grudzień | 0 0% | 2 100% | 0 0% | 2 100% | 0 0% | 0,00 | 0,37 | 2 11% | 217 095 000 24% |
STY-GRU 2012 | 0 0% | 18 100% | 0 0% | 10 56% | 0 0% | 0,00 | 0,26 | 18 | 912 523 541 |
Porównanie do lat poprzednich Porównanie ilości opublikowanych postępowań, wyników oraz wartości w stosunku do lat poprzednich
2012 34620000-9 Tabor kolejowy
ROK | Ilość ogłoszeń | Zmiana |
---|---|---|
2011 | 26 | |
2012 | 39 | 50% |
2013 | 44 | 12% |
2014 | 30 | 32% |
2015 | 16 | 47% |
2016 | 19 | 18% |
2017 | 28 | 47% |
2018 | 5 | 83% |
2019 | 1 | 80% |
ROK | Ilość wyników | Zmiana |
---|---|---|
2011 | 13 | |
2012 | 18 | 38% |
2013 | 15 | 17% |
2014 | 40 | 166% |
2015 | 23 | 43% |
2016 | 9 | 61% |
2017 | 17 | 88% |
2018 | 11 | 36% |
2019 | 1 | 91% |
ROK | Wartość branży | Zmiana |
---|---|---|
2011 | 171 863 057 PLN | |
2012 | 912 523 541 PLN | 430% |
2013 | 601 308 761 PLN | 35% |
2014 | 2 664 072 760 PLN | 343% |
2015 | 536 976 315 PLN | 80% |
2016 | 663 783 950 PLN | 23% |
2017 | 1 405 966 754 PLN | 111% |
2018 | 676 881 035 PLN | 52% |
2019 | 306 246 PLN | 100% |
ROK | Średnie CRI/BRN | Zmiana |
---|---|---|
2011 | 0,32 | |
2012 | 0,26 | -0.06 |
2013 | 0,35 | 0.09 |
2014 | 0,30 | -0.05 |
2015 | 0,28 | -0.02 |
2016 | 0,49 | 0.21 |
2017 | 0,15 | -0.34 |
2018 | 0,21 | 0.06 |
2019 | 0,30 | 0.09 |
Zestawienie zamówień w podziale na województwa Dane dotyczące zamówień opublikowanych w 2012 roku.
2012 34620000-9 Tabor kolejowy
Publikacja w | Śr. czas na ofertę | Śr. czas postępowania | Ogłoszenia | Rozstrzygnięte | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
WOJEWÓDZTWO | BZP | TED | BZP | TED | BZP | TED | Ilość | % | Ilość | % |
mazowieckieMazowieckie | 0 | 5 | 0000 dni | 0043 dni | 0000 dni | 0000 dni | 5 | 13% | 0 | 0% |
lzdzkieŁódzkie | 0 | 2 | 0000 dni | 0039 dni | 0000 dni | 0000 dni | 2 | 5% | 0 | 0% |
slaskieŚląskie | 0 | 15 | 0000 dni | 0035 dni | 0000 dni | 0071 dni | 15 | 38% | 0 | 0% |
zachodniopomorskieZachodniopomorskie | 0 | 3 | 0000 dni | 0025 dni | 0000 dni | 0159 dni | 3 | 8% | 0 | 0% |
pomorskiePomorskie | 0 | 1 | 0000 dni | 0014 dni | 0000 dni | 0000 dni | 1 | 3% | 0 | 0% |
dolnoslaskieDolnośląskie | 0 | 1 | 0000 dni | 0036 dni | 0000 dni | 0093 dni | 1 | 3% | 0 | 0% |
malopolskieMałopolskie | 2 | 2 | 0008 dni | 0038 dni | 0000 dni | 0000 dni | 4 | 10% | 0 | 0% |
lubelskieLubelskie | 0 | 5 | 0000 dni | 0029 dni | 0000 dni | 0093 dni | 5 | 13% | 0 | 0% |
lubuskieLubuskie | 0 | 2 | 0000 dni | 0038 dni | 0000 dni | 0081 dni | 2 | 5% | 0 | 0% |
wielkopolskieWielkopolskie | 0 | 1 | 0000 dni | 0036 dni | 0000 dni | 0000 dni | 1 | 3% | 0 | 0% |
podkarpackiePodkarpackie | 0 | 0 | 0000 dni | 0000 dni | 0000 dni | 0000 dni | 0 | 0% | 0% | |
podlaskiePodlaskie | 0 | 0 | 0000 dni | 0000 dni | 0000 dni | 0000 dni | 0 | 0% | 0% | |
kujawsko-pomorskieKujawsko-pomorskie | 0 | 0 | 0000 dni | 0000 dni | 0000 dni | 0000 dni | 0 | 0% | 0% | |
swietokrzyskieŚwiętokrzyskie | 0 | 0 | 0000 dni | 0000 dni | 0000 dni | 0000 dni | 0 | 0% | 0% | |
opolskieOpolskie | 0 | 0 | 0000 dni | 0000 dni | 0000 dni | 0000 dni | 0 | 0% | 0% | |
warminsko-mazurskieWarmińsko-mazurskie | 0 | 0 | 0000 dni | 0000 dni | 0000 dni | 0362 dni | 0 | 0% | 0 | 0% |
CAŁA POLSKA | 2 5% | 37 95% | 8 dni | 35 dni | 0 dni | 108 dni | 39 | 0 | 0% |
Zestawienie wyników przetargów w podziale na województwa Dane dotyczące ogłoszeń o rozstrzygnięciach przetargów opublikowane w 2012 roku.
2012 34620000-9 Tabor kolejowy
Publikacja w | Tylko jedna oferta | Wolna ręka | Ryzyko nadużyć [0-1] | Rozstrzygnięcia | Wartość | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
WOJEWÓDZTWO | BZP | TED | BZP | TED | Ilość | BZP (BRN) | TED (CRI) | Ilość części/ % | PLN / % |
mazowieckieMazowieckie | 0 0% | 1 100% | 0 0% | 1 100% | 0 0% | 0,00 | 0,35 | 1 6% | 10 980 000 1% |
lzdzkieŁódzkie | 0 0% | 0 0% | 0 0% | 0 0% | 0 0% | 0,00 | 0,00 | 0 0% | 0 0% |
slaskieŚląskie | 0 0% | 9 100% | 0 0% | 5 56% | 0 0% | 0,00 | 0,29 | 9 50% | 493 399 611 54% |
zachodniopomorskieZachodniopomorskie | 0 0% | 3 100% | 0 0% | 2 67% | 0 0% | 0,00 | 0,24 | 3 17% | 216 636 057 24% |
pomorskiePomorskie | 0 0% | 0 0% | 0 0% | 0 0% | 0 0% | 0,00 | 0,00 | 0 0% | 0 0% |
dolnoslaskieDolnośląskie | 0 0% | 1 100% | 0 0% | 1 100% | 0 0% | 0,00 | 0,26 | 1 6% | 950 000 0% |
malopolskieMałopolskie | 0 0% | 0 0% | 0 0% | 0 0% | 0 0% | 0,00 | 0,00 | 0 0% | 0 0% |
lubelskieLubelskie | 0 0% | 2 100% | 0 0% | 1 50% | 0 0% | 0,00 | 0,18 | 2 11% | 60 228 180 7% |
lubuskieLubuskie | 0 0% | 1 100% | 0 0% | 0 0% | 0 0% | 0,00 | 0,10 | 1 6% | 9 778 500 1% |
wielkopolskieWielkopolskie | 0 0% | 0 0% | 0 0% | 0 0% | 0 0% | 0,00 | 0,00 | 0 0% | 0 0% |
podkarpackiePodkarpackie | 0% | 0 0% | 0% | 0% | 0% | 0,00 | 0,00 | 0 0% | 0 0% |
podlaskiePodlaskie | 0% | 0 0% | 0% | 0% | 0% | 0,00 | 0,00 | 0 0% | 0 0% |
kujawsko-pomorskieKujawsko-pomorskie | 0% | 0 0% | 0% | 0% | 0% | 0,00 | 0,00 | 0 0% | 0 0% |
swietokrzyskieŚwiętokrzyskie | 0% | 0 0% | 0% | 0% | 0% | 0,00 | 0,00 | 0 0% | 0 0% |
opolskieOpolskie | 0% | 0 0% | 0% | 0% | 0% | 0,00 | 0,00 | 0 0% | 0 0% |
warminsko-mazurskieWarmińsko-mazurskie | 0 0% | 1 100% | 0 0% | 0 0% | 0 0% | 0,00 | 0,22 | 1 6% | 120 551 193 13% |
CAŁA POLSKA | 0 0% | 18 100% | 0 0% | 10 56% | 0 0% | 0,00 | 0,26 | 18 | 912 523 541 |
Zestawienie zamówień oraz wyników przetargów na mapie polski Ujęcie danych o zamówieniach oraz o rozstrzygnięciu przetargów w postaci graficznej mapy Polski.
2012 34620000-9 Tabor kolejowy
Województwo |
---|
Mazowieckie |
Łódzkie |
Śląskie |
Zachodniopomorskie |
Pomorskie |
Dolnośląskie |
Małopolskie |
Lubelskie |
Lubuskie |
Wielkopolskie |
Podkarpackie |
Podlaskie |
Kujawsko-pomorskie |
Świętokrzyskie |
Opolskie |
Warmińsko-mazurskie |
Porównanie dystrybucji zamówień na poszczególne województwa Wykres obrazuje z jakich województw byli Wykonawcy realizujący zamówienia w odniesieniu do województw w których znajdowali się Zamawiający (przepływ towarów i usług pomiedzy województwami).
2012 34620000-9 Tabor kolejowy
Kontekst Powiatów, Gmin oraz Miast Przedstawienie ilości zamówień oraz wyników w kontekście powiatów, gmin oraz miast
2012 34620000-9 Tabor kolejowy
GMINA ZAMAWIAJĄCEGO | Ogł | Roz | Wyn |
---|---|---|---|
M. Zielona Góra | 2 | 0 | 1 |
M. Szczecin | 3 | 0 | 3 |
M. Łódź | 2 | 0 | 0 |
M. st. Warszawa | 5 | 0 | 1 |
M. Lublin | 3 | 0 | 2 |
M. Katowice | 13 | 0 | 7 |
M. Wrocław | 1 | 0 | 1 |
M. Kraków | 4 | 0 | 0 |
M. Chorzów | 1 | 0 | 1 |
M. Tychy | 1 | 0 | 1 |
M. Gdańsk | 1 | 0 | 0 |
M. Biała Podlaska | 2 | 0 | 0 |
M. Poznań | 1 | 0 | 0 |
M. Olsztyn | 0 | 0 | 1 |
Zamawiający Zestawienie Zamawiających, którzy w przedstawionym okresie opublikowali co najmniej jedno postępowanie w analizowanej branży
2012 34620000-9 Tabor kolejowy
Nazwa Zamawiającego | Rodzaj | Województwo | Miasto | Ilość ogłoszonych | Ilość udzielonych | Wartość udzielonych | BRN/CRI |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze | REGIONAL_AUTHORITY | LUBUSKIE | Zielona Góra | 2 | 1 | 9 778 500 | 0,10 |
Tramwaje Szczecińskie Sp. z o.o. | Podmiot prawa publicznego | ZACHODNIOPOMORSKIE | Szczecin | 1 | 1 | 184 536 057 | 0,35 |
Województwo Zachodniopomorskie - Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego | Administracja samorządowa | ZACHODNIOPOMORSKIE | Szczecin | 2 | 2 | 32 100 000 | 0,18 |
"Łódzka Kolej Aglomeracyjna" Sp. z o.o. | ŁÓDZKIE | Łódź | 1 | 0 | 0 | 0.00 | |
Zamawiający-Województwo Mazowieckie ul. Jagiellońska 26 03-719 Warszawa, Pełnomocnik Zamawiającego-"Koleje Mazowieckie-KM" sp. z o.o. | REGIONAL_AUTHORITY | MAZOWIECKIE | Warszawa | 1 | 1 | 10 980 000 | 0,35 |
"PKP Intercity" S.A. | MAZOWIECKIE | Warszawa | 2 | 0 | 0 | 0.00 | |
Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie | Inny: gminna jednostka budżetowa | LUBELSKIE | Lublin | 2 | 1 | 35 542 080 | 0,22 |
Województwo Śląskie | Administracja samorządowa | ŚLĄSKIE | Katowice | 4 | 3 | 50 134 800 | 0,30 |
Województwo Dolnośląskie - Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego | Administracja samorządowa | DOLNOŚLĄSKIE | Wrocław | 1 | 1 | 950 000 | 0,26 |
Koleje Śląskie Sp. z o.o. | Inny: Spółka samorządowa | ŚLĄSKIE | Katowice | 8 | 1 | 219 187 771 | 0,22 |
Jednostka Wojskowa 4228 Kraków | Inny: Jednostka Wojskowa () | MAŁOPOLSKIE | Kraków | 2 | 0 | 0 | 0.00 |
Tramwaje Śląskie S.A. | Inny: komunikacja tramwajowa | ŚLĄSKIE | Chorzów | 1 | 1 | 202 581 000 | 0,35 |
Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o. | Podmiot prawa publicznego | MAZOWIECKIE | Warszawa | 1 | 0 | 0 | 0.00 |
Tyskie Linie Trolejbusowe Sp. z o.o. | ŚLĄSKIE | Tychy | 1 | 1 | 19 095 000 | 0,22 | |
Województwo Lubelskie z siedzibą w Lublinie | REGIONAL_AUTHORITY | LUBELSKIE | Lublin | 1 | 1 | 24 686 100 | 0,14 |
Województwo Pomorskie | Administracja samorządowa | POMORSKIE | Gdańsk | 1 | 0 | 0 | 0.00 |
Kompania Węglowa S.A. | ŚLĄSKIE | Katowice | 1 | 3 | 2 401 040 | 0,29 | |
"Przewozy Regionalne" Sp. z o. o. | Podmiot prawa publicznego | MAZOWIECKIE | Warszawa | 1 | 0 | 0 | 0.00 |
Europort Sp. z o.o. | Inny: Sp. z o.o. (Transport, logistyka, spedycja) | LUBELSKIE | Biała Podlaska | 2 | 0 | 0 | 0.00 |
Koleje Wielkopolskie Sp. z o.o. | WIELKOPOLSKIE | Poznań | 1 | 0 | 0 | 0.00 | |
Jednostka Wojskowa 4228 | Inny: Jednostka wojskowa | MAŁOPOLSKIE | Kraków | 2 | 0 | 0 | 0.00 |
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne - Łódź Spółka z o.o. | ŁÓDZKIE | Łódź | 1 | 0 | 0 | 0.00 | |
Gmina Olsztyn | REGIONAL_AUTHORITY | WARMIŃSKO-MAZURSKIE | Olsztyn | 0 | 1 | 120 551 193 | 0,22 |
Nazwa Wykonawcy Zestawienie Wykonawców, którzy w przedstawionym okresie wygrali co najmniej jedno postępowanie lub część w analizowanej branży
2012 34620000-9 Tabor kolejowy
Wykonawca | Rodzaj | Województwo | Miasto | Ilość wygranych części | Wartość wygranych | BRN/CRI |
---|---|---|---|---|---|---|
Newag S.A. | S.A. | MAŁOPOLSKIE | Nowy Sącz | 4 | 59 913 300 | 0,25 |
Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz SA | S.A. | KUJAWSKO-POMORSKIE | Bydgoszcz | 4 | 422 697 057 | 0,27 |
Solaris Bus & Coach S.A. | WIELKOPOLSKIE | Owińska | 2 | 54 637 080 | 0,22 | |
Przewozy Regionalne Sp. z o.o. | MAZOWIECKIE | Warszawa | 2 | 8 450 000 | 0,28 | |
Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz Spółka Akcyjna | KUJAWSKO-POMORSKIE | Bydgoszcz | 1 | 219 187 771 | 0,22 | |
Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz Spółka Akcyjna oraz Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego „Mińsk Mazowiecki” Spółka Akcyjna | Bydgoszcz, Mińsk Mazowiecki | 1 | 24 686 100 | 0,14 | ||
Solaris Bus & Coach Spółka Akcyjna | WIELKOPOLSKIE | Bolechowo-Osiedle | 1 | 120 551 193 | 0,22 | |
Śląska Fabryka Urządzeń Górniczych MONTANA S.A. | S.A. | ŚLĄSKIE | Katowice | 2 | 2 286 000 | 0,35 |
Prywatne Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe PREMAG Karol Machej | ŚLĄSKIE | Zebrzydowice | 1 | 115 040 | 0,18 |